Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10750
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Ervaringen bax-shop

Bericht door Joey »

Aangezien je er mee dood gegooid word op de radio was ik eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen van mensen hier met deze winkel.
Prijzen zijn voor 99% identiek aan Thomann.de, misschien een onderdeel hiervan?
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Gebruikersavatar
Meowmix
Berichten: 2472
Lid geworden op: 28 dec 2011, 17:55

Bericht door Meowmix »

Heb er m'n gitaarrek en Ampeg 210 gehaald. Snelle levering, snelle reactie op prijs-bij-concurrent-mailtjes. Geen ervaring met de klantenservice.

Geloof dat ze wel een eigen concern zijn, prijs-overeenkomst zal wel komen door leveranciersprijzen en het "ergens-anders-goedkoper" vinkje dat je bij al deze shops ziet, tegenwoordig :)
Fender MIJ E series Precision | Rickenbacker 2060 JetGlo
Gebruikersavatar
tieleman
Berichten: 3373
Lid geworden op: 14 jan 2012, 12:19

Bericht door tieleman »

Prima webshop, heb er een paar keer kleine frutsels besteld.
Gebruikersavatar
Squire
Berichten: 6066
Lid geworden op: 29 jul 2004, 10:33

Bericht door Squire »

bax-shop=
top!


geen onderdeel van thomann zover ik weer
Rickenbacker 4001CS
Fender 'Geddy Lee' Jazz bass

Ampeg V4 '70s
Ampeg pf115lf
AntonZ
Berichten: 1347
Lid geworden op: 15 okt 2006, 10:32

Bericht door AntonZ »

Ik heb er ook al enkele keren wat dingen besteld, tot nu toe ook prima verlopen. Wel valt het me op dat als ik een keer de website bezocht heb, ik op talloze andere sites ineens hun advertenties tegenkom. Dat zijn de zegeningen van goggel ads denk ik.
Gebruikersavatar
Basshoofd
Berichten: 253
Lid geworden op: 16 nov 2009, 13:49

Bericht door Basshoofd »

In mijn ervaringen een heel keurige online winkel. Goede site met goede prijzen, goede levering en alles is precies zoals je mag verwachten van een online shop.
Gebruikersavatar
baskruit
Berichten: 1199
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:55

Bericht door baskruit »

Ze houden zich aan hun woord. Die ene keer dat ik 's avonds om 22:01 mijn bestelling had afgerond, kwam het pakketje niet de volgende dag maar de dag erna. ;-)

Regelmatig wat besteld waaronder vorige week nog. En ik weet vrij zeker dat het een zelfstandige toko is.
Druk op CTRL-W voor de advanced options
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10750
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Bericht door Joey »

Zal ook wel goed lopen, op alle grote radiostations hoor ik de reclame van ze voorbij komen.. :whistle:
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Suske
Berichten: 492
Lid geworden op: 31 dec 2005, 12:39

Bericht door Suske »

Wij leveren aan Thomann en aan Bax-shop.
Twee verschillende bedrijven, twee verschillende factuuradressen, twee verschillende toeleveringsvoorwaarden.
I'm not really BRILLIANT, it's just that my friends are stupid.
Beter scheef erin, dan recht er neffe.
&
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen.
Marcus62
TAFKACBFKAQ
Berichten: 4488
Lid geworden op: 21 mar 2011, 21:58

Bericht door Marcus62 »

Een paar keer wat besteld bij Bax Shop waaronder een Vox Amplug Bass. Top shop!
Yamaha BB604 (modified)
Harley Benton PB20-SBK
Harley Benton MB-4 SB Deluxe

Harley Benton HBW20
Vox Amplug bass
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19762
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Jup, ook erg tevreden :) Keurige webshop.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Bericht door phoerd »

Prima ervaringen mee.
Gebruikersavatar
Laxe
Berichten: 1561
Lid geworden op: 14 dec 2005, 00:28

Bericht door Laxe »

Vorige week mijn Genz Benz Streamliner daar besteld. Volgende dag gratis verzonden in huis. Prima, dus.
Gebruikersavatar
Len
Berichten: 1953
Lid geworden op: 17 nov 2006, 13:45

Bericht door Len »

Ik wil wel even de boeman uithangen. Mijn koopervaringen met bax zijn grotendeels positief, van de misschien wel 30 of 40 bestellingen de afgelopen paar jaar 2x gehad dat hun 'vandaag besteld morgen in huis' niet helemaal opging maar nooit later dan 1 of 2 dagen werd bezorgd. Wellicht lag dat meer aan PostNL dan Bax, maargoed. Altijd netjes verpakt ook. Bij een demo-cdspeler waren ze de stroomkabel vergeten mee te sturen. Kan gebeuren. Laatst om 21:58 een bestelling betaald en de volgende dag in huis. Da's toch best nice. Ook wel prettig dat hun gitaar/bas/accessoires afdeling het laatste jaar best flink gegroeid is.

Echter in 2009 1x een microfoon DAO gekregen met een hele nare afhandeling met veel argwaan van hun kant (terwijl ik prima kon uitsluiten dmv verschillende kabels en opnameapparaten dat het echt aan de mic lag). Inmiddels hebben ze een betere return policy waar je zelf ook geen verzendkosten hoeft te betalen om het terug te sturen enzo. Blijkbaar mag je het ook 30 dagen op proef uitproberen mits je alles netjes houdt. Dat was toen nog niet. Maarja ze zijn vaak de goedkoopste en geven regelmatig 5 tot 10% korting op alles dus ik blijf er toch terugkomen :facepalm:
And the silence that followed was louder than a cannon.
Staatsman Jop
Berichten: 167
Lid geworden op: 15 mar 2008, 12:52

Bericht door Staatsman Jop »

Ook hier zeer positieve ervaringen. Snelle leveringen, goede klantenservice en zelfs als je iets wilt ruilen is dit binnen een paar dagen geregeld.
Plaats reactie