wie stopt muzikantenbank

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
tbird44
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 sep 2011, 06:46

Bericht door tbird44 »

Jerry schreef:Vul maar in op Google, "romy de wit"+"bart hoeksel"

Met de quootjes ;)

inderdaad...dit zijn ze
leuk.....
tbird44
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 sep 2011, 06:46

Bericht door tbird44 »

ik heb een klacht ingediend bij de kamer van koophandel
ik word morgen terug gebeld
Gebruikersavatar
Jerry
Berichten: 2769
Lid geworden op: 17 nov 2006, 11:49

Bericht door Jerry »

tbird44 schreef:ik heb een klacht ingediend bij de kamer van koophandel
ik word morgen terug gebeld
Heel goed, had ik in jouw situatie ook gedaan. Het feit dat zij op eigen initiatief contact opnemen met je bandleden en met zulke verhalen is onacceptabel.
tbird44
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 sep 2011, 06:46

Bericht door tbird44 »

Jerry schreef:
tbird44 schreef:ik heb een klacht ingediend bij de kamer van koophandel
ik word morgen terug gebeld
Heel goed, had ik in jouw situatie ook gedaan. Het feit dat zij op eigen initiatief contact opnemen met je bandleden en met zulke verhalen is onacceptabel.
vind ik ook.dit kan echt niet
ik hoop dat die site vlug uit de lucht is.
of dat hij gehackt word
en misschien dat iemand anders er mee verder kan gaan.
want het idee is goed
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 23051
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

Niemand hoeft hiermee verder te gaan, er zijn genoeg andere sites (er zijn er in dit topic al twee genoemd).
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
Jerry
Berichten: 2769
Lid geworden op: 17 nov 2006, 11:49

Bericht door Jerry »

tbird44 schreef: vind ik ook.dit kan echt niet
ik hoop dat die site vlug uit de lucht is.
of dat hij gehackt word
en misschien dat iemand anders er mee verder kan gaan.
want het idee is goed
Ach, er zijn zat vergelijkbare sites, muzikantenbank.nl was alleen eerder met het registreren van de domeinnaam. Bijzonder verhaal dit, er zit overduidelijk een behoorlijk steekje los bij die twee. Het zullen je buren maar zijn...
Gebruikersavatar
Kaasknaap
Berichten: 1728
Lid geworden op: 24 jan 2010, 23:15

Bericht door Kaasknaap »

*** EDIT NIELS: DIT IS DUS UITDRUKKELIJK NIET DE BEDOELING ***
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 23051
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

Doe dat maar niet, en zeker niet nu je 't hier geschreven hebt. Straks krijgt BGF de zwarte Piet, en dan net in het jubileumjaar.
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
WouterN
Berichten: 1959
Lid geworden op: 13 jun 2005, 10:43

Bericht door WouterN »

Ik was ook even op de website van die webbouwer (NedCom WebArt). Dat kun je toch niet serieus nemen? Als ik het goed begrijp is een website met een database een 'technisch hoogstandje', wat natuurlijk wel wat duurder is om te laten maken. :roll:
Paper Motion
Pian0maN schreef:Ik zat te twijfelen of ik voor of tegen zou zijn, maar WouterN heeft me toch wel overtuigd :wink: ...
Gebruikersavatar
Kaasknaap
Berichten: 1728
Lid geworden op: 24 jan 2010, 23:15

Bericht door Kaasknaap »

Angelo schreef:Doe dat maar niet, en zeker niet nu je 't hier geschreven hebt. Straks krijgt BGF de zwarte Piet, en dan net in het jubileumjaar.
Klopt ook weer. Beste is gewoon zo ver mogelijk weg blijven bij die website.
Peter

Bericht door Peter »

Voordeel van ondernemer zijn: net een KvK check gedaan via site Dun & Bradstreet. Adres staat er natuurlijk bij, dus we kunnen met z'n allen op de koffie of een kaartje sturen. :mrgreen:

Ik hoop dat de KvK iets kan betekenen.
tbird44
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 sep 2011, 06:46

Bericht door tbird44 »

Peter schreef:Voordeel van ondernemer zijn: net een KvK check gedaan via site Dun & Bradstreet. Adres staat er natuurlijk bij, dus we kunnen met z'n allen op de koffie of een kaartje sturen. :mrgreen:

Ik hoop dat de KvK iets kan betekenen.
ik ga zeker ff langs om verhaal te halen.
niet om ruzie te zoeken.
maar ik wil wel excuus aangeboden krijgen
ik wacht ff wat kvk kan betekenen
Gebruikersavatar
Jerry
Berichten: 2769
Lid geworden op: 17 nov 2006, 11:49

Bericht door Jerry »

Peter schreef:Voordeel van ondernemer zijn: net een KvK check gedaan via site Dun & Bradstreet. Adres staat er natuurlijk bij, dus we kunnen met z'n allen op de koffie of een kaartje sturen. :mrgreen:

Ik hoop dat de KvK iets kan betekenen.
Adresgegevens zijn ook op hun eigen site te vinden, en het SIDN wist ze me ook te vertellen ;)

@tbird44 Een bezoekje zou ik niet teveel van verwachten als ik jou was. Als het al zo ver komt dat het CBP ze een dwangsom oplegt dan zullen ze alsnog vol blijven houden niks verkeerd gedaan te hebben. Mensen met een verstoord wereldbeeld en grootheidswaanzin zoek ik persoonlijk liever niet op ;)
WouterN schreef:Ik was ook even op de website van die webbouwer (NedCom WebArt). Dat kun je toch niet serieus nemen? Als ik het goed begrijp is een website met een database een 'technisch hoogstandje', wat natuurlijk wel wat duurder is om te laten maken. :roll:
Dafuq?... :mrgreen: God man, die pagina steekt nog in elkaar met frames! It's the comedy gift that keeps on giving!
Certifiable
Berichten: 367
Lid geworden op: 10 dec 2011, 17:28

Bericht door Certifiable »

WouterN schreef:Ik was ook even op de website van die webbouwer (NedCom WebArt). Dat kun je toch niet serieus nemen? Als ik het goed begrijp is een website met een database een 'technisch hoogstandje', wat natuurlijk wel wat duurder is om te laten maken. :roll:

Sowieso heb je zijn voorbeeld sites gezien? Ik zou hem alleen daarom niet echt serieus nemen... om het gedrocht van muzikantenbank zelf nog maar is achterwegen te laten, we leven niet meer in 1994.
tbird44
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 sep 2011, 06:46

Bericht door tbird44 »

het verhaal krijgt nog een echt staartje
ik krijg dreigmails van hun
ik ga aangiften doen bij justitie
Gesloten