Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5222
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door SpcMnk »

Serieus? Dit is wat we doen nu? :| damn kip. Als je een dame aantrekkelijk vind zeg het haar dan, val ons er niet mee lastig. Puber.
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Kale kip
Berichten: 239
Lid geworden op: 19 aug 2018, 09:29

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Kale kip »

Waarom ervaar je dit als lastigvallen? Het is toch prettig wanneer je bij een bezoek aan BAX geholpen wordt door een dame die er aantrekkelijk uitziet?
Gebruikersavatar
arjen
webmaster
Berichten: 5005
Lid geworden op: 19 jun 2007, 12:21

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door arjen »

En we gaan weer ontopic, volgens mij zijn dit niet de ervaringen waar de topic title naar verwijst.
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8233
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door VanderVeen »

- Snip -
Kale kip
Berichten: 239
Lid geworden op: 19 aug 2018, 09:29

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Kale kip »

- snip -

Nu weer ontopic, als ik weer moet ingrijpen kun je even op time-out.

-- Arjen
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door phoerd »

Ik ben me aan het inlezen voor de aanschaf van een subwoofer en het viel me op dat er een aantal de laatste tijd best wat duurder zijn geworden bij Bax. De meest extreme verhoging in prijs zag ik bij de QSC Ksub. Die is nu €1226,- komend van een prijs van ruwweg €900,- deze zomer. Is ie overigens nog steeds bij Musicstore. Snap dat er prijsverschillen zijn tussen winkels, maar meer dan 30% verschil lijkt me wat veel. De KS112 is nu ook duurder dan van de zomer, maar daarin zie ik geen grote verschillen tussen de diverse winkels.
Voorlopig ben ik er nog niet uit of ik 1 of 2 subs wil/nodig heb en welke, maar dit viel me nogal op.
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door phoerd »

En het is de KS112 geworden. Donderdag opgehaald in A'dam. Thuis bleek dat de doos waar de rest van m'n bestelling in zou moeten hebben gezeten de bestelling van een ander was. Dus klantenservice gebeld en vandaag omgeruild. Kreeg nog wat coulance-bonnen voor het ongemak dus dat was verder erg netjes. Vandaag natuurlijk wel even gechecked in de winkel dat het echt mijn bestelde spullen waren. Foutje kan gebeuren natuurlijk en het is verder gewoon goed opgelost.
Maandag met de band ga ik de sub uitproberen, ben benieuwd.
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4341
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Unlord »

Ik heb recent, na mijn verhuizing, een defecte amp teruggestuurd naar Bax. Ook netjes aangegeven dat ik ben verhuisd. Nu hebben ze dat klereding teruggestuurd...naar mijn oude adres. Daar heeft de nieuwe bewoner de zending geweigerd. Nu zit mijn amp dus in het DHL bos. Bax bellen heeft geen zin: elk uur van de dag een wachttijd van 20+ minuten. Op mail geen respons. DHL idem dito.

God-fried-Bomans! :(
Gebruikersavatar
JohnBoy
Berichten: 3768
Lid geworden op: 26 mar 2018, 22:44

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door JohnBoy »

Misschien dat volgende week de Sint-stress een beetje overgewaaid is. Maar ik denk het niet. Schijnt flink in de soep te lopen overal.
C'est la retorique qui fait la musique
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Ze doen hun best bij Bax, met zwaar onderbetaald personeel, maar als er iets afwijkt van standaard gaat het gegarandeerd mis daar.
Gebruikersavatar
JohnBoy
Berichten: 3768
Lid geworden op: 26 mar 2018, 22:44

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door JohnBoy »

Wordt het personeel onderbetaald?
C'est la retorique qui fait la musique
Gebruikersavatar
Brinkmeister
Berichten: 4274
Lid geworden op: 01 feb 2013, 22:16

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Brinkmeister »

Ook al geen bedrijf waar je zou willen werken dus?
Green Goblin schreef: 06 nov 2019, 18:02 Kopen. Morgen loop je onder een bus of zo.
Gebruikersavatar
Lyske
Berichten: 605
Lid geworden op: 23 aug 2012, 20:04

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Lyske »

JohnBoy schreef: 07 dec 2018, 13:53 Wordt het personeel onderbetaald?
Ik heb er destijds gewerkt in de shop te Antwerpen en wou destijds weten wat mijn opzeg termijn betreft, want ik werd er niet echt gelukkig.
De man van de FOD wist het volgende te zeggen 'Het is een rechtsgeldig contract maar het is zeker geen goed contract'

RMA gewijs is het een f*cking ramp daar. Ik werk vrijwillig in een Antwerpse concertzaal.
Mid mei 2018 gaat onze Antari fazer stuk, ik breng hem binnen in de winkel en vraag een vervangtoestel (hadden op voorhand al gecheckt qua beschikbaarheid/prijsklasse) dat er gelukkig snel is.
Deze week gaat ook het vervang toestel van ADJ stuk (hitte element).
De blik van mijn ex-collega's ad kassa sprak al boekdelen... :facepalm:
Gelukkig hadden ze wel dezelfde fazer van Antari in de toonzaal staan dus heb ik die meegekregen.
Maar ook enkel en alleen maar omdat ik een ex-collega ben, denk niet dat ze dat voor de gewone klant zouden hebben gedaan.
Ons oorspronkelijke toestel is stuk, en nu ook het vervangtoestel :x (hitte elementen zijn vaak wel noodzakelijk kwaad bij de goedkopere rookmachines)

Zelfde probleem met een geluidstafel waarvan we nu blijkbaar in de zaal het gerepareerde exemplaar en het uitleenmodel beide hebben staan (voor reeds enkele maanden)

Hoe dat zoiets allemaal kan
Gebruikersavatar
CaptainSlow
CaptainTitanium
Berichten: 1910
Lid geworden op: 27 nov 2017, 22:55

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door CaptainSlow »

Responstijd email in november was meer dan 1 week, (ook al voor de black friday/sint drukte).

Retouren (geld terug) gingen wel supersnel gelukkig.
strooiveldvrij Titanium versterkt botstelsel

De Basgitaarforum afspeellijst 2020 op spotify. Klik hier om je vetste basnummers toe te voegen!
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door phoerd »

En soms kun je profiteren van foutjes in de prijzen. Die zijn soms onverklaarbaar te hoog, maar ook wel eens onverklaarbaar te laag tov andere winkels of zelfs maar hun eigen prijzen. Net een extra qsc k8.2 besteld met gratis draagtas. Deze is nu met tas goedkoper dan zonder 😃. Daarbij nog extra korting op speakers met de actiecode, toch leuk.
Plaats reactie