Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Maarten_E
Berichten: 7647
Lid geworden op: 23 mei 2010, 00:38

Bericht door Maarten_E »

Charlie schreef:Het filiaal in Eindhoven is al op de goede weg. Dat wordt steeds leger. :lol:
Serieus?
Joepie, en dan zorgen dat daar een goede winkel komt. Iedere andere winkel is failliet door die @#$%^&Feedback.
Your corporate villainy should not extend so far as to ignore the existence of serif fonts.


Of het leuk is om op een fretless te spelen? Mwaaaah.
Jack

Bericht door Jack »

Denk aan je bloeddruk Maarten, ook Feedback heeft filialen dicht gegooid.
Gebruikersavatar
Maarten_E
Berichten: 7647
Lid geworden op: 23 mei 2010, 00:38

Bericht door Maarten_E »

Jack schreef:Denk aan je bloeddruk Maarten, ook Feedback heeft filialen dicht gegooid.
:cheer: :cheer:
Your corporate villainy should not extend so far as to ignore the existence of serif fonts.


Of het leuk is om op een fretless te spelen? Mwaaaah.
Gebruikersavatar
Charlie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 29 sep 2008, 16:46

Bericht door Charlie »

Maarten_E schreef:Serieus?
Joepie, en dan zorgen dat daar een goede winkel komt. Iedere andere winkel is failliet door die @#$%^&Feedback.
Zekers. Ze proberen het wel op 'n handige manier op te lossen. Maar ondanks het gespreid ophangen van gitaren
vallen de gaten en leegtes op de bovenverdieping des te meer op. Om over de schrale basafdeling maar te zwijgen. :facepalm:
Riposa il giorno per dormire la notte.
Gebruikersavatar
Maarten_E
Berichten: 7647
Lid geworden op: 23 mei 2010, 00:38

Bericht door Maarten_E »

Charlie schreef:
Maarten_E schreef:Serieus?
Joepie, en dan zorgen dat daar een goede winkel komt. Iedere andere winkel is failliet door die @#$%^&Feedback.
Zekers. Ze proberen het wel op 'n handige manier op te lossen. Maar ondanks het gespreid ophangen van gitaren
vallen de gaten en leegtes op de bovenverdieping des te meer op. Om over de schrale basafdeling maar te zwijgen. :facepalm:
Basafdeling, je bedoelt 20 bassen op een rij, die te testen zijn op een pleintje met 8 versterkers, waar meer dan eens geen kabels liggen, waar iedereen door elkaar heen ramt, terwijl het zessnarig voetvolk 4 "geluidsdichte" ruimtes hebben? :evil:
Your corporate villainy should not extend so far as to ignore the existence of serif fonts.


Of het leuk is om op een fretless te spelen? Mwaaaah.
DiMarco

Bericht door DiMarco »

Kopen jullie je bas in een winkel dan? Ik bestel alles op internet. Zelfs mijn basgitaren.
Bevalt het niet dan stuur je hem gewoon weer terug.
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10837
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Bericht door Joey »

Jack schreef:Denk aan je bloeddruk Maarten, ook Feedback heeft filialen dicht gegooid.
Inderdaad, de enige winkel waar ik nog wel eens regelmatig binnen kon wandelen was in Apeldoorn, en die is dicht...
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Suske
Berichten: 492
Lid geworden op: 31 dec 2005, 12:39

Bericht door Suske »

Zo te lezen word Feedback op gepaste wijze bedankt voor alle jaren een goede service en aanbod te bieden.
I'm not really BRILLIANT, it's just that my friends are stupid.
Beter scheef erin, dan recht er neffe.
&
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen.
Gebruikersavatar
en Adriaan
Berichten: 4083
Lid geworden op: 02 jan 2004, 19:44

Bericht door en Adriaan »

Ik heb geen ervaring met Bax, heb wel gemerkt dat ze errug duur zijn wanneer het pick-ups betreft.

Setje Fender Hot Noisless Stratocaster pick-ups kost bij Bax € 229,00 bij diverse andere webshops € 145,00.
Fender Vintage P pick-up kost bij Bax € 109,00, elders € 65,00
Set Fender Original J pick-up kost bij Bax € 139,00, elders € 89,00.
Gebruikersavatar
Jay2U
Berichten: 3643
Lid geworden op: 16 aug 2012, 23:14

Bericht door Jay2U »

Leuk om hier een draadje over Bax te zien; gelijk maar even mijn ervaringen toevoegen. Ik bestel er al geruime tijd snaren. Zij konden (als enige) de ECB84 flatwounds van d'Addario leveren. Ik speelde toen nog in EADG-tuning. De snaarspanning van deze set is redelijk gelijk over het fretbord. Ergens in juni had ik weer besteld. Binnen een paar dagen kreeg ik bericht dat de snaren er niet waren en dat het wel eens even zou kunnen duren voor ze er zouden zijn. Ik mocht de order cancelen of andere snaren bestellen. Op hun site liep ik tegen Ernie Ball flatwounds aan. Die verkopen ze als singles! Ze waren wel iets duurder, maar ik bestelde ze maar in plaats van die ECB84 set. Dezelfde dag nog werd dit bevestigd met de opmerking: "Je krijgt ze voor de prijs van de d'Addario's". :worship: Topservice! :worship: Half augustus heb ik de bas definitief omgetoverd naar BEAD-tuning. Toen kwam Bax weer van pas; ik hoefde slechts een Ernie Ball flatwound 0.130 erbij te bestellen.

Zaterdag 29/12/'12 zijn wij (mijn zoon de gitarist en ik) hun nieuwe winkel eens gaan inspecteren. Zowel bassen als gitaren zijn in ruime mate aanwezig. Het ligt in de bedoeling om er deze week nogmaals heen te gaan. Dan zijn we gewapend met eigen pedaaltjes en hoofdtelefoons, zodat zoonlief een paar mooie gitaren aan de tand kan voelen die ze hier in de buurt niet op voorraad hebben. De prijzen zijn ook niet verkeerd.
Just a cover of a real bassist - Dit speel ik gewoon graag
May the Force of the Groove be with you!
Gebruikersavatar
Squire
Berichten: 6066
Lid geworden op: 29 jul 2004, 10:33

Bericht door Squire »

en Adriaan schreef:Ik heb geen ervaring met Bax, heb wel gemerkt dat ze errug duur zijn wanneer het pick-ups betreft.

Setje Fender Hot Noisless Stratocaster pick-ups kost bij Bax € 229,00 bij diverse andere webshops € 145,00.
Fender Vintage P pick-up kost bij Bax € 109,00, elders € 65,00
Set Fender Original J pick-up kost bij Bax € 139,00, elders € 89,00.
Zonder gezeur verlagen ze de prijs graag naar concurrerende prijzen is mijn ervaring wanneer je ze er op wijst.
Rickenbacker 4001CS
Fender 'Geddy Lee' Jazz bass

Ampeg V4 '70s
Ampeg pf115lf
Gebruikersavatar
Opa59
Berichten: 320
Lid geworden op: 02 nov 2012, 15:11

Bericht door Opa59 »

Squire schreef: Zonder gezeur verlagen ze de prijs graag naar concurrerende prijzen is mijn ervaring wanneer je ze er op wijst.


Dus wanneer ze zien dat je er niet intrapt pas?
Ik bestel al mijn shite gewoon online bij de goedkoopste wie dat dan op dat moment ook moge zijn. Nog nooit probs of een kat in de zak gekocht.
..
Gebruikersavatar
Squire
Berichten: 6066
Lid geworden op: 29 jul 2004, 10:33

Bericht door Squire »

Opa59 schreef:
Squire schreef: Zonder gezeur verlagen ze de prijs graag naar concurrerende prijzen is mijn ervaring wanneer je ze er op wijst.


Dus wanneer ze zien dat je er niet intrapt pas?
Nee zo bedoelde ik het niet.
Rickenbacker 4001CS
Fender 'Geddy Lee' Jazz bass

Ampeg V4 '70s
Ampeg pf115lf
Gebruikersavatar
tieleman
Berichten: 3373
Lid geworden op: 14 jan 2012, 12:19

Bericht door tieleman »

Het is onmogelijk om voor elk dingetje op je site (zeker bij die megabedrijven) altijd en overal de goedkoopste prijs te vermelden, dus zit niks kwaads achter. Overigens heeft ook b.v. Feedback een laagste prijs garantie, die deden ook zonder problemen een paar tientjes van m'n Apogee Duet af toen bleek dat 'ie elders goedkoper stond.
Gebruikersavatar
Opa59
Berichten: 320
Lid geworden op: 02 nov 2012, 15:11

Bericht door Opa59 »

tieleman schreef:Het is onmogelijk om voor elk dingetje op je site (zeker bij die megabedrijven) altijd en overal de goedkoopste prijs te vermelden, dus zit niks kwaads achter. Overigens heeft ook b.v. Feedback een laagste prijs garantie, die deden ook zonder problemen een paar tientjes van m'n Apogee Duet af toen bleek dat 'ie elders goedkoper stond.

Nja, beetje handelen kan ook geen kwaad en als je zelf meteen aankoopt zonder eerst eens rond te kijken is het natuurlijk ook je eigen schuld als je later dezelfde waar ergens anders goedkoper ziet.
..
Plaats reactie