Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8232
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door VanderVeen »

Ik ben op dit moment een half uur in de winkel, en heb mijn spullen alleen in mijn handen omdat ik met mijn collega kletsend mezelf achter de balie smokkelde.
Nu nog afrekenen... 10 minutes and counting.

En je kan het de medewerkers écht niet kwalijk nemen!
Gewoon mismanagement.
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7149
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door HNZ »

@Keymusic - Den Haag WAT EEN RAMP WEER!!!
Bestelling kunnen ze niet vinden. Pas na een kwartier zoeken gevonden. DAN: de waardebon van €50 die ik voor Kerst kreeg wordt niet geaccepteerd!!! Is al gebruikt, zegt “het systeem”... !?!?!

WAT EEN KUTZAAK!!!!

Ze hebben niks (Bas afdeling in Rdam is 3/4 leeg!). Als je het dan bestelt is het niet binnen. Als je het online wil bestellen kan je de Keymusic waardebon niet inwisselen. Als je fysiek je spullen gaat halen krijg je dit soort shit! Sta al wéér 15 minuten te wachten!!! Keymusic: KOM ER NOOOOIT MEER!!!

Het is al de zoveelste keer dat er in hun "systeem" iets mis is. Van online gekochte spullen die niet geleverd worden (wèl al betaald) en waarvan na weken tòch de bestelling wordt gevonden en na dik een maand (!) ik m'n bestelling pas ontvang tot een bass cabinet (NIEUW!) waar ik na maanden de rooklucht nog niet uit krijg.
Dingen die zoek zijn is er 'normaal'. Aanbiedingen die toch niet geleverd kunnen worden: "Nee, is een fout van het systeem, hebben we helemaal niet..."

IK BEN ER KLAAR MEE! HELEMAAL!!!

:bat: :bat: :bat: :twisted: :twisted:
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19762
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Rieno »

Is al tijden een aflopende zaak, toch?
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4340
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Unlord »

Dat je er überhaupt nog komt. Die zaak heb ik tien jaar geleden al achter me gelaten. Opdoeken en vergeten.
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7149
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door HNZ »

Unlord schreef: 25 jan 2018, 13:04 Dat je er überhaupt nog komt. Die zaak heb ik tien jaar geleden al achter me gelaten. Opdoeken en vergeten.
Ik had een waardebon gekregen van €50. Toch zonde om niet te gebruiken...
Hoewel, in de tijd die ik er nou heb doorgebracht had ik misschien wel meer kunnen verdienen :?
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4340
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Unlord »

Ik heb net de mail met de uitverkoop en 10% korting direct naar de vuilnisbak gezet. Zonde, want ik had me eigenlijk eerst moeten afmelden. Geen idee trouwens waarom ik dat na 10 jaar nog steeds niet heb gedaan. Zou het een teken van het universum zijn dat ik er toch nog één ding zou moeten kopen? Of nee, PROBEREN te kopen, want echt kopen schijnt niet heel eenvoudig te zijn...
Gebruikersavatar
Jay2U
Berichten: 3642
Lid geworden op: 16 aug 2012, 23:14

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Jay2U »

Tot op heden heb ik geen échte problemen met leveringen van Bax.

Key Music is een héél ander verhaal. Bijna niets op voorraad, alles véél te laat. In de winkel in Rotterdam al twee keer meegemaakt dat de prijs op het product enorm afweek van de werkelijke prijs. Een doosje met drie sets gangbare D'addario gitaarsnaren was 17,50 geprijd. Toen ik opmerkte dat dit wel erg duur was, werd de barcode gescand en bleek 9,90 de juiste prijs te zijn. Iedem met een strap. Vermelde prijs: 32 Euro, werkelijke prijs 19,90. Schiet mij maar lek, hier snap ik écht niets van.

Nou we toch bezig zijn... Bij Music Store in Keulen is de service ook niet meer wat het geweest is. Ik wilde wat pedaaltjes vergelijken, maar de verkoper kon ze niet vinden. "Ausverkauft" was z'n conclusie. Wie verkoopt nou z'n demo-materiaal? Aan een ander gevraagd. "Die sind auf Lager, werd' ich holen lassen. Moment mal". Dat was vóór de jaarwisseling en ik wacht nog steeds. Ergo, wie niet wil verkopen, hoeft niet te verkopen. Stik maar. :bat: Een paar dagen later heb ik bij Bax in Goes de pedaaltjes vergeleken en er één gekocht. :finger:
Just a cover of a real bassist - Dit speel ik gewoon graag
May the Force of the Groove be with you!
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Keymusic is vooral ook importeur o.a. van merken als EBS, Martin, Ampeg, Mackie, Washburn, TC Electronic en Premier. Het zal die winkels dus worst wezen of je het nou daar koopt of bij Bax of anderen. Daarom kunnen ze ook niet zo met prijzen stunten naar de consument. Dan krijgen ze de Baxen over zich heen.
Keymusic, Feedback, Rockpalace... allemaal opgeslokt door BMI een paar jaar geleden.
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10753
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Joey »

Feedback was toch altijd wel een fijne winkel (in Apeldoorn althans)
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5220
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door SpcMnk »

:stupid:
in de jaren 90 reisden wij vanuit Venlo naar Appeldoorn voor die zaak. Ouwehoeren, gear proberen. Daar kocht ik mijn eerste envelope filter en een maat van mij kocht daar zijn groene Big Muff (nieuw nog geen 100 gulden in die tijd). Was toen inderdaad een leuke zaak.
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7149
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door HNZ »

Ja, Feedback Rotterdam was ook altijd een leuke zaak. Sinds het Keymusic is geworden gaat het echt bergafwaarts.
De sfeer is er uit, het assortiment is om te huilen en ook de medewerkers stralen iets uit van "zal wel".
Geldt ook voor Rockpalace Den Haag, hoewel ik dat altijd al een wat onprettiger winkel vond dan Feedback.

NB: Ik kreeg van een medewerker van de drum afdeling van Keymusic Den Haag nog wel een goede reactie op m'n Facebook post.
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23265
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door rich13 »

Ik ben nooit weg geweest van Feedback Rotterdam nadat ze verhuisd waren naar de Ceintuurbaan. Vroeger in het oude pand was het nog leuk en werkten er mensen die verstand van zaken hadden maar dat was daar snel over.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Om op Bax terug te komen; ze hebben doorgaans wel veel meer in huis dan wie dan ook in Nederland. Waar kun je nu zoveel Fenders, Musicmans, Sandbergs, Warwicks uitproberen. Er hangt altijd wel wat (van bassen die toch wel verkopen..)
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7149
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door HNZ »

+1!

En Yamaha's, Ibanezzen, versterkers...
Gebruikersavatar
koen van soelen
Berichten: 1457
Lid geworden op: 08 jun 2011, 21:38

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door koen van soelen »

Ik wil dat toch nuanceren. Ik heb via internet twee jaar geleden een gitaarcombo gekocht. Was een showroommodel, dus er zat een heel lekkere korting op (anders had ik hem niet gekocht. In plaats van de gangbare 1750,- was hij 1300,-, kon ik niet laten liggen! Hij werd netjes bij me thuis bezorgd en verder was het een vlotte afhandeling van zaken. Niks mis mee dus.

Vorig jaar heb ik er een microfoon gekocht, die vorige week kuren begon te vertonen. Er zat twee jaar fabrieksgarantie op volgens het boekje wat er bij zat. Ik contact opgenomen met Keymusic, ik mocht hem gewoon terugsturen zonder gezeik, ze gaan hem repareren of ik krijg een vervangend exemplaar. Tot nu toe dus geen klachten hier. Maar dat gaat dan wel over internet-bestellingen... In de winkel ben ik al in geen 10 jaar meer geweest (ik woon ook niet in de buurt dus vandaar).
Plaats reactie