Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6226
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door AmericanIdiot »

En gisteren binnen gekomen...dag later als beloofd.

Nouja, kan gebeuren. De vorige keren was alles strak op tijd.
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Haico

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Haico »

Haico schreef: 25 mei 2018, 11:53
4 april een RMA aangevraagd. Doorlooptijd van de reparatie zou 3 a 4 weken zijn. Bij vragen mocht ik altijd mailen of bellen. Ok.
5 april de monitoren retour gestuurd.
...bla bla bla...
25 mei. Ik bel weer. Nog geen update van leverancier. De medewerker weet mij te vertellen dat de leverancier op 15 mei had laten weten de reparatie eind van die week af te ronden. Wacht even, dat was de week daarvoor óók al toegezegd? Nou goed... Ik vraag of ik vandaag nog antwoord mag verwachten. "Tsja meneer, we zijn afhankelijk van de retourenafdeling. Ik weet niet wanneer ze gaan bellen/mailen en wanneer de leverancier beslist daarom te reageren. WTF?!

Ok?! 7 weken verder. Ik begrijp dat Bax wat betreft de reparatie afhankelijk is van hun leverancier, maar ze kunnen wellicht wel wat strakker erop zitten. Als ik een medewerker van Bax spreek, dan heb ik niet het gevoel dat hij/zij weet waar mijn monitorspeakers op dat moment bevinden. Dat vind ik nogal bezwaarlijk. Het zijn speakers ter waarde van 1400 Euro. We hebben het hier niet over een rolletje Fruitella of een pak melk. Ik zou graag hebben dat het bedrijf die ik deze speakers heb toevertrouwd ook weet waar de speakers zijn.
Nou... Het is opgelost.

EIndelijk een verhaal gekregen wat ik kon begrijpen. De reparateur kon zijn vinger er niet op leggen. Elke keer als hij dach dat het gemaakt was, en hij ging testen, dan bleek het toch weer mis te zijn. Nog wat onderdelen vervangen. Leek gerepareerd... volgende dag tóch weer niet. Zo is dat een paar weken zo gegaan. Toen gaf de reparateur het op.

Bax heeft mij besloten om 2 nieuwe speakers toe te sturen. 2 Maanden moeten wachten, maar toch blij met de uitkomst. 8)
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Rieno »

En dat voor een paar speakers..zoveel kan daar toch niet mis zijn, zou je denken.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8233
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door VanderVeen »

Rieno schreef: 01 jun 2018, 17:59 En dat voor een paar speakers..zoveel kan daar toch niet mis zijn, zou je denken.
Ik hou wijselijk mijn mond. :D
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Rieno »

Voor wijs zijn heb je de leeftijd nog niet bereikt (eigenwijs daarentegen..) ;) Dus: mors de bonen!
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
CaptainSlow
CaptainTitanium
Berichten: 1909
Lid geworden op: 27 nov 2017, 22:55

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door CaptainSlow »

Ik heb 6x er iets besteld.
T.o.v. Thomann en Musicstore is het eenvoudig kunnen bezorgen bij een afhaalpunt /avondbezorging meestal doorslaggevend. Prijsverschil is tenslotte klein tussen de winkels.

2x problemen met bezorgen:
1x bestelling gesplitst, geen idee waarom, 1e deel kwam 's avonds zoals aangegeven, 2e deel de dag erna overdag (niemand thuis...).
1x ruim voor 11 uur besteld, maar pakket niet meegegeven met DHL maar met GLS die m dan 2 dagen later ook vrolijk overdag bezorgt.

retour: werkt op zich prima, maar DHL werkt irritant traag: dinsdag pakket inleveren, donderdagavond pas tracktrace-info en vrijdag bezorgen bij BAX. en ondertussen zit je toch in je achterhoofd: het zal toch niet kwijt zijn?? Want retourzendingen zijn voor risico afzender. Prijzige retouren kun je overwegen om zelf maar verzekerd retour te sturen.
Laatst een kapot artikel, moest ik binnen paar dagen toch hebben. Retour duurt dan dus te lang,toen heb ik maar een nieuwe besteld en de kapotte retour gestuurd via optie geld terug.

Website: vind ik niet zo goed.
Ik combineer de gegevens van meerdere winkels om een beeld van de specs en reviews te krijgen, bij BAX is het zoeken en selecteren niet zo goed, en maar een beperkt aantal reviews.
strooiveldvrij Titanium versterkt botstelsel

De Basgitaarforum afspeellijst 2020 op spotify. Klik hier om je vetste basnummers toe te voegen!
Kale kip
Berichten: 239
Lid geworden op: 19 aug 2018, 09:29

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Kale kip »

Er staat tegenwoordig een leuke dame achter de kassa bij Bax Amsterdam.
Laatst gewijzigd door Kale kip op 28 aug 2018, 00:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
basloze fret
Berichten: 4578
Lid geworden op: 14 jun 2008, 12:32

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door basloze fret »

En heb je daar ook 60 dagen omruilgarantie op?
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door phoerd »

basloze fret schreef: 26 aug 2018, 00:16 En heb je daar ook 60 dagen omruilgarantie op?
Als je het bonnetje nog maar hebt.
Kale kip
Berichten: 239
Lid geworden op: 19 aug 2018, 09:29

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Kale kip »

Het is wat.
Laatst gewijzigd door Kale kip op 28 aug 2018, 00:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RUIS
uitgesmurft
Berichten: 22171
Lid geworden op: 26 mar 2005, 15:39

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door RUIS »

Op andere dagen is ze wat minder bedeeld qua rondingen.
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door phoerd »

RUIS schreef: 26 aug 2018, 10:36 Op andere dagen is ze wat minder bedeeld qua rondingen.
Platte grap
Kale kip
Berichten: 239
Lid geworden op: 19 aug 2018, 09:29

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Kale kip »

Hij bedoelt dat de injecties uitgewerkt zijn? Nee deze dame is volgens mij als dame ter wereld gekomen.
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

phoerd schreef: 26 aug 2018, 15:03
RUIS schreef: 26 aug 2018, 10:36 Op andere dagen is ze wat minder bedeeld qua rondingen.
Platte grap
:lol:
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8233
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door VanderVeen »

Klasse mannen. :|
Plaats reactie