Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5220
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door SpcMnk »

Erelid schreef: 27 aug 2017, 16:38 Het wordt tijd voor een Cool Blue voor muziekinstrumenten. Die gasten snappen het.
Absoluut!

Tijd terug bij cool blue om kwart voor twaalf in de avond een vaatwasser besteld, volgende ochtend om kwart over acht hadden twee installateurs hem al netjes op de plaats gezet :D

Daar kunnen de grote muziekzaken een voorbeeld aan nemen.
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 5524
Lid geworden op: 29 mar 2009, 09:38

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Herman »

Natuurlijk, als ik iets bestel vind ik het ook leuk om het de volgende dag al.in huis te hebben, maar we maken ons zelf wel een beetje gek hoor. Ik bedoel, tegen twaalven savonds iets bestellen en de volgende ochtend vroeg al gebracht en geinstalleerd zonder extra kosten... daar moet iemand toch de dupe van zijn? Wat is er mis net het oudwewetse weekje wachten? Volgens mij is het genot van het er naar toe leven en ontvangen dan ook veel groter!
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door BassAgent »

Ik moet ook zeggen dat ik deze tirades niet zo goed begrijp vanuit eigen ervaring, ik bestel toch met vrij grote regelmaat iets bij Bax (snaren etc) en zelfs als ik in the middle of nowhere zit wordt t de volgende dag bezorgd. Enige wat ik niet meer doe is iets in het weekend laten bezorgen: dan doet DHL blijkbaar niks en gebruikt Bax een andere bezorgtoko (ben even de naam kwijt, onlangs nog iets over op de radio gehoord) en dat gaat al-tijd fout. DHL: geen probleem.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8232
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door VanderVeen »

Fa-dellooooo. :)

Enige reden om van PostNL naar DHL te switchen was, inderdaad, zodat het goedkoper werd voor Bax.
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door BassAgent »

Fadello dat inmiddels gelukkig failliet is.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
blablas
Berichten: 2990
Lid geworden op: 22 jan 2012, 15:37

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door blablas »

Dat DHL ze maar gauw mag achterna gaan!
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23265
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door rich13 »

Erelid schreef: 27 aug 2017, 16:38 Het wordt tijd voor een Cool Blue voor muziekinstrumenten. Die gasten snappen het.
Niet mee eens. Coolblue kan alleen doen wat ze doen omdat ze een uitgestelde betaling hanteren met de leveranciers. Dat kunnen ze maken omdat ze zo groot zijn en zo ook inzetten.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door phoerd »

BassAgent schreef: 27 aug 2017, 22:22 Fadello dat inmiddels gelukkig failliet is.
:yes: :yes: Wat een prutsers waren dat zeg. Konden een pakket niet eens binnen een ruime week leveren, terwijl ik elke dag thuis was en er elke dag op de website stond dat ze onderweg waren. Ze hebben het verdiend.

uiteindelijk heeft DHL m'n bestelling geleverd :wink:
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15074
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door padawatje »

Erelid schreef: 27 aug 2017, 16:38 Het wordt tijd voor een Cool Blue voor muziekinstrumenten. Die gasten snappen het.
Dikke +1 !
Gebruikersavatar
blablas
Berichten: 2990
Lid geworden op: 22 jan 2012, 15:37

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door blablas »

The saga continuous:
Net weer even gemaild met Bax over de status van alles, blijkbaar hebben de floepers van DHL het pakket ook nog niet terug gestuurd!!
Krijg nu direct mijn geld terug en Bax gaat declareren bij DHL.

Van mij:
Hoi ******,
De cadeaubon is vorige week netjes bezorgd, door DHL, eindelijk hebben ze een bezorger op pad gestuurd die z'n werk serieus neemt.
Het is intussen alweer een week geleden dat ze het pakket retour zouden zenden, hoe is het daar mee want als ik bij de tracking kijk staat deze nog altijd op "planning wordt gemaakt" en ik wil gewoon asap mijn geld terug.
Groeten, ****.
Antwoord van Bax:
Beste ****,
Bedankt voor je reactie.
Ik heb contact met ze opgenomen, wij gaan de kosten in ieder geval declareren.
Ik ga de terugbetaling naar u in het systeem zetten. Kan soms wel vijf werkdagen duren voordat het bedrag bij u binnen zal zijn.
Met vriendelijke groet,

****** | Bax Music
Bax Music
Gebruikersavatar
Hagen
Berichten: 4592
Lid geworden op: 25 dec 2011, 18:40

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Hagen »

Ik zie even geen ander topic als deze hiervoor:
Ik heb in juni wat besteld bij muziekoutlet.com. Ene Hans schrijft vriendelijk maar houdt zich niet aan de leveringsafspraak of terugkoppeling. Herkenbaar?
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15074
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door padawatje »

Blijven zeuren. Eerst mailen, dan bellen. Staat ook een mobiel nummer op de website.
Na 3 maanden mag je je geld wel terugvragen vind ik.
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4340
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Unlord »

Altijd met creditcard betalen...
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5220
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door SpcMnk »

Bij shops die ik niet goed ken: Paypal of Credit card inderdaad...

On bax topic:
Eergisteren snaren besteld en die werden gisteren waarempel netjes afgeleverd. Als ze het eens een keer niet verprutsen mag dat ook wel eens gemeld worden :-)
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
blablas
Berichten: 2990
Lid geworden op: 22 jan 2012, 15:37

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door blablas »

The saga ends:
Geld terug gestort gekregen van Bax, wat mij betreft is de kous af.

Mijn laatste conclusie, Bax heeft alles goed gedaan, contact gehad met drie verschillende personen die allen vergelijkbaar regeerden op wat er aan de hand was en deden wat ze konden doen.
Aan DHL maak ik geen woorden meer vuil, maar ik zal wel mijn stinkende best doen om nooit meer iets met die lui te laten bezorgen.
Dus ondanks alle goede zorg van Bax zal ik daar zolang ze via DHL blijven bezorgen niets meer bestellen.
Laatst gewijzigd door blablas op 05 sep 2017, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie