Pagina 20 van 55

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 31 dec 2016, 09:53
door SpcMnk
DHL doet het goed. 1,5 uur voor de geplande levering was het pakketje er.

En die B stock blijft me verbazen. Leuke korting op een pedaal waar enkel het doosje een sticker mist. Voor de rest perfect!

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 31 dec 2016, 10:23
door Spinal Tap
Ben ook een tevreden gebruiker. Koop ook regelmatig B stock studio spullen.
Pas wel op. De garantietermijn bij B stock wordt wel ingekort van 3 naar 1 jaar. Dat is iets om in overweging te nemen bij sommige relatief wat meer beperkte kortingen.

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 06 jan 2017, 21:18
door Gerko
Ik bestel vaak snaren bij Bax en soms ook andere kleinere dingen zoals gitaarstandaarden en kabels. Ik heb een goeie ervaring met hen, ruim aanbod, goede service en als het op voorraad is heb je het de volgende dag al in huis. Ik heb maar 1x een probleem gehad met een bestelling maar die was snel opgelost met hun goede klantenservice :worship:

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 06 jan 2017, 21:22
door Unlord
Bax is een prima shop. Maar die nieuwsbrief...
Altijd matige producten tegen matige aanbiedingen. Even Googelen laat zien dat de concurrenten een standaardprijs hanteren die maar een paar euro boven het aanbiedingsbedrag zit. En dat terwijl de nieuwsbrief prat gaat op een mega-aanbieding...ten opzichte van een torenhoge adviesprijs. Verlakkerij dus. Ik heb me uitgeschreven.

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 06 jan 2017, 22:21
door Erelid
Ik kom er zo min mogelijk. Er hangen altijd wel mooie basjes en dat is gevaarlijk voor de portemonnaie :|

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 07 jan 2017, 01:10
door SpcMnk
:facepalm:
Mailtje naar bax gedaan met de vraag of de EBS patch kabels in het assortiment komen. Antwoord van de cs-er van dienst: ik heb er niets over gehoord maar, het zou in de toekomst best kunnen.
Ik kon het niet laten.. mijn reactie: "mijn vraag was niet of jij hebt gehoord of de EBS patch kabels in het assortiment komen of niet. Mijn vraag is, gaat Bax dit artikel in haar assortiment opnemen? en zo ja, per wanneer. zou je dit kunnen uitzoeken? Als ze niet in het assortiment komen, ook prima. dan bestel ik ze bij keymusic of thomann, deze hebben ze wel." :finger:

Customer Service = de vraag van de klant beantwoorden. Niet ouwehoeren alsof je aan de bar hangt!

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 07 jan 2017, 08:57
door AmericanIdiot
SpcMnk schreef:ik heb er niets over gehoord maar, het zou in de toekomst best kunnen.
:lol: Typisch een zwets-antwoord 'uhh ja weet ik veel, misschien wel / niet'. Ik krijg dit soort antwoorden ook weleens van een hele andere 'helpdesk'. Geweldig, daar kun je wat mee :facepalm: .

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 07 jan 2017, 10:34
door Erelid
Wordt het dit jaar oorlog? Niks over gehoord, maar zou kunnen... :facepalm:

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 07 jan 2017, 13:28
door BassAgent
SpcMnk schreef::facepalm:
Mailtje naar bax gedaan met de vraag of de EBS patch kabels in het assortiment komen. Antwoord van de cs-er van dienst: ik heb er niets over gehoord maar, het zou in de toekomst best kunnen.
Ik kon het niet laten.. mijn reactie: "mijn vraag was niet of jij hebt gehoord of de EBS patch kabels in het assortiment komen of niet. Mijn vraag is, gaat Bax dit artikel in haar assortiment opnemen? en zo ja, per wanneer. zou je dit kunnen uitzoeken? Als ze niet in het assortiment komen, ook prima. dan bestel ik ze bij keymusic of thomann, deze hebben ze wel." :finger:

Customer Service = de vraag van de klant beantwoorden. Niet ouwehoeren alsof je aan de bar hangt!
Sorry hoor, maar hij geeft toch antwoord op je vraag? Eigenlijk zegt hij gewoon "weet ik niet" met een omweg. Dat het niet een keihard 'ja' of 'nee' is en jij daar niet tevreden mee bent, dat lijkt me eerder een probleem van jouw verwachtingen dan van zijn antwoord. Ik vind het een beetje kinderachtig dat je zo'n gozer verwijt dat hij iets niet weet omdat jij vindt dat hij alle productontwikkelingen van Bax zou moeten kennen. Eerlijk gezegd vind ik "het zou best kunnen" nog best een goed antwoord. Dan weet je dus dat je het over een tijdje nog eens kan vragen, maar dat je je heil voor nu ergens anders moet zoeken.

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 07 jan 2017, 14:01
door SpcMnk
Wat een onzin.
Wellicht ben ik ouderwets maar ik verwacht een zekere professionaliteit van cs, geen cafe praat. Wat is er mis met: "op dit moment hebben we geen plannen om het assortiment met dit product uit te breiden. Mocht dit in de toekomst wel gedaan worden kunnen we u hiervan op de hoogte brengen. Mocht u hier interesse in hebben."

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 07 jan 2017, 14:20
door BassAgent
Je stelt een vraag, en je krijgt antwoord. Waarschijnlijk van iemand van mijn leeftijd of iets jonger, en die communiceert op deze manier. Wen eraan, als je graag zo formeel antwoord wil moet je niet met muzikanten gaan praten. Wees blij dat je antwoord hebt gekregen, en ga lekker naar de winkel waar ze die kabeltjes wel hebben. :roll:

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 07 jan 2017, 14:20
door SpcMnk
:rofl:

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 07 jan 2017, 14:22
door BassAgent
Wel goeie patchkabels trouwens.

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 07 jan 2017, 14:31
door SpcMnk
Dat zeker. Key music had ze binnen 12 uur geleverd.

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 07 jan 2017, 14:33
door BassAgent
Zozo, dat is ook wat he, die 21e eeuw