wie stopt muzikantenbank

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
MacDaion
10 voor taal
Berichten: 2061
Lid geworden op: 05 jan 2010, 16:38

Bericht door MacDaion »

DiMarco schreef:
Haico schreef:Voor de duidelijkheid, het is deze website: www.nedcom.nl :lol:
Hahahah WTF? Doet me denken aan Jeff K zijn site maar die deed het voor de grap.
Dat is het nadeel van grapjes als de Geocities-izer: ik zou ze niet te eten willen geven, de mensen die daar met open ogen in trappen. Daarom lijkt het me belangrijk om die uit een ernstige discussie te houden: het Geocities-izen van websites, zeker die van mensen die er professioneel mee bezig zijn (of dat toch proberen), wekt al gauw de indruk dat er kwaad opzet in het spel is. Voor heel wat onpartijdige toeschouwers, ook rechters, bijvoorbeeld, lijkt dat al snel wél op "roddels, leugens en achterklap". En dan trekken de ge-Geocities-izeden aan het langste eind.
--
Maurice Vandebroek
Haico

Bericht door Haico »

Het lijkt me onschuldig grapje. Ik heb de website niet veranderd of iets dergelijks. :D Het ziet er alleen iets anders uit als je dat geprepareerde linkje van mij klikt. Het enige wat ik ermee zeg is: Ik vind hun website niet mooi. [mode=mart] Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik! [/mart]
BGF op dezelfde manier.
Gebruikersavatar
Jerry
Berichten: 2769
Lid geworden op: 17 nov 2006, 11:49

Bericht door Jerry »

tbird44 schreef:geweldig deze mail.....
Eerlijk is eerlijk, die had ik toch wel een klein beetje verdiend denk ik. Het voordeel is wel dat ik in de wetenschap leef dat ik er nog wel een stuk of drie kan hebben voordat ik me pas weer verongelijkt voel :mrgreen:
Gebruikersavatar
Dirk
a.k.a. Paul
Berichten: 2246
Lid geworden op: 08 jan 2004, 19:16

Bericht door Dirk »

Nedcom Muzikantenbank schreef: ...En dat is allemaal bewaard, net als de haatmails, bedreigingen, foto's e.d. en dat van iedereen!...
WTF hebben ze er nou aan om mijn foto's e.d. te bewaren?!
Ik snap dat ik het op posterformaat best goed doe in kelders en kledingkasten, maar toch....

Tegen de muizen ;)
Music is Endless

https://www.sqy.nl
Gebruikersavatar
Dirk
a.k.a. Paul
Berichten: 2246
Lid geworden op: 08 jan 2004, 19:16

Bericht door Dirk »

https://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nie ... rnet.dhtml

Zelfs Den Haag speelt in op deze discussie!
Spekman schreef:'Internet wordt steeds meer het afvalputje van de Nederlandse samenleving qua gedrag. We moeten een grens stellen met elkaar.'
Music is Endless

https://www.sqy.nl
tbird44
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 sep 2011, 06:46

Bericht door tbird44 »

lekker anoniem mensen uitschelden en beledigen.

heel erg vind ik dat
Gebruikersavatar
WouterN
Berichten: 1959
Lid geworden op: 13 jun 2005, 10:43

Bericht door WouterN »

Haico schreef:Voor de duidelijkheid, het is deze website: www.nedcom.nl :lol:
Hahaha! Leuk, die geocitiesizer! Die ga ik ook eens op wat andere websites testen. :lol:

Door zo te happen op elke vorm van kritiek en daarmee het vuurtje op te stoken op fora zoals kan het niet lang duren voordat topics als deze hoog in de zoekresultaten bij Google staan. Zou Google dan ook een boze mail ontvangen?
Paper Motion
Pian0maN schreef:Ik zat te twijfelen of ik voor of tegen zou zijn, maar WouterN heeft me toch wel overtuigd :wink: ...
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23334
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Bericht door rich13 »

Als moderator geef ik eerlijk toe dat ik twijfelde of de reactie aan Jerry gepost moest worden.

Als mens ben ik blij mee. De inhoud van Romy's mail is namelijk niet interessant, de vorm daarentegen wel.

Voor wie het zelf niet uit haar mail gehaald heeft: met deze mevrouw moet je niet in discussie gaan. Voor discussies heb je namelijk twee gelijkwaardige partijen nodig die bereid zijn naar elkaars argumenten te luisteren. Hier is geen sprake van gelijkwaardige partijen.

Tot zover toch een stukje nut van mijn psychologie-cursus. Al zal dateert feit dat ik dat gestudeerd heb sommige mensen wel jeuk geven. Ik noem geen namen natuurlijk.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
gasbitarist
amBASSador
Berichten: 10490
Lid geworden op: 07 aug 2007, 19:06

Bericht door gasbitarist »

Ik vermoed en vrees dat het allemaal heel weinig uithaalt. Het langdurige obsessieve gedrag van hem/haar/hen heeft zonder twijfel een pathologische achtergrond en dat stop je niet door humor, pesterijtjes, dreigementen, kopieren, trollen, serieuze reacties of zelfs juridische stappen. Het enige dat hooguit nog een beetje kans van slagen heeft is (letterlijk) doodzwijgen. Da's toevallig ook het minst tijdrovende.....
"Mensen die het wel moeilijk hebben verwerken best het venijn in hun eentje." - wombatboter
Gebruikersavatar
Squire
Berichten: 6066
Lid geworden op: 29 jul 2004, 10:33

Bericht door Squire »

Die Romy heeft ooit nog eens een mailtje naar een bandlid van mij gestuurd omdat ik ook op de zwarte lijst sta. :facepalm:

Ik vind 't verder prima. Ze zoekt het maar uit. Ik ben lekker muziek maken en opnemen , tjuuuus Romy!
Rickenbacker 4001CS
Fender 'Geddy Lee' Jazz bass

Ampeg V4 '70s
Ampeg pf115lf
tbird44
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 sep 2011, 06:46

Bericht door tbird44 »

[quote="rich13"]Als moderator geef ik eerlijk toe dat ik twijfelde of de reactie aan Jerry gepost moest worden.

Als mens ben ik blij mee. De inhoud van Romy's mail is namelijk niet interessant, de vorm daarentegen wel.

Voor wie het zelf niet uit haar mail gehaald heeft: met deze mevrouw moet je niet in discussie gaan. Voor discussies heb je namelijk twee gelijkwaardige partijen nodig die bereid zijn naar elkaars argumenten te luisteren. Hier is geen sprake van gelijkwaardige partijen.

Tot zover toch een stukje nut van mijn psychologie-cursus. Al zal dateert feit dat ik dat gestudeerd heb sommige mensen wel jeuk geven. Ik noem geen namen natuurlijk.[/quot

erg mooi gezegd ... .je zou de mail moeten lezen die ik kreeg.
Gebruikersavatar
Siepel
Berichten: 1028
Lid geworden op: 06 jan 2010, 10:57

Bericht door Siepel »

Het is nu wel duidelijk. Laten we stoppen met deze discussie (en dus ook BGF er buiten houden) en geen aandacht meer schenken aan deze website. Dat helpt echt.
Gebruikersavatar
Madmac
geen ondernaamdinges
Berichten: 5674
Lid geworden op: 21 nov 2006, 22:04

Bericht door Madmac »

gasbitarist schreef:Ik vermoed en vrees dat het allemaal heel weinig uithaalt. Het langdurige obsessieve gedrag van hem/haar/hen heeft zonder twijfel een pathologische achtergrond en dat stop je niet door humor, pesterijtjes, dreigementen, kopieren, trollen, serieuze reacties of zelfs juridische stappen. Het enige dat hooguit nog een beetje kans van slagen heeft is (letterlijk) doodzwijgen. Da's toevallig ook het minst tijdrovende.....
Heb ik ook al gezegd, waar is die like knop ? Afbeelding
Bijna terug actief op muzikaal gebied.
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23334
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Bericht door rich13 »

tbird44 schreef:
rich13 schreef:Als moderator geef ik eerlijk toe dat ik twijfelde of de reactie aan Jerry gepost moest worden.

Als mens ben ik blij mee. De inhoud van Romy's mail is namelijk niet interessant, de vorm daarentegen wel.

Voor wie het zelf niet uit haar mail gehaald heeft: met deze mevrouw moet je niet in discussie gaan. Voor discussies heb je namelijk twee gelijkwaardige partijen nodig die bereid zijn naar elkaars argumenten te luisteren. Hier is geen sprake van gelijkwaardige partijen.

Tot zover toch een stukje nut van mijn psychologie-cursus. Al zal dateert feit dat ik dat gestudeerd heb sommige mensen wel jeuk geven. Ik noem geen namen natuurlijk.
erg mooi gezegd ... .je zou de mail moeten lezen die ik kreeg.
Pm anders maar.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
Dirk
a.k.a. Paul
Berichten: 2246
Lid geworden op: 08 jan 2004, 19:16

Bericht door Dirk »

Nou ben ik ook benieuwd :(
(weer) ben eigenlijk best een nieuwsgierig jongetje merk ik...

Ben eigenlijk vooral benieuwd of zo'n formulier invullen op zo'n site enig zin heeft...
Music is Endless

https://www.sqy.nl
Gesloten