Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26191
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Eén keer wat besteld: Korg Pitchblack stemapparaat tegen zeer goede prijs. Vlotte levering, prima toko. :thumbsup:
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
Lyske
Berichten: 605
Lid geworden op: 23 aug 2012, 20:04

Bericht door Lyske »

Ik heb er net een paar snaren besteld om te testen volgens de site moet ik ze ofwel volgende week vrijdag hebben ofwel maandag (aangezien het na 22 uur was).
Zelfs met verzendkosten vaak goedkoper dan de basisprijs in de meeste winkels en bovendien vielen de verzendkosten ook zeer goed mee (2,50€) waar het vaak 8 of 10 euro is.

Nu nog hopen dat ze goed toekomen :)
Gebruikersavatar
tieleman
Berichten: 3373
Lid geworden op: 14 jan 2012, 12:19

Bericht door tieleman »

Het is misschien voor (bas)gitaren e.d. niet de meest voor de hand liggende shop, maar wel erg populair onder DJ-end Nederland geloof ik. Daar ligt ook wat meer de focus op.

Weet nog dat de eerste keer dat ik daar wat bestelde (een jack-speakon kabel nota bene) de TNT bezorger nog heel belangstellend aan me vroeg of ik een DJ of producer was. :facepalm:

Edit: hmm, ik zie nu pas dat ze ook een fysieke vestiging in Goes hebben. https://www.bax-shop.nl/muziekwinkel/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8232
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Bericht door VanderVeen »

Supertoko. Altijd netjes ingepakt, op tijd binnen, en goed spul.
Ik heb een keer een setje Slinky's terug gestuurd, perfect geregeld, geld terug, en een kortingscode van 20 procent voor de volgende aankoop! (Die ik vervolgens kwijtraak!)
Gebruikersavatar
MatthijsK
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2012, 09:05

Goedemorgen!

Bericht door MatthijsK »

Goedemorgen allemaal!

Hier een berichtje vanuit Bax-shop.nl zelf. Leuk om al jullie reacties te lezen! Even een paar onduidelijkheden ophelderen :wink:

- Nee, wij zijn zeker geen onderdeel van het Duitse concern. Bax-shop.nl is een volledig zelfstandig bedrijf, zonder investeringsmaatschappijen er achter maar gewoon met hardwerkende, jonge gasten. Meer lezen over de historie? https://www.bax-shop.nl/over-bax-shop.nl ... ofiel.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ja, wij adverteren sinds kort op ook 3FM. In 2008 zijn we op SlamFM begonnen met adverteren en eerder dit jaar is de Radio538 campagne live gegaan. Dit doen we om onze naamsbekendheid te vergroten, want zoals ik op dit forum lees kennen vele muzikanten en artiesten ons nog niet!
- Ja, ook muzikanten zijn zeer zeker onze doelgroep. Door de verhuizing van onze oude showroom (100m2) naar de nieuwe muziekwinkel (1600m2) in oktober dit jaar hebben we eindelijk genoeg ruimte om een heel assortiment drums, legio gitaren en volop toetsen te displayen. Daardoor zijn we niet alleen voor DJ-end Nederland een topshop, maar ook zeker voor de (bas)gitaristen. De verkopers die in de winkel lopen zijn allemaal zelf artiesten die elke week meerdere keren op het podium met de producten staan te performen. Meer zien in de winkel, en een voorstelrondje van mezelf? Zie hier: https://www.youtube.com/watch?v=llGAlh7WtzI" onclick="window.open(this.href);return false; (Kunnen jullie in ieder geval zien dat ik geen Duits spreek, maar meer de Zeeuwse tongval heb :D )
- Ja, onze retourvoorwaarden zijn stukken beter dan 3 jaar terug. Aangezien we in 5 jaar keihard zijn gegroeid hebben we in het verleden zo nu en dan wel eens wat problemen hier mee gehad. Het is moeilijk om in stevige groei alle processen blijvend goed te laten lopen. Nu hebben we daarentegen wel weer alle processen onder controle, en zijn we juist bezig om onze service nóg verder uit te breiden. Meer betalings- en leveringsmogelijkheden, meer voorraad, een dieper en breder assortiment, een vertaalde website in diverse talen, etc. De sky is echt niet de limit.

Nog verdere vragen? Ik beantwoord ze graag voor een ieder! Mijn emailadres is matthijs[punt]klaasse[at]bax-shop[punt]nl.

Vriendelijke groet!
Gebruikersavatar
Squire
Berichten: 6066
Lid geworden op: 29 jul 2004, 10:33

Bericht door Squire »

Mocht de winkel in Goes een succes worden, is er kans dat er ook een winkel meer centraal in het land gelegen komt?
Of gewoon Feedback overnemen. (exclusief personeel/service) :)



De acties via Bax zijn ook erg tof.
Heb al eens 2 dagen studio tijd gewonnen via Bax :D
Rickenbacker 4001CS
Fender 'Geddy Lee' Jazz bass

Ampeg V4 '70s
Ampeg pf115lf
Suske
Berichten: 492
Lid geworden op: 31 dec 2005, 12:39

Bericht door Suske »

Ik ben voor!

Feedback overnemen. En dan zeker zonder personeel en hun even ongeïnteresseerde service.

Dus beste Bax-dude; doe je best.
I'm not really BRILLIANT, it's just that my friends are stupid.
Beter scheef erin, dan recht er neffe.
&
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen.
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Bericht door phoerd »

MatthijsK schreef: (Kunnen jullie in ieder geval zien dat ik geen Duits spreek, maar meer de Zeeuwse tongval heb :D )
  • Hier aan de kust, de Zeeuwse kust
    Waar eenieder onbewust
    In het Duits wordt aangesproken
:mrgreen:
Jack

Bericht door Jack »

phoerd schreef:
MatthijsK schreef: (Kunnen jullie in ieder geval zien dat ik geen Duits spreek, maar meer de Zeeuwse tongval heb :D )
  • Hier aan de kust, de Zeeuwse kust
    Waar eenieder onbewust
    In het Duits wordt aangesproken
:mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Bericht door phoerd »

Vandaag m'n nieuwe ESI M8U XL midi-interface binnengekregen. Lekker vlot. Morgen aansluiten en kijken of ze van ESI hun plug and play claim waarmaken met logic.

Update: werkt helemaal prima 8)
Laatst gewijzigd door phoerd op 23 dec 2012, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Bericht door Pellek »

Heb 2 keer wat gekocht.

De eerste keer kabeltjes (let op: dit was 2,5 jaar geleden). Na drie maande wachten kreeg ik te horen dat de gouden op waren, en dat de prijzen omhoog waren geschoten. Ik vond het eerst wel best, was allang blij dat ik iets kreeg. Daarna wel een slechte recensie geschreven, en toen werd ik gebeld en werd mij gevraagd waarom ik de slechte recensie had geschreven. Ik legde het kort uit: ik heb niks te maken met prijzen die dalen/stijgen als ik al eerder heb betaald. Ik kreeg gelijk en als vergoeding een bon van 25 euro (mijn aankoop was rond de 50). Echt top dus!

En nu laatst een Blackstar HT 1 gekocht. Mooi ding, kwam uiterst goed ingepakt aan. Alleen nu is 1 buis stuk, maar ja ik denk dat ik dat maar zelf ga fixen. Want opsturen is bijna even duur als 1 nieuwe buis :)
Ger
Berichten: 60
Lid geworden op: 12 mar 2012, 21:32

Bericht door Ger »

Recent eea fout besteld, per telefoon zonder wachttijd om kunnen gooien. Alles netjes verpakt, en tot de kerstdagen geen verzendkosten. Zondags telefonisch bereikbaar, ruim assortiment kabels pluggen ed. Buitengewoon tevreden.
2012 feedback.nl out
2013 bax-shop.nl in
Gebruikersavatar
Marcello
Berichten: 598
Lid geworden op: 07 okt 2003, 20:57

Bericht door Marcello »

Afgelopen vrijdag naar de winkel in Goes gereden. Klein uurtje rijden vanuit Breda maar serieus de moeite waard.
Mooie winkel met een redelijk ruime keus aan artikelen, je kan natuurlijk niet voor elke muzikant alles hebben :wink:
Goed geholpen en vriendelijk en niet onbelangrijk geïnteresseerd personeel.
Ben uiteindelijk met de EHX Tube eq naar huis gegaan, en inderdaad je kan hem daar gewoon uitproberen.
Best wel, eigenlijk.
Gebruikersavatar
Squire
Berichten: 6066
Lid geworden op: 29 jul 2004, 10:33

Bericht door Squire »

Ger schreef: 2012 feedback.nl out
2013 bax-shop.nl in
Vooral dat eerste zou mooi zijn.
Rickenbacker 4001CS
Fender 'Geddy Lee' Jazz bass

Ampeg V4 '70s
Ampeg pf115lf
Gebruikersavatar
Charlie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 29 sep 2008, 16:46

Bericht door Charlie »

Het filiaal in Eindhoven is al op de goede weg. Dat wordt steeds leger. :lol:
Riposa il giorno per dormire la notte.
Plaats reactie