Pagina 21 van 55

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 07 jan 2017, 14:34
door Green Goblin
BassAgent schreef:JWen eraan, als je graag zo formeel antwoord wil moet je niet met muzikanten gaan praten.
En als ze bij een winkel (Tonika bijvoorbeeld...) in een advertentie vragen om een professionele verkoper ipv een standaardmuzikant, is de wereld te klein...

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 07 jan 2017, 14:38
door BassAgent
Maar dat is een totaal andere discussie. Een professioneel verkoper kan wat mij betreft ook best een beetje losjes communiceren, sterker nog: als ik een "geachte heer" terugkrijg krijg ik er meteen al een beetje kriebels van. Het antwoord dat Ruud kreeg is wat informeel maar wel correct en compleet wat mij betreft. Alsof een muzikant niet zou kunnen communiceren en een verkoper wel :roll:

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 07 jan 2017, 16:15
door AmericanIdiot
Volgens mij werd geen antwoord verwacht in de trend van 'geachte heer' maar SpcMnk ergert zich aan het feit dat er eigenlijk geen antwoord wordt gegeven en daarin ben ik het met hem eens. Die gozert had ook kunnen antwoorden: "ik weet het niet maar vraag het voor je na en kom erop terug". Als zo'n zwets-antwoord volgens BA de norm van communiceren van de jeugd is houd ik mijn hart vast...de wereld is kapot :worship: .

Blij zijn dat je antwoord hebt gehad?? Een bedrijf mag blij zijn dat iemand klant bij hen wil zijn, zo werkt het in de wereld.

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 07 jan 2017, 17:03
door SpcMnk
Spijker op zijn kop :stupid:

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 07 jan 2017, 17:48
door BassAgent
AmericanIdiot schreef:Volgens mij werd geen antwoord verwacht in de trend van 'geachte heer' maar SpcMnk ergert zich aan het feit dat er eigenlijk geen antwoord wordt gegeven en daarin ben ik het met hem eens. Die gozert had ook kunnen antwoorden: "ik weet het niet maar vraag het voor je na en kom erop terug". Als zo'n zwets-antwoord volgens BA de norm van communiceren van de jeugd is houd ik mijn hart vast...de wereld is kapot :worship: .

Blij zijn dat je antwoord hebt gehad?? Een bedrijf mag blij zijn dat iemand klant bij hen wil zijn, zo werkt het in de wereld.
Dan heb je duidelijk niet begrepen wat ik zei, maar blijkbaar heb ik ook een zwetsmanier om te communiceren dus ga geen moeite doen om het verder uit te leggen.

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 07 jan 2017, 17:54
door AmericanIdiot
:?: Whatever...

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 09 jan 2017, 23:20
door SpcMnk
Nu voor slechts € 7986,- een Neutrik Silent Jack
:mrgreen:

Ook bij bax gaat het wel eens mis met de prijskaartjes, gebeurd de beste. Helaas voor ons is dit de verkeerde kant op.

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 10 jan 2017, 00:55
door Madame Clapotis
:roll: 't Is wel inclusief BTW...

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 10 jan 2017, 00:57
door Madame Clapotis
Onlangs wel een SA Hub gekocht die de maanden voor én de weken/maanden na mijn aankoop quasi dubbel zo duur stond als dat ik 'm kocht... :dance:

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 13 jan 2017, 22:16
door phoerd
DE BEZORGSTATUS:

JE BESTELLING IS AANGEKOMEN IN ONS SORTEERCENTRUM, MAAR ER IS IETS MIS GEGAAN MET DE VERWERKING. ZODRA WE MEER INFORMATIE OVER JE BESTELLING HEBBEN, WORDT DIT GETOOND OP DEZE PAGINA.
Deze heb ik nog niet gezien de afgelopen 6 keer dat mijn pakket onderweg zou zijn. De andere keren was de melding telkens dat het pakket niet kon worden afgeleverd, terwijl ik toch echt gewoon thuis was en er niks mis is met mijn deurbel.

Ik had maandag al een keer gebeld en ik had geen zin om weer een kwartier in de wacht te staan, dus heb ze een mail gestuurd wat het probleem is. Geen reactie.

Bax laat qua bezorging tegenwoordig echt enorme steken vallen.

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 13 jan 2017, 23:11
door Erelid
Met DHL (had niks met Bax te maken overigens) heb ik al een paar keer mee gemaakt dat ze zogenaamd niet konden leveren terwijl ik de hele dag thuis was. Kon ik ik steeds het pakket op gaan halen aan de andere kant van Rotterdam.

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 14 jan 2017, 10:19
door PMJ
Erelid schreef:Met DHL (had niks met Bax te maken overigens) heb ik al een paar keer mee gemaakt dat ze zogenaamd niet konden leveren terwijl ik de hele dag thuis was. Kon ik ik steeds het pakket op gaan halen aan de andere kant van Rotterdam.
Van een paar mensen heb ik al gehoord dat ze rustig laat in de avond nog aan komen, zou ik echt niet op zitten wachten. Als ik iets bestel laat ik het trouwens sowieso bij een ophaalpunt afleveren, dan hoef ik de buren niet weer lastig te vallen :wink:.

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 14 jan 2017, 10:36
door Erelid
Ik heb al 2x mee gemaakt dat ik de hele dag in de woonkamer was, waar ook de deurbel hangt en dat er ineens een briefje in de bus lag waarop stond dat ik mijn pakje op kon halen bij DHL; 20 minuten heen en 20 minuten terug met de auto..

Maar af laten leveren bij een ophaalpunt in de buurt is inderdaad een goede optie.

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 14 jan 2017, 10:59
door Sanders
Tsja, dat is DHL, maar al een geluk dat jullie het in het depot kunnen gaan halen, het kan erger, VEEL erger.

Afbeelding

Afbeelding

Ervaringen bax-shop

Geplaatst: 14 jan 2017, 12:18
door rich13
PMJ schreef:
Erelid schreef:Met DHL (had niks met Bax te maken overigens) heb ik al een paar keer mee gemaakt dat ze zogenaamd niet konden leveren terwijl ik de hele dag thuis was. Kon ik ik steeds het pakket op gaan halen aan de andere kant van Rotterdam.
Van een paar mensen heb ik al gehoord dat ze rustig laat in de avond nog aan komen, zou ik echt niet op zitten wachten. Als ik iets bestel laat ik het trouwens sowieso bij een ophaalpunt afleveren, dan hoef ik de buren niet weer lastig te vallen :wink:.
Bij ons in de straat doen we niet anders dan elkaars pakjes aannemen, handig en wel zo gezellig!