Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Bart met de Bass
Berichten: 246
Lid geworden op: 04 okt 2009, 20:40

Bericht door Bart met de Bass »

Heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met bax-shop.nl. Een paar jaar geleden wat pedalen besteld die daarna niet leverbaar bleken te zijn en ook nooit meer leverbaar zouden worden. Is toen heel netjes door de medewerkers afgehandeld. Afgelopen jaar ook een paar keer bestellingen gedaan voor een DAP-kistje voor mijn pedalen, een baskoffer, gitaarrek en mijn VoodooLab PedalPower. Alles elke keer netjes en snel geleverd zonder problemen. Ook het baskoffer, waar ik niet zo tevreden over was (erg dun hout en slechte sloten) zonder problemen teruggestuurd en omgeruild voor een andere en nog een kortingscode voor bij een vervolgbestelling erbij. Erg goede service, vriendelijke medewerkers en snelle reacties op vragen. Voor mij dé online muziekwinkel, al heeft een fysieke muziekwinkel wel nog altijd mijn voorkeur. Helaas is de winkel bij mij in de buurt sinds januari gesloten, dus dan moet je iets anders als je spullen nodig hebt hè :cry:
Gebruikersavatar
KvE
Berichten: 10968
Lid geworden op: 07 mar 2008, 22:09

Bericht door KvE »

Ik ben ook positief. Had een in-ear monitorset van Shure gekocht in de volle overtuiging dat dat mijn problemen met het geluidsnivo in de band zou oplossen. Niet dus, want er komt geen hoorbaar laag (althans veel te weinig) uit zo'n ding. Lijkt me ideaal voor zang, maar ja ik zing niet :lol:

Binnen een paar dagen na retourzending een bevestiging gekregen dat de zending retour was ontvangen. De afhandeling zal nog even duren, maar ik heb er volledig vertrouwen in. Anders had ik het ook niet online gekocht.
schorrebass
Berichten: 698
Lid geworden op: 09 nov 2007, 19:08

Bericht door schorrebass »

De fietsenrekken staan niet vast, dus bij een bezoekje beter je fiets bevestigen aan hek of boom.
Bax heeft veel op voorraad, dat scheelt een bezoekje aan een internetwinkel of gedoe met bestellen.
Gebruikersavatar
tieleman
Berichten: 3373
Lid geworden op: 14 jan 2012, 12:19

Bericht door tieleman »

Pure poezie! :) Doe er nog eens eentje?
Gebruikersavatar
Henry
Berichten: 4229
Lid geworden op: 12 jul 2005, 15:04

Bericht door Henry »

Ietsje minder positief, ondanks 2 e-mails met het aangepaste afleveradres toch naar het verkeerde (oude) gestuurd, dan maar een dag langer wachten. :cry:
| Sire MM V3 | MB Little Mark II | MB STD 102 HF - 4 |

"You´re As Good As The People You Play With"
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Ik ben benieuwd: voor 22:00 besteld is morgen in huis. Mijn bestelling/betaling was om 22:01 afgerond :lol:
Gebruikersavatar
Henry
Berichten: 4229
Lid geworden op: 12 jul 2005, 15:04

Bericht door Henry »

Henry schreef:Ietsje minder positief, ondanks 2 e-mails met het aangepaste afleveradres toch naar het verkeerde (oude) gestuurd, dan maar een dag langer wachten. :cry:
Weer goed gemaakt met een cadeaubon van €25,00 :jaaaaa:
| Sire MM V3 | MB Little Mark II | MB STD 102 HF - 4 |

"You´re As Good As The People You Play With"
Gebruikersavatar
Morrison3000
Lakland-fan
Berichten: 735
Lid geworden op: 22 feb 2007, 23:19

Bericht door Morrison3000 »

Zondag voor het eerst wat besteld en vandaag met de post gekregen. Lekker snel, netjes verpakt, prima zo!
No treble
Didi 1.0

Bericht door Didi 1.0 »

Ik ben ook positief. Ik heb er mijn Korg Pandora gekocht. Goede zending, goede prijs, snelle levering en prima verpakt. Klein minpuntje: ik heb altijd graag een uitgedraaide faktuur in zo'n pakketje.
Gebruikersavatar
Rupert
Berichten: 588
Lid geworden op: 05 dec 2005, 17:59

Bericht door Rupert »

Henry schreef:
Henry schreef:Ietsje minder positief, ondanks 2 e-mails met het aangepaste afleveradres toch naar het verkeerde (oude) gestuurd, dan maar een dag langer wachten. :cry:
Weer goed gemaakt met een cadeaubon van €25,00 :jaaaaa:
Chique dat je even meldt hoe ze het opgelost hebben!

Ik heb zelf ook niets dan positieve ervaringen met de Bax-Shop, behalve dan dat ze altijd enorme dozen gebruiken voor hele kleine items :mrgreen:
Gebruikersavatar
Meowmix
Berichten: 2472
Lid geworden op: 28 dec 2011, 17:55

Bericht door Meowmix »

Rupert schreef: Ik heb zelf ook niets dan positieve ervaringen met de Bax-Shop, behalve dan dat ze altijd enorme dozen gebruiken voor hele kleine items :mrgreen:
Dat! Het enige minpunt, ik kreeg voor een speaker-tas van 10x30x60 cm een doos van 40x60x80 ofzo. Wel leuk voor m'n collega die van die plastic padding houdt, hoor je de hele middag dingen knappen.
Fender MIJ E series Precision | Rickenbacker 2060 JetGlo
Gebruikersavatar
Droombolus
Junior Pensionado
Berichten: 8364
Lid geworden op: 02 mei 2006, 12:33

Bericht door Droombolus »

Rupert schreef: Ik heb zelf ook niets dan positieve ervaringen met de Bax-Shop, behalve dan dat ze altijd enorme dozen gebruiken voor hele kleine items :mrgreen:
Daar lijden een heleboel web-winkels aan. Ik kreeg vandaag een tondeusekop ( voor de hondentondeuse van Madame D. ) van grofweg 4x3x1 cm binnen in een doos van 50x30x10 cm, dat was echt zoeken of het bestelde er ook werkelijk in zat :facepalm: .
Ik denk dat de filosofie erachter is dat er op die manier minder spullen kwijtraken bij de verzending.
Experience is the ultimate teacher
Gebruikersavatar
Berend
Berichten: 1222
Lid geworden op: 22 jun 2011, 21:07

Bericht door Berend »

Of ze hebben maar één soort doos... :mrgreen:
Fernandes "the Revival" Precision (1982)
Fremont BW-4CE (2016)
Samick Greg Bennett RLB-2 (2008)
Gebruikersavatar
Jay2U
Berichten: 3643
Lid geworden op: 16 aug 2012, 23:14

Bericht door Jay2U »

Berend schreef:Of ze hebben maar één soort doos... :mrgreen:
Ik krijg mijn snaren meestal in een platte doos, ongeveer A4-formaat en ruim een duim dik. Er zijn dus meerdere dozen bij Bax (hoewel ik er in de winkel nog niet één ben tegengekomen. :mrgreen: )
Just a cover of a real bassist - Dit speel ik gewoon graag
May the Force of the Groove be with you!
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15138
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Bericht door padawatje »

Berend schreef:Of ze hebben maar één soort doos... :mrgreen:
Meestal hebben dat soort zaken inderdaad maar een beperkt aantal formaten van dozen ja, weet ik uit eigen ervaring.

Verder on-topic: één keer een aantal spullen besteld bij Bax. Besteld op zaterdag, geleverd op dinsdag. Zat één ding bij dat achteraf toch niet bleek te zijn wat ik had verwacht en zonder problemen teruggestuurd.
Winkel wil ik nog wel eens gaan bezoeken.
Plaats reactie