Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
aap
Berichten: 3683
Lid geworden op: 06 mar 2007, 19:52

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door aap »

Vandaag bestel morgen geen DHL bezorger aan je deur. Wacht je dan de halve dag en betaal je 4 euro verzendkosten.
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23318
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door rich13 »

En moet je dan niet bij DHL zijn?
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5225
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door SpcMnk »

Bax had gewoon nooit bij postnl weg moeten gaan.
Sinds ze over zijn heb ik er niets meer besteld. En ja, de f-ups worden veroorzaakt door dhl, niet bax. Maar bax maakt de keuze voor dhl.
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door phoerd »

Ik heb mijn laatste twee bestellingen daarom maar zelf opgehaald in A'dam. Kleinere bestellingen kan ik nog op m'n werk laten afleveren omdat we daar een mypup hebben.
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23318
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door rich13 »

Spcmnk, je hebt natuurlijk gewoon gelijk... ik heb van Bax weleens wat laten bezorgen en dat ging die paar keer prima maar ik weet niet meer of het DHL of PostNL was. De PostNL bezorger(s) staat hier bijna dagelijks aan de deur. Door het vele thuiswerken is er bij ons altijd iemand aanwezig dus we fungeren als distributiecentrum voor de hele straat.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10846
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Joey »

Beide postbedrijven ( en alle postbedrijven ) besteden tegenwoordig zowat alles uit.
Bezorgers die thuis meerdere tenue's hebben hangen, en afhankelijk van de dag of regio een andere jas aantrekken.

Hierdoor kan het zomaar zijn dat je net pech hebt, afhankelijk van je regio.
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5225
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door SpcMnk »

Sorry Joey, ik werk in deze sector (niet postnl trouwens) en kan je vertellen dat dit niet klopt. Bedrijven zoals GLS, UPS, PostNL en ook DHL werken in de parcel distributie sector met personeel wat in dienst is. Er word een gedeelte, voornamelijk in de uithoeken, uitbesteed aan lokale vervoerders, maar deze moeten aan aardig wat criteria voldoen. Trend is ook dat dit outsourcen afneemt.
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
aap
Berichten: 3683
Lid geworden op: 06 mar 2007, 19:52

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door aap »

SpcMnk schreef: 21 mei 2017, 15:16 Bax had gewoon nooit bij postnl weg moeten gaan.
Sinds ze over zijn heb ik er niets meer besteld. En ja, de f-ups worden veroorzaakt door dhl, niet bax. Maar bax maakt de keuze voor dhl.
Kan altijd nog erger. Laatst een paar keer Dynalogic aan de deur. Dat is helemaal bende.
Gebruikersavatar
FR5
Berichten: 737
Lid geworden op: 23 nov 2004, 17:07

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door FR5 »

Vorige week mengpaneeltje besteld, volgende dag via DHL keurig afgeleverd op de aangegeven tijd. Geen klachten hier dus.
"Higher conciousness through lower frequencies"

Rikkers Bodyline 5-string fretless
Sandberg Edwin van Huik signature 5-string
Sire Marcus Miller U5 shortscale
Epifani UL502 + 210UL + 112UL
Korg AX30B
Gebruikersavatar
viersnaar
Berichten: 2056
Lid geworden op: 08 mar 2008, 12:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door viersnaar »

Ik weet het niet.... kan nog steeds niet goed geloven: ik had [als winkelwagenvulling] een b-stock leatherman zakmes besteld [zo'n handig ding met een tang in zakmesformaat, ideaal voor in de gigbag of flightcase].
Razendsnelle bezorging, niks mis mee. Tot ik aankom bij het zakmes.
Eerst zie ik het leren foedraal: vreemd denk ik dan.. ziet er Hard Core Aged uit... maakt me verder niks uit, is maar een foedraal.
Afbeelding

Dan maak ik het mes open... dat gaat verrekte stroef....
Eerst de blikopener.... goor en vies...

Maar, kan gebeuren... nog niks aan de hand....
Dan kijk ik naar de tangmond... duidelijk gebruikt om bouten ofzo mee te draaien.
Allez; het is b-stock, dus hij kan natuurlijk gebruikt zijn... nog niks aan de hand.
Dan maak ik het mes open.... is al veelvuldig geslepen?!!? En niet op een goede manier.

Het gaat natuurlijk maar om een relatief goedkoop dingetje, maar ik vind het uiterst vreemd...
Laatst gewijzigd door viersnaar op 23 aug 2017, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4349
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Unlord »

Die messen kosten nieuw 100+ euro. Als jij er een tientje voor hebt betaald, dan kan ik me de staat voorstellen, want dit merk is het hoogstgewaardeerd in zijn soort en moet jaaaaren meegaan. Maar elke euro meer is een grove schande vanuit Bax.
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Rieno »

Wow..dat heeft ook niks meer met b-stock te maken :|
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Lyske
Berichten: 605
Lid geworden op: 23 aug 2012, 20:04

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Lyske »

Je hebt die 60 dagen om te ruilen, gebruik ze dus zou ik zo zeggen.
Ik heb zelf een half jaar in Antwerpen gestaan, en dat zou ik toch niet hebben teruggenomen zonder mijn overste te bellen.
Dat is geen wear 'n' tear van 60 dagen te gebruiken... Mijn leathermans gaan ondertussen 3 & 5 jaar mee en die zien er zelfs nog zo goed als nieuw uit.
B-stock is trouwens niet zo'n geweldig geweldig grote korting vaak dus viersnaar heeft dat zeker niet gekocht voor een tientje...

Het zou niet mogen imho
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4349
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door Unlord »

Hij zegt "winkelwagenvulling". Dat doe je als je nét de verzendkosten niet gratis hebt. Het kán niet al teveel zijn geweest, tenzij zijn monetaire standaarden wat hoger liggen dan de mijne...
Gebruikersavatar
viersnaar
Berichten: 2056
Lid geworden op: 08 mar 2008, 12:36

Re: Ervaringen bax-shop

Bericht door viersnaar »

:) nee, het ding was geen tientje, en winkelwagenvulling heeft in dit geval niks te maken met verzendkosten [andere onderdeel was een Gallien Krueger cabinet, dus verzendkosten waren ruimschoots gedekt].
Daarbij: ál ging het om iets van een tientje... dat ze iets opsturen wat zó klaarblijkelijk jaren is gebruikt vind ik schandalig.
[ik heb in mijn baskoffer al zo'n leatherman liggen, heb even vergeleken, maar van die wat ik nu van BAX heb gekregen is misschien wel 2 a 3 mm van het mes afgeslepen door het slijpen :shock: ]
Plaats reactie