Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Nicky
Der Soßemeister
Berichten: 2798
Lid geworden op: 08 mei 2011, 01:52

Bericht door Nicky »

Een week geleden bij Bax besteld, netjes twee dagen later binnen zoals vermeld op de website. Goed ingepakt, en tot nu toe niks verkeerd.

Maaaaaarrrrr ik ben wel benieuwd naar die winkel, alleen jammer dat ik dan gelijk bakken met geld kwijt ben aan openbaar vervoer om er te komen :(
Morris Pre-Lawsuit Jazzbass - 90s Squier Precision - Hartke HA3500 - Klemmt Echolette BS40 - GK BLX210 - Een bak effecten

www.nhendriks.nl
Gebruikersavatar
Jay2U
Berichten: 3642
Lid geworden op: 16 aug 2012, 23:14

Bericht door Jay2U »

Mja, je moet een aardig stukje gaan voor je er bent. Keulen is voor jou dan dichterbij. Ik moet naar MusicStore zo'n slordige 270 km rijden en dan nog eens terug ook. Dat kost momenteel alleen aan benzine al ruim 100 Euro...
Just a cover of a real bassist - Dit speel ik gewoon graag
May the Force of the Groove be with you!
Gebruikersavatar
Nicky
Der Soßemeister
Berichten: 2798
Lid geworden op: 08 mei 2011, 01:52

Bericht door Nicky »

Das ook een pokke-eind.. Ik heb het er niet voor over 'om ff te kijken' maar als ik echt iets nodig zou hebben zou het wel weer kunnen, gelukkig heb ik dan weer Bassmatters hier in de buurt. Alleen is dat weer een totaal andere winkel met ook hele andere producten, veel dure versterking ook helaas :(
Morris Pre-Lawsuit Jazzbass - 90s Squier Precision - Hartke HA3500 - Klemmt Echolette BS40 - GK BLX210 - Een bak effecten

www.nhendriks.nl
Gebruikersavatar
Jay2U
Berichten: 3642
Lid geworden op: 16 aug 2012, 23:14

Bericht door Jay2U »

Dat lijkt mij een dure tent. Ik heb hun site even bezocht en ben nog aan het bijkomen...
Just a cover of a real bassist - Dit speel ik gewoon graag
May the Force of the Groove be with you!
Gebruikersavatar
Nicky
Der Soßemeister
Berichten: 2798
Lid geworden op: 08 mei 2011, 01:52

Bericht door Nicky »

En toch komen mensen ervoor uit heel Nederland. En buiten dat krijg je gewoon een ontzettend goeie service.
Morris Pre-Lawsuit Jazzbass - 90s Squier Precision - Hartke HA3500 - Klemmt Echolette BS40 - GK BLX210 - Een bak effecten

www.nhendriks.nl
Gebruikersavatar
en Adriaan
Berichten: 4083
Lid geworden op: 02 jan 2004, 19:44

Bericht door en Adriaan »

tieleman schreef:Het is onmogelijk om voor elk dingetje op je site (zeker bij die megabedrijven) altijd en overal de goedkoopste prijs te vermelden, dus zit niks kwaads achter.
Dat zal best, maar ik vind een prijsverschil van 50% toch wel vrij groot.
Gebruikersavatar
tieleman
Berichten: 3373
Lid geworden op: 14 jan 2012, 12:19

Bericht door tieleman »

Wat ze zonder morren na één opmerking bijstellen, dus ik zie het probleem niet zo. Als consument mag je ook nog steeds jezelf informeren. Kennelijk weet jij al dat je het ergens anders goedkoper kan krijgen, prima toch?
Gebruikersavatar
Len
Berichten: 1953
Lid geworden op: 17 nov 2006, 13:45

Bericht door Len »

Ik heb ze al 2x (in eigenbelang) getipt op dat ik een artikel ergens anders goedkoper had zien staan. Diezelfde dag kreeg ik dan nog antwoord dat ze het voor je in bestelling kunnen zetten omdat ze de prijzen op de site niet supersnel kunnen veranderen ofzo. Ook 1x nadat ik een bestelling had gedaan bleek het ergens anders 5 euro ofzo goedkoper te zijn (daar gokken ze natuurlijk op, ik kijk al bijna nooit meer op andere sites). Melding van gemaakt en niet veel later had ik een cadeaubon van 10 euro.

Overigens snap ik het gebash naar Feedback niet helemaal, ik ben daar al een decennia lang een tevreden klant. Eerlijk is eerlijk, Bax heeft ze naar m.i wel ingehaald met leuke acties, snelle leveringen en de 'socialmedia bandwagon', daarom ben ik er al een poosje niet meer geweest. 'Tuurlijk de FB verkopers zijn soms eigenheimers maar die zitten er op dit forum ook genoeg. Maargoed, ik vraag dan meestal ook of ik iets mag proberen, of er nou wel of geen kabels liggen. Overigens zijn de lokale muziekwinkels bij mij in de buurt recentelijk ook wel meegegaan wat betreft het digitale aspect, hun prijzen en assortiment maar voorheen wilde ik daar echt niet dood gevonden worden, ik ging dan 100x liever naar feedback.
And the silence that followed was louder than a cannon.
Gebruikersavatar
KvE
Berichten: 10968
Lid geworden op: 07 mar 2008, 22:09

Bericht door KvE »

Mijn ervaring is positief, ik heb mijn Ampeg pf-500 er besteld, werd de volgende dag al geleverd, goed verpakt, en 100% in orde. En nog eens behoorlijk goedkoper dan bij Thomann of waar dan ook. Netjes! :worship:
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 4814
Lid geworden op: 04 aug 2012, 18:48

Bericht door Green Goblin »

Ik heb net € 28 betaald in de muziekwinkel voor een setje snaren, dat voor € 17,25 bij Bax staat. 3 x raden waar ik de volgende keer snaren haal. Ik wil er best (een beetje) voor zorgen dat de muziekwinkel kan blijven bestaan, maar dit wordt me toch wat te gortig.
Ibanez SR370EF - Motion B-05 - Schecter Diamond-J - Squier Contemporary Active Jazz - Westone "The Rail" - Yamaha BB414 OM
8e BGF-meeting NOORD - Groningen - 5 november 2017
BGF gewichtenlijst
Gebruikersavatar
en Adriaan
Berichten: 4083
Lid geworden op: 02 jan 2004, 19:44

Bericht door en Adriaan »

tieleman schreef:Wat ze zonder morren na één opmerking bijstellen, dus ik zie het probleem niet zo.
Er is ook geen probleem. Ik heb slechts opgemerkt dat pick-ups opvallend duur zijn bij ze.
Suske
Berichten: 492
Lid geworden op: 31 dec 2005, 12:39

Bericht door Suske »

Ik ben nu ook ervaringsdeskundige.
Net m'n pakket binnen gekregen en alles net zo goed, of beter, als verwacht.
Prijzen heel netjes, misschien zelfs iets te net.
Bestelling binnen de tijd binnen, hebben we wel anders mee gemaakt.

Er was wel een klein, riant probleempje; ik had zelf, per ongeluk, te weinig besteld. Ik had enkele dingen meer als 1 willen hebben. Ik heb dit zelf niet nagekeken terwijl Bax me uitdrukkelijk had gevraagd dit toch te doen.

Ja, zeer tevreden.
I'm not really BRILLIANT, it's just that my friends are stupid.
Beter scheef erin, dan recht er neffe.
&
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen.
Gebruikersavatar
Jay2U
Berichten: 3642
Lid geworden op: 16 aug 2012, 23:14

Bericht door Jay2U »

Green Goblin schreef:Ik heb net € 28 betaald in de muziekwinkel voor een setje snaren, dat voor € 17,25 bij Bax staat. 3 x raden waar ik de volgende keer snaren haal. Ik wil er best (een beetje) voor zorgen dat de muziekwinkel kan blijven bestaan, maar dit wordt me toch wat te gortig.
Daarom haal ik er de Ernie Ball flatwounds en wel per stuk!
Ik heb er vandaag een middag doorgebracht, omdat zoonlief al een tijdje een nieuw scheurijzer nodig heeft. We hebben regelmatig in andere winkels gekeken en geprobeerd, maar in Goes is de prijs okay en de service idem. Dus hebben we een aantal eigen spulletjes meegenomen en heeft ie de hele middag zitten spelen/testen. Uiteraard heb ik de tijd genomen om een hele stapel basjes van de muur te trekken, aan te sluiten en aan de snaar te voelen. Al met al een nuttige, doch dure middag.
Just a cover of a real bassist - Dit speel ik gewoon graag
May the Force of the Groove be with you!
Gebruikersavatar
Henry
Berichten: 4229
Lid geworden op: 12 jul 2005, 15:04

Bericht door Henry »

Heb bij Bax, de functie 'ergens anders goedkoper gezien' gebruikt, op de website.
Genz Benz 4x10, €90,00 goedkoper bij Session Music in Duitsland, werdt meteen voorgesteld voor dezelfde prijs te leveren.
Niks mis mee dus, heb niks tegen Duitsers, maar voor hetzelfde geld (of ietsje meer) koop ik het dan liever in Nederland.

Dus wat let je?
| Sire MM V3 | MB Little Mark II | MB STD 102 HF - 4 |

"You´re As Good As The People You Play With"
Gebruikersavatar
Jay2U
Berichten: 3642
Lid geworden op: 16 aug 2012, 23:14

Bericht door Jay2U »

Henry schreef:Heb bij Bax, de functie 'ergens anders goedkoper gezien' gebruikt, op de website.
Genz Benz 4x10, €90,00 goedkoper bij Session Music in Duitsland, werdt meteen voorgesteld voor dezelfde prijs te leveren.
Niks mis mee dus, heb niks tegen Duitsers, maar voor hetzelfde geld (of ietsje meer) koop ik het dan liever in Nederland.

Dus wat let je?
Uiteraard afhankelijk van je woonplaats, is het vaak handiger om in de buurt te kopen. Mocht er dan iets aan de hand zijn, dan kun je even terug voor herstel, afstelwerk, garantie of wat dan ook. Ik kom een aantal keer per jaar in Keulen bij Music Store, maar dat is toch 550 km op en neer. Een setje snaren, een kabel en wat klein-grut neem ik daar wel mee, maar dure dingen met garantie test ik daar, om ze vervolgens elders te kopen. Tot voor kort kostte dat ritje me dat zo'n slordige 65 liter benzine (iets met een V8) :twisted: , tegenwoordig doe ik die afstand met een litertje of 30 (iets met batterijtjes). :mrgreen:
Just a cover of a real bassist - Dit speel ik gewoon graag
May the Force of the Groove be with you!
Plaats reactie