Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Sjtevel 1984
Berichten: 2823
Lid geworden op: 18 okt 2012, 01:06

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Sjtevel 1984 »

Ok, helder. Dankjewel! Ik zie nu ook die V2 versies. Ik weet niet wat ik daar van moet vinden. :?
Unlord schreef:Gelukkig heeft ook kutmuziek een publiek.
Gebruikersavatar
nangyala
Berichten: 1152
Lid geworden op: 15 mei 2006, 09:59

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door nangyala »

Die lijken mij te gek. Maar dat is een ander verhaal.
Vrijdag van musifacts vernomen dat zij contact hebben gezocht met Bax en na enige tijd is er bekend geworden dat Bax de versterker nooit verstuurd heeft en deze al een maand op de plank had liggen.
Hoe onachtzaam kun je zijn.

Volgende week komt de versterker aan bij musifacts( hoop ik) en hoor dan snel wat het euvel is.
Bax heeft toch wel een beetje afgedaan. In de mail en telefonisch gewoon keihard liegen om een klant af te pimpelen.
Drums may get yer foot tapping, but the bass puts the grind in yer behind alt.guitar.bass quote
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7351
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door berth »

Er lag ineens een Bax kortingsbon van 15 procent op het eerstvolgende artikel dat ik koop in de bus. Omdat ik al zolang weg was gebleven. Dillema's nu......
Gebruikersavatar
JohnBoy
Berichten: 3768
Lid geworden op: 26 mar 2018, 22:44

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door JohnBoy »

berth schreef: 24 feb 2019, 18:55 Er lag ineens een Bax kortingsbon van 15 procent op het eerstvolgende artikel dat ik koop in de bus. Omdat ik al zolang weg was gebleven. Dillema's nu......
Verkopen?
C'est la retorique qui fait la musique
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7351
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door berth »

Met 1 van de dingen die ik op het oog heb zou die bon me een voordeel van 112 euro opleveren, dus voor dat bedrag mag die weg. Interesse? ;-)
Gebruikersavatar
JohnBoy
Berichten: 3768
Lid geworden op: 26 mar 2018, 22:44

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door JohnBoy »

Nee ik heb echt alles wat ik zou willen al. Ik zou meer met die spullen moeten doen.
C'est la retorique qui fait la musique
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7181
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door HNZ »

Ik heb een bestelling gedaan bij Bax shop. Op een zondag er naar toe en de bestelling afgehaald in Goes.

Een verkoopmedewerker stopte de spullen voor mij in een tasje. Bij thuiskomst pakte ik het tasje uit en bleek er het een en ander niet te kloppen: Van vier bestelde rubber voetjes bleken er maar drie in het tasje te zitten en van 3 bestelde sluitingen blijk ik twee sluitingen met tegenstukken te hebben, terwijl er verder alleen nog twee tegenstukken bij zitten en géén sluitingen.

Als je Bax gaat bellen hang je een half uur aan de telefoon, maar na dat half uur stond een aardige jongen me adequaat te woord en zou de ontbrekende spullen nasturen. Daarvan kreeg ik een bevestiging per mail. Twee dagen later ontving ik een envelop van Bax met... Alléén het ontbrekende voetje. De sluiting ontbrak nog altijd.

Mailtje gestuurd, want als je Bax gaat bellen hang je een half uur aan de telefoon!

Ik wacht nog altijd op antwoord èn op de sluiting. Let wel: deze spullen zijn al wel door mij betaald!
Gebruikersavatar
CaptainSlow
CaptainTitanium
Berichten: 1909
Lid geworden op: 27 nov 2017, 22:55

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door CaptainSlow »

Gitaar moest retour.

Ontvang je een UPS label in GIF formaat, zoek zelf maar uit hoe groot je die uitprint (A4, A3, A0 ???) (4x6" is trouwens het goede antwoord)
Vervolgens bij de pakketshop: "da's een groot pakket, ik mag maar tot 1 meter aannemen!". Aardige supermarkt medewerkster had een punt want ze moest al die dozen achter de balie kwijt. Ze wou het wel proberen te scannen, maar voor mij hoeft ze geen gezeik te krijgen met UPS, dus weer meegenomen.

BAX gebeld: "ja maar dat moeten ze bij UPS gewoon accepteren, ik zal eens kijken, oh nee, wacht, ehh, met DHL moet het lukken ik stuur je wel een label."

G^%&*_(*^ doen ze dit bij BAX voor het eerst of zo!!!!!

Niks geen sorry natuurlijk.

Prutsers
strooiveldvrij Titanium versterkt botstelsel

De Basgitaarforum afspeellijst 2020 op spotify. Klik hier om je vetste basnummers toe te voegen!
Gebruikersavatar
Venderwel
Berichten: 251
Lid geworden op: 10 mar 2019, 09:55

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Venderwel »

Gisteren, via Facebook bericht gestuurd of ze wisten hoelang het nog zou duren voor mijn basgitaar geleverd zou worden. Kon nog wel week duren. Ik wou annuleren dus maar even bellen, maar zou dan half uur in de wacht komen. Dus toch maar even via Facebook een bericht nog gestuurd dat ik wilde annuleren en het geld terug kon worden gestort op rekening waarmee betaald was.

Binnen een paar minuten een tegen factuur in de mail. En een berichtje dat het geregeld was. Niet proberen mij te overtuigen ofzo dat ik nog moest wachten, nee meteen handelen. 👍🏼
Suske
Berichten: 492
Lid geworden op: 31 dec 2005, 12:39

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Suske »

Ik heb er van de week een punt achter gezet.
Het gaat me daar iets te vaak niet lekker.
En als ik iets moet hebben voor een bepaalde datum, ik er een halve dag voor vrij neem en thuis blijf wachten en het komt dan (terwijl het minimaal vijf keer is bevestigd) weer niet binnen, dan is ons Suske er een beetje klaar mee.
Ik heb ze dat ook netjes uitgelegd, maar hun reactie was nogal timide.

Dus...... nu op zoek naar iets of iemand die wel woord kan houden.

Iemand suggesties.
I'm not really BRILLIANT, it's just that my friends are stupid.
Beter scheef erin, dan recht er neffe.
&
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen.
Gebruikersavatar
Spaghettihout
pastaplank
Berichten: 2897
Lid geworden op: 15 jan 2018, 18:33

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Spaghettihout »

Thomann, of Gear4music, Anderton's, Keymusic….google maar...
Gebruikersavatar
Sjtevel 1984
Berichten: 2823
Lid geworden op: 18 okt 2012, 01:06

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Sjtevel 1984 »

Bij Keynusic bestel ik ook niets meer.
Unlord schreef:Gelukkig heeft ook kutmuziek een publiek.
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door BassAgent »

Care to elaborate?
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
Sjtevel 1984
Berichten: 2823
Lid geworden op: 18 okt 2012, 01:06

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Sjtevel 1984 »

Tuurlijk:
Sjtevel 1984 schreef: 13 mar 2015, 12:22 Op 25 februari een cabinetje besteld bij keymusic. Normaal bestel ik bij thomann/musicstore/bax, maar dezen hadden het cabinet of niet op voorraad, of niet in hun assortiment. Cabinetje was gewoon op voorraad en bestelling was geplaatst voor 8 uur, dus ik dacht dat ik de dag gewoon aan de gang kon.

Op 3-3 heb ik ze maar eens gebeld, omdat ik nog geen verzendbevestiging had ontvangen. Bleek het cabinet in Den Haag te staan. Hun zouden aanzetten dat dat cabinet mijn kant op zou gaan. De medewerker vroeg of hij kon terugbellen. Ik vroeg om een bevestiging via de mail te sturen omdat ik op het werk was.

Op 4-2 nog altijd geen bevestiging, dus maar weer aan de telefoon. Excuses, er was iets fout gegaan. Hun zouden het op orde maken en een bevestiging sturen.

Op 5-3 nog altijd geen bevestiging. Weer gebeld. Cabinet stond nog steeds in Den Haag. Ze zouden hem via intern transport versturen en ik zou hem zaterdag 7-3 of uiterlijk dinsdag 10-3 thuis krijgen. Eindelijk ook een bevestiging hiervan op de mail.

9-3 nog steeds niks. Niet eens een verzendbevestiging. Alwéér in de telefoon geklommen. Excuses, maar op maandag was het filiaal in Den Haag dicht. Medewerker werkte niet op dinsdag, dus hij zou een briefje ophangen voor de medewerker op dinsdag. :facepalm:

11-3 weer willen bellen, omdat er nog geen bevestiging was. Maar zowaar, een factuur via de mail met tevens de vermelding dat er nog een mail met track&trace code zou komen, dus even laten rusten.

12-3 nog steeds niks. Wéér gebeld, in totaal 2 uur aan de telefoon gehangen, maar niemand gesproken. Helemaal gelaajen een mail gestuurd hierover.

Vandaag een mail gekregen van de klantenservice. Excuses, track&trace code gekregen. Morgen zou het binnen moeten zijn.

Krijg op hun volgende bestelling 5% korting, alsof ik daar ooit nog iets bestel. :facepalm:

Keymusic: voor 8 uur besteld èn op voorraad? Over tweeëneenhalf week thuis....
Sjtevel 1984 schreef: 14 mar 2015, 17:48 Lekker dan, komt het cabinet vandaag aan, is hij beschadigd :facepalm:
Unlord schreef:Gelukkig heeft ook kutmuziek een publiek.
Gebruikersavatar
JohnBoy
Berichten: 3768
Lid geworden op: 26 mar 2018, 22:44

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door JohnBoy »

Even gekeken uit nieuwsgierigheid. Het lijkt er op dat ze bij BAX geen mensen kunnen krijgen, zoveel vacatures hebben ze:

https://werkenbijbax-shop.nl/vacature-overzicht/

Maar ondertussen gaat alles natuurlijk perfect:
Medewerkers van Bax Music staan bekend om hun enorme expertise in hun vakgebied. Als team zijn zij in staat op iedere vraag en iedere probleemstelling snel een passende oplossing te vinden. Iedere medewerker van Bax Music heeft service hoog in zijn vaandel staan.
Die lui kunnen zo de politiek in. Gewoon keihard ontkennen dat je een probleem hebt en verder doen alsof er niks aan de hand is.
C'est la retorique qui fait la musique
Plaats reactie