Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7148
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door HNZ »

Dat is prettig, Koen. Maar de nuance die jij aanbrengt geldt voor mij dus totaal niet.
Ik heb zowel in de winkel als via de webshop al enorm veel slechte ervaringen, zoals ik al eerder schreef. Er zal natuurlijk ook wel het nodige goed gaan, anders was de tent al gesloten vermoed ik.
Dat neemt niet weg dat wanneer er telkens als ik bij Keymusic iets wil aanschaffen er iets niet werkt, klopt of deugt, ik er na die zoveelste slechte ervaring wel een keertje klaar mee ben.
Ik zal die winkel voortaan mijden als de pest, ook al hebben ze nog zo'n goede aanbieding.
Gebruikersavatar
Jay2U
Berichten: 3642
Lid geworden op: 16 aug 2012, 23:14

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Jay2U »

HNZ schreef: 26 jan 2018, 10:03 Ja, Feedback Rotterdam was ook altijd een leuke zaak. Sinds het Keymusic is geworden gaat het echt bergafwaarts.
De sfeer is er uit, het assortiment is om te huilen en ook de medewerkers stralen iets uit van "zal wel".
Geldt ook voor Rockpalace Den Haag, hoewel ik dat altijd al een wat onprettiger winkel vond dan Feedback.

NB: Ik kreeg van een medewerker van de drum afdeling van Keymusic Den Haag nog wel een goede reactie op m'n Facebook post.
Toen Feedback nog Feedback was, was het daar inderdaad prima te doen. Ik heb er een gitaar, een bas, een gitaarcombo, een bascombo en nog een berg klein spul gekocht.

Na de overname is er inderdaad niks meer aan en komem m'n spullen meestal uit Goes. Jammer, want Key Music Rotterdam zit tien minuten rijden bij mij vandaan.
Just a cover of a real bassist - Dit speel ik gewoon graag
May the Force of the Groove be with you!
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23265
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door rich13 »

De Bax dependance in Barendrecht, vroeger Peter Verspuy, is anders ook goed te doen hoor.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
nangyala
Berichten: 1152
Lid geworden op: 15 mei 2006, 09:59

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door nangyala »

rich13 schreef: 26 jan 2018, 21:25 De Bax dependance in Barendrecht, vroeger Peter Verspuy, is anders ook goed te doen hoor.
Bassen slecht afgesteld of dooie snaren, zeer weinig keuze uit 6 of 7 bassen
Je kan er makkelijk een half uur op een medewerker wachten, ja hoor ik ga er graag heen :mrgreen:
Drums may get yer foot tapping, but the bass puts the grind in yer behind alt.guitar.bass quote
musiqman
Berichten: 349
Lid geworden op: 03 mar 2014, 19:04

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door musiqman »

Voor mij is de volgorde:
Locale zelfstandige winkel
Keymusic
Thomann/Buitenlandse webshop
Bax Shop
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23265
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door rich13 »

nangyala schreef: 26 jan 2018, 21:46
rich13 schreef: 26 jan 2018, 21:25 De Bax dependance in Barendrecht, vroeger Peter Verspuy, is anders ook goed te doen hoor.
Bassen slecht afgesteld of dooie snaren, zeer weinig keuze uit 6 of 7 bassen
Je kan er makkelijk een half uur op een medewerker wachten, ja hoor ik ga er graag heen :mrgreen:
De keus was de laatste keer dat ik er was best behoorlijk, zeker 30 bassen. En prima geholpen.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4340
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Unlord »

Terug naar de oorspronkelijke totel van het tipoc dan maar? Of hernoemt iemand deze even?
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7343
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door berth »

De afgelopen 2 bestellingen bij BAX werden echt snel afgeleverd. S'avonds besteld, volgende dag stond DHL al op de stoep. Zonder dat ik er een spoedbestelling ofzo van had gemaakt.
Gebruikersavatar
riotriot
Berichten: 1708
Lid geworden op: 02 jan 2007, 17:18

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door riotriot »

Hier precies zo! Vrijdagavond 21.00 uur besteld, zaterdagmorgen 10.00u bij DHL ophaalpunt hier om de hoek.

Vragen over bestellingen worden ook altijd netjes snel beantwoord (via FBa-chat in mijn geval).
Riot riot, it doesn't matter who!
Riot riot, what are you gonna do?
Gebruikersavatar
koen van soelen
Berichten: 1457
Lid geworden op: 08 jun 2011, 21:38

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door koen van soelen »

Om even terug te komen op mijn Key-music verhaal (over een kapotte mic binnen de garantie); Ik heb hem zaterdag weer netjes binnen gekregen en hij was gerepareerd. Keymusic heeft dit allemaal heel correct afgehandeld.
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

koen van soelen schreef: 12 feb 2018, 11:36 Om even terug te komen op mijn Key-music verhaal (over een kapotte mic binnen de garantie); Ik heb hem zaterdag weer netjes binnen gekregen en hij was gerepareerd. Keymusic heeft dit allemaal heel correct afgehandeld.
Heb ik ook wel eens gehad bij KeyMusic; haperende microfoon. Sta ik weer in die winkel; doet ie het gewoon... Toch werd ie omgeruild voor een nieuwe. De "oude" ging gewoon weer op de plank.. Misschien had jij die wel :wink:
Gebruikersavatar
koen van soelen
Berichten: 1457
Lid geworden op: 08 jun 2011, 21:38

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door koen van soelen »

Hah! Da's ook wat. Was het een Shure 55SH toevallig (zo'n Elvis-ding)?
Gebruikersavatar
Rob66
Berichten: 437
Lid geworden op: 05 jul 2006, 22:17

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Rob66 »

Gisterenavond eens een paar xlr pluggen etc besteld, vanmiddag binnengekregen. Netjes.
Fender American DeLuxe V Jazz bas
Pearl Jazz bas
Contrabas
Harley Benton PJ-75 OW Vin­tage Series bass
Markbass CMD 121p combo
Markbass LM tube
2 x Ampeg SVT210av
Zoom MS-60b
Roland Micro Cube RX
Fender FXA2 in-ear monitor
Shure PSM300 wireless
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

koen van soelen schreef: 13 feb 2018, 15:09 Hah! Da's ook wat. Was het een Shure 55SH toevallig (zo'n Elvis-ding)?
Nee, gewoon een SM58
Gebruikersavatar
blablas
Berichten: 2990
Lid geworden op: 22 jan 2012, 15:37

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door blablas »

Heb een manier gevonden om mijn DHL bezorg perikelen, en vooral de hier uit voortvloeiende ergernissen, te omzeilen, er zit een DHL parcel service punt aan de overkant van de straat!
Laatste paar Bax bestellingen daar heen laten brengen en die werden daar zonder problemen netjes op tijd bezorgd, als DHL dat adres ook niet meer kan vinden hebben ze echt een probleem. :lol:

Bax heeft alle keren dat DHL blunderde alles netjes en adequaat opgelost dus alleen al om die reden ben blij dat ik daar weer kan bestellen. :cheer:
Plaats reactie