Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Ervaringen bax-shop

Bericht door phoerd »

Oke, de track en trace gaf vanmiddag aan dat m'n pakket weer terug ging richting afzender.
Toch maar weer even gebeld en tijdens de wachttijd meteen even gegoogled naar Fadello & ervaring.
Ik blijk bepaald niet de enige te zijn die negatieve ervaringen heeft met deze gasten.

Maar klantenservice gaat het nu naar een pickup-point in de buurt sturen waar ik het dan in de loop van volgende week kan gaan afhalen. Dat is dus uiteindelijk goed opgepakt. Voortaan laat ik enkel nog afleveren bij een pup.

Ik heb Bax ook het advies gegeven die F#%$¥ figuren te lozen. Onbetrouwbare koeriers zijn slecht voor je bedrijfsnaam tenslotte.
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5222
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door SpcMnk »

Bax en klanten zullen er snel genoeg achter zijn hoe goed postnl eigenlijk is (binnen nl..) in vergelijking met de andere.
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Ervaringen bax-shop

Bericht door phoerd »

Vandaag eindelijk m'n pakket binnen, precies twee weken na de bestelling.
Niet via een pup zoals afgesproken, maar thuis afgeleverd (gelukkig was ik thuis).
Maar gelukkig is het er. Volgende keer let ik wel op hoe ik de aflevering laat doen.
Gebruikersavatar
Buster
Berichten: 1509
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:22

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Buster »

Na jaren alleen maar goede ervaringen staat een bestelling van Bax nu als 'afgeleverd' door DHL en dat is het toch echt niet.
Op het aflevertijdstip was ik thuis, geen kaartje in de bus (kan ook eigenlijk niet, want er staat 'afgeleverd', niet 'bij buren' oid).
Ik baal enorm.
Laatst gewijzigd door Buster op 28 feb 2017, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Cort >>(ZOOM B3) Nemesis/TC electronic+FMC/Eden.. Novation Bass Station II .... AKG-K&M-Klotz-Neutrik
Gebruikersavatar
RedNeckBBQ
Berichten: 1188
Lid geworden op: 28 aug 2011, 21:34

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door RedNeckBBQ »

Niks met bax te maken maar wel met het verhaal van buster.

Vandaag een pakket aangenomen van dhl op mijn werk voor iemand in de buurt.

Zeg de bezorger tegen mij,
Ik heb de naam van jullie bedrijf ( naam van het bedrijf is de voor+achternaam van de oude baas) op het kaartje gezet dan zal wel voldoende zijn toch?
Ik antwoord, misschien is het ook wel handig om de rest van het kaartje in te vullen met het adres waar je het pakketje hebt afgeleverd enzo.

Ik zal wel raar zijn...
Instrumenten:
Rickenbacker 4003 Mapleglo '13
Fender AVRI '57 Precision Bass '88
Epiphone Blackbird IV Pro Bass
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5222
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door SpcMnk »

Ja hallo! Transport mag niets kosten! Dan verwacht je toch niet dat er kwaliteit geleverd wordt? :facepalm:

Snap nog altijd niet waarom ze van postnl zijn gestapt. Nu heb je een klasse shop met een ruk distributie netwerk.
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
nangyala
Berichten: 1152
Lid geworden op: 15 mei 2006, 09:59

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door nangyala »

Na mijn laatste 3 bezoeken aan de winkels zelf(Goes en Rotterdam) is er in alle gevallen sprake van onderbemanning. Lange wachttijden en kennis van producten blijkt ook niet bij iedereen aanwezig. Het meeste zoek ik op internet wel uit en de echt prangende vragen wil ik dan wel goed beantwoord hebben. Ik ben niet van het online bestellen en retourneren omdat het toch niet bevalt.
Drums may get yer foot tapping, but the bass puts the grind in yer behind alt.guitar.bass quote
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Rieno »

We gaan het weer meemaken!

Ik heb een Beatbuddy Mini gekocht en daar zit nogal een grove vout in de software: het is een drumcomputer met een zwevend tempo :lol: 100 echte BPM's zijn op dat ding 95 en een beetje, om eens een voorbeeld te geven. Dit is ook bekend bij de fabrikant, dus hoe dit de codereview doorgekomen is?

Nou ja, lang verhaal kort: die gaat dus weer retour. Ben benieuwd, maar tot nu toe nooit klachten gehad over Bax.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 22944
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Angelo »

Leuke uitdaging toch, op 100bpm blijven spelen en die drumcomputer negeren terwijl die gewoon doorbeukt in je oor? :D
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
Sanders
Bas-cyclo-pedie
Berichten: 19301
Lid geworden op: 27 okt 2007, 19:35

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Sanders »

Vanmorgen bij Bax in A'pen geweest. Bestellingetje ophalen. Eigenlijk niets dan lof voor hoe het afgehandeld is. Moeilijk te verkrijgen bas besteld op 11 januari, met een vermoedelijke leverdatum van 10 juni (moest helemaal van Japan komen, àls er al aan te geraken viel), begrijpelijkerwijs geen voorschot betaald, omdat het niet zeker was of de bas leverbaar was. Gisteren mailtje gekregen dat de bas aangekomen was in hun magazijn, en vanmorgen via FB gevraagd of die al in Antwerpen was, waar snel antwoord op kwam. En effectief, ze stond klaar. Eens daar aangekomen alle tijd gekregen om eerst te testen (er werd zelfs niet aangedrongen op "koop nu maar gewoon") en ons ervan te gewissen dat alles was zoals het moest zijn. En meegenomen.
rich13 schreef:Sanders is gek op kinderen!!! Gebakken dan...
dejohan schreef:Een hamer is nutteloos als je begonia's wil kweken.
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Zo dan,... wat voor bas was dat wel niet?
Gebruikersavatar
Sanders
Bas-cyclo-pedie
Berichten: 19301
Lid geworden op: 27 okt 2007, 19:35

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Sanders »

rich13 schreef:Sanders is gek op kinderen!!! Gebakken dan...
dejohan schreef:Een hamer is nutteloos als je begonia's wil kweken.
Gebruikersavatar
MagicOnion
Berichten: 2905
Lid geworden op: 28 dec 2007, 22:54

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door MagicOnion »

Sanders schreef: 01 apr 2017, 21:05 2017 Fender Japan Mustang BassJE
Klinkt meer dan degelijk!
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Haha, toch zelf ook maar gekocht? :dance:
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23284
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door rich13 »

Rieno schreef: 01 apr 2017, 16:26 We gaan het weer meemaken!

Ik heb een Beatbuddy Mini gekocht en daar zit nogal een grove vout in de software: het is een drumcomputer met een zwevend tempo :lol: 100 echte BPM's zijn op dat ding 95 en een beetje, om eens een voorbeeld te geven. Dit is ook bekend bij de fabrikant, dus hoe dit de codereview doorgekomen is?

Nou ja, lang verhaal kort: die gaat dus weer retour. Ben benieuwd, maar tot nu toe nooit klachten gehad over Bax.
Daar kan Bax weinig aan doen, toch?

Gisteren bij Bax in Rotterdam geweest, ook uitstekend geholpen. Ik wilde de jackinput van mn mini cab voorzien van een metalen moer, er zit nu een kunststoffen op. De moer heeft een afwijkende maat (Engels, wist de gitaarmeneer meteen) en ze hadden m niet voor me, maar wel de hele zaak overhoop gegooid om voor me te kijken, en in elk geval een gratis "vreetringetje" meegekregen.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Plaats reactie