Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18615
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Pedullist »

Ze hoeven voor mij niet de laagste prijs te garanderen, en tegoedbonnen zijn leuk maar niet noodzakelijk. Zijn we niet een beetje verwend aan het raken?

Ik heb ooit wel eens 6 maanden gewacht op snaren bij de Staffhorst Paardenveld. Nu raak ik al in de stress als het niet meteen de volgende dag geleverd wordt.
Gebruikersavatar
rensbass
Berichten: 2328
Lid geworden op: 22 mei 2007, 15:30

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door rensbass »

T vervelende met kado-bonnen is dat je ze kado geeft. (de naam zegt t al) als je dan op n verjaardag oid met lege handen staat is dat niet leuk.
Laagste prijs hoeft niet perse, maar nu als verweer je service gebruiken terwijl je helpdesk niet vlot werkt en het feit dat je vroeger met je laagste prijs zo'n beetje alle lokale concurentjes hebt uitgeschakeld klopt niet helemaal.

vind ik

Verder kom ik nog wel graag in de shop hoor.
Failure is always an option.
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 5528
Lid geworden op: 29 mar 2009, 09:38

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Herman »

Gisteren een basbesteld, ben benieuwd. Zou morgen geleverd moeten worden op mijn werk.
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 5528
Lid geworden op: 29 mar 2009, 09:38

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Herman »

En geleverd in goede gezondheid! Dus niks te klagen.
Gebruikersavatar
Slashhead
Berichten: 440
Lid geworden op: 04 jan 2006, 08:31

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Slashhead »

Inmiddels twee weken verder en nog niet het genoegen mogen smaken van een antwoord. Het zal ook wel niet meer gebeuren denk ik. Dus maar even bellen volgende week...

Overigens afgelopen week contact gezocht met de support van lord of the Strings voor vervanging van een A snaar die oxide o.i.d. Vertoonde. TI JR345 Binnen 24 uur reactie en vervangende snaar volgende dag ontvangen.
Haico

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Haico »

Haico schreef: 08 feb 2019, 12:45 ....Niemand bij Bax kon mij vertellen waar mijn speakers waren. Dat was wel even spannend. :D...
Had net Do/Nangyala aan de telefoon. FF bijlullen. Had ook een dingetjes bij Bax lopen. Wat denk je? Ze zijn de versterker kwijt. :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Gebruikersavatar
nangyala
Berichten: 1152
Lid geworden op: 15 mei 2006, 09:59

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door nangyala »

En dat was vorige week woensdag. Ze hebben nog steeds geen idee waar de versterker is.
Ik heb heel veel geduld en kan rustig blijven aan de telefoon. Aan de callcenter medewerker ligt het nl niet, die werkt ook maar een lijstje af.
Het contact isgoed te noemen, de uitkomst helaas nog niet
Drums may get yer foot tapping, but the bass puts the grind in yer behind alt.guitar.bass quote
Gebruikersavatar
Rodi
Berichten: 1651
Lid geworden op: 13 mei 2005, 11:46

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Rodi »

Nee!! Dat wil je echt niet. Ik hoop echt dat je een vervangende krijgt, of nog beter, een nieuwe!
Gebruikersavatar
nangyala
Berichten: 1152
Lid geworden op: 15 mei 2006, 09:59

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door nangyala »

Dat zit er niet in. want ze zijn geen dealer meer sinds Vorig jaar. Daar zit ook het probleem met de garantie bepaling. Als consument heb ik er simpelweg recht op, maar de vingers wijzen allen een andere kant op.

Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het allemaal goed komt
Drums may get yer foot tapping, but the bass puts the grind in yer behind alt.guitar.bass quote
Gebruikersavatar
Maarten_E
Berichten: 7635
Lid geworden op: 23 mei 2010, 00:38

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Maarten_E »

Dat zij het merk niet meer voeren is niet het probleem van de consument.
Zij moeten instaan voor de wettelijke garantie, zo simpel is het.
Your corporate villainy should not extend so far as to ignore the existence of serif fonts.


Of het leuk is om op een fretless te spelen? Mwaaaah.
Gebruikersavatar
nangyala
Berichten: 1152
Lid geworden op: 15 mei 2006, 09:59

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door nangyala »

Ik ben helemaal niet bang dat Bax haar verantwoording ontloopt. Het gaat er nu om dat men niet weet waar mijn versterker is.

Musifacts, importeur en reparateur van Darkglass onderhoudt geen banden meer met Bax en zegt niets te hebben ontvangen, terwijl Bax zegt te hebben verzonden op 09/01/2019
Drums may get yer foot tapping, but the bass puts the grind in yer behind alt.guitar.bass quote
Gebruikersavatar
JohnBoy
Berichten: 3768
Lid geworden op: 26 mar 2018, 22:44

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door JohnBoy »

Dan heeft Bax een verzendbewijs.
C'est la retorique qui fait la musique
Gebruikersavatar
nangyala
Berichten: 1152
Lid geworden op: 15 mei 2006, 09:59

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door nangyala »

Dat zei ik ook tegen Haico
Drums may get yer foot tapping, but the bass puts the grind in yer behind alt.guitar.bass quote
Gebruikersavatar
Sjtevel 1984
Berichten: 2823
Lid geworden op: 18 okt 2012, 01:06

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Sjtevel 1984 »

Was die Darkglass top van jou kapot? Wat was er mis mee? Ik was net aan het overwegen om dat topje te kopen, maar ik ben nu toch iets voorzichtiger....
Unlord schreef:Gelukkig heeft ook kutmuziek een publiek.
Gebruikersavatar
nangyala
Berichten: 1152
Lid geworden op: 15 mei 2006, 09:59

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door nangyala »

Als ik de klachtomschrijving en fout’code’ mag geloven is het een kortsluiting in de DI. Speelde al een jaar en deed live optredens altijd met een microfoon. Begin dit jaar met de band opnemen en toch de DI maar gebruken, met brandlucht em lampgeknipper als gevolg.
Moet er wel bij zeggen dat dit de eerste batch versterkers was en de volgende batch waren veel issues getackeld.
Drums may get yer foot tapping, but the bass puts the grind in yer behind alt.guitar.bass quote
Plaats reactie