Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Ook niet. En als je bij Bax in Goes binnen loopt dan hangen daar ook altijd leuke basjes; fendertjes, sandbergjes.
Ik woon vlak bij Keymusic Rotterdam en daar hangt vrijwel nooit iets begeerlijks (meer). Ik ga er niet eens meer heen.
Gebruikersavatar
bobbelmans
Berichten: 3931
Lid geworden op: 30 mei 2007, 10:27

Ervaringen bax-shop

Bericht door bobbelmans »

Ik heb nu 3 keer geprobeerd bij de Keymusic te Rdam om mijn dAddarios .95 setje bassnaren te kopen. En 3 keer hadden ze ze niet.
Dus ik kom er niet meer.
En idd. Het aanbod bassen is treurig te noemen.
Wel jammer want het is voor mij ook vlakbij.
face down in the dirt
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Dat is heel herkenbaar; heel vaak gekeken in de webshop of ze iets op voorraad hadden om het ff op te halen en vrijwel nooit is dat zo, of niet eens in het leveringsprogramma. Dan bestel ik het maar weer bij Bax of Thomann.
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23318
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Ervaringen bax-shop

Bericht door rich13 »

WahWow schreef:
viersnaar schreef:Was zelf ook al aan het denken om het herstel aan de vloer bij Bax neer te leggen, maar dat lijkt me haast ondoenlijk: hoe bepaal je de hoogte van de schade? Is nog de vloer uit de jaren 50, toen het huis gebouwd werd, en die is dus ondertussen [voor de verzekering] denk ik wel afgeschreven. Wij vinden hem nog steeds erg mooi trouwens; een van de redenen om dit huis destijds te kopen.
Als je BAX direct aansprakelijk stelt en je komt al terecht bij hun aansprakelijkheidsverzekeraar dan zullen ze daar vragen om een afwijzing van je eigen verzekeraar. Je kunt daarom beter contact opnemen met je opstalverzekeraar. Zij kunnen een hersteller inschakelen om je vloer te herstellen. Een opstalverzekeraar zal op basis van herstel of herbouwwaarde vergoeden en een aansprakelijkheidsverzekeraar op basis van dagwaarde. Als je je verzekeraar goed uitlegt wat er gebeurd is dan kunnen ze daar bekijken of ze de schade kunnen verhalen op BAX.
Exactemundo!
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10848
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Ervaringen bax-shop

Bericht door Joey »

"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8237
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Ervaringen bax-shop

Bericht door VanderVeen »

Onrust, inderdaad. Maar let op; dit gaat om Rapaat logistics, de tak van Bax die het vervoergedeelte verzorgt. Winkel en helpdesk personeel werk voor Bax-shop.
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4349
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Unlord »

bobbelmans schreef:En idd. Het aanbod bassen is treurig te noemen.
Misschien koopt niemand nieuwe bassen, of niet bij hen. En dan trek je als ondernemer je conclusies. Misschien moet je eens vragen waarom ze zo weinig bassen hebben. Ik ben er zelf al even niet geweest, maar de kans dat ik bij die tent nog binnen kom is sowieso vrij klein.
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22623
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Ervaringen bax-shop

Bericht door wombatboter »

Ik kan me inbeelden dat je als muziekwinkel niet te veel risico's meer gaat nemen..wat Fenders, wat Ibanez, beetje Ashdown enz. en heel misschien één fretless. Bassisten zijn conservatief en kiezen niet snel iets anders..
Als er al eens iets anders is dat hen bevalt komen ze erop spelen tot de snaren dood zijn en kopen ze het ergens anders tweedehands of zo..:-)
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5225
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door SpcMnk »

Meeste bassisten doen ook gewoon hun hele leven met 1 of 2 bassen. Het zijn er slechts enkele die elk jaar meerdere exemplaren verslijten :oops:

Voor mezelf sprekende.. In totaal zal ik iets meer dan 50 bassen hebben gehad.. waarvan ik er twee nieuw heb gekocht. Eentje in '96. En eentje eerder dit jaar (bij Bax overigens). Dus eens in de 20 jaar koop ik een echt nieuwe bas. Als alle bassisten dat doen snap ik goed dat je als allround shop geen al te grote voorraad wil/kunt hebben.
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Ook wel beetje kip en ei verhaal.. ik heb een paar keer een nieuwe bas gekocht zonder dat ik dat echt van plan was. Gewoon omdat het een hele lekkere bas was die ik dan toch wilde hebben. Maar als ik alleen maar Cort's zie staan dan neem ik niet eens de moeite van vast pakken.
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Het is weer feest bij Bax. Ze geven flinke kortingen weg! Elke keer weer. (Wordt dat niet ff nagekeken daar voordat de mailing de deur uit gaat?...)
IMG_0792.jpg
Gebruikersavatar
Jay2U
Berichten: 3643
Lid geworden op: 16 aug 2012, 23:14

Ervaringen bax-shop

Bericht door Jay2U »

Erelid schreef:Het is weer feest bij Bax. Ze geven flinke kortingen weg! Elke keer weer. (Wordt dat niet ff nagekeken daar voordat de mailing de deur uit gaat?...)

Afbeelding
Afbeelding
Just a cover of a real bassist - Dit speel ik gewoon graag
May the Force of the Groove be with you!
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Voor 23:00 besteld, volgende dag in huis werkt ook niet meer bij Bax. Is nou de zoveelste keer dat de levering steeds een dag wordt opgeschoven in de Postnl track&trace. Keymusic, Musicstore en Thomann zijn sneller op dit moment.
Gebruikersavatar
deevit
Berichten: 16583
Lid geworden op: 21 okt 2006, 12:14

Ervaringen bax-shop

Bericht door deevit »

Wellicht heeft postNL (of Bax) het drukker dan normaal ivm de feestdagen?
Gebruikersavatar
viersnaar
Berichten: 2056
Lid geworden op: 08 mar 2008, 12:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door viersnaar »

Nee, BAX staat bij mij nu echt op de zwarte lijst.
Wat een waardeloze prut winkel.
Klantenservice is beneden ieder peil; ze versturen rommel, en als je verhaal wil halen loop je tegen allemaal gesloten deuren op.
Geen reacties, of wat zoethoudertjes, waarna je weken weer niks hoort... kortom: waardeloos.
Plaats reactie