Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Erelid

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid » 20 apr 2018, 09:33

Het zit 'm niet in de marges maar in de aantallen aardoor er toch geld verdient wordt.En die aantallen zorgen voor betere inkoopprijzen. Coolblue heeft de beste klantenservice van alle voorbeelden die je noemt. Als het moet nemen ze zelfs spullen terug waar je de verpakking niet meer van hebt, zelf mee gemaakt. Ik zag die man van Coolblue op tv laatst; verkoopt op 1 zondag alleen al 1500 wasmachines..
Ik werk zelf in de ICT en ik ken collega's die de alle hardware voor inkoopprijzen doorschuiven en leven van de bonus die door de enorme omzet wordt uitgekeerd aan het einde van het jaar. Vandaar dat je bijna geen klein computerwinkeltje meer tegen komt. Ik denk dat de Baxen, Keymusics, Thomanns en Musicstores niet heel veel anders werken.

Haico
Invictus

Bericht door Haico » 20 apr 2018, 09:37

Volumes, volumes, volumes. Tsja...
Adequaat, ik lust dat!!!

Transgeneratistische misbruiker van: Lactacyd Wasemulsie Θ Always Ultra™ maandverband Θ Tefal Ultragliss 80 strijkijzers Θ Mandoline-frets uit Mantsoerije

VanderVeen

Bericht door VanderVeen » 20 apr 2018, 10:19

De marges zijn erg laag. Er word vaak geld ingeleverd op Pioneer spul, en bijvoorbeeld Fender is ook erg karig.

Freddy Lee

Bericht door Freddy Lee » 20 apr 2018, 10:38

Ik ben zeer te spreken over Bax. Ik wilde een originele slagplaat voor op mijn nieuwe Yamaha BB424. Nadat ik het artikelnummer had achterhaald bij Yamaha Europe heb ik contact gehad met de klantenservice en zij hebben de slagplaats inmiddels besteld. De communicatie is snel en accuraat. Voor 28 euro inclusief verzendkosten heb ik straks een slagplaat. :cheer: :cheer:
Basjes: G&L LB-100 Custom 2016 - Ibanez 2365B Jazz 1976 - Yamaha BB424 2014
steekie schreef:Je blijft me verbazen Fred,maar het wordt er idd. wel steeds beter op...

Plaats reactie