Absoluut!
Tijd terug bij cool blue om kwart voor twaalf in de avond een vaatwasser besteld, volgende ochtend om kwart over acht hadden twee installateurs hem al netjes op de plaats gezet
Daar kunnen de grote muziekzaken een voorbeeld aan nemen.
Absoluut!
Niet mee eens. Coolblue kan alleen doen wat ze doen omdat ze een uitgestelde betaling hanteren met de leveranciers. Dat kunnen ze maken omdat ze zo groot zijn en zo ook inzetten.
Wat een prutsers waren dat zeg. Konden een pakket niet eens binnen een ruime week leveren, terwijl ik elke dag thuis was en er elke dag op de website stond dat ze onderweg waren. Ze hebben het verdiend.
Antwoord van Bax:Hoi ******,
De cadeaubon is vorige week netjes bezorgd, door DHL, eindelijk hebben ze een bezorger op pad gestuurd die z'n werk serieus neemt.
Het is intussen alweer een week geleden dat ze het pakket retour zouden zenden, hoe is het daar mee want als ik bij de tracking kijk staat deze nog altijd op "planning wordt gemaakt" en ik wil gewoon asap mijn geld terug.
Groeten, ****.
Beste ****,
Bedankt voor je reactie.
Ik heb contact met ze opgenomen, wij gaan de kosten in ieder geval declareren.
Ik ga de terugbetaling naar u in het systeem zetten. Kan soms wel vijf werkdagen duren voordat het bedrag bij u binnen zal zijn.
Met vriendelijke groet,
****** | Bax Music
Bax Music