Nordstrand elementen

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Plaats reactie
lager-dan-laag
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 okt 2012, 15:39

Nordstrand elementen

Bericht door lager-dan-laag »

Ze zeggen wel eens google is je vriend, maar in dit geval heb ik toch echt jullie kennis nodig :facepalm:
Weet iemand waar ik Nordstrand Fatstack elementen kan kopen in Nederland / EU?

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7204
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Bericht door HNZ »

Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7204
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Bericht door HNZ »

lager-dan-laag
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 okt 2012, 15:39

Bericht door lager-dan-laag »

Bedankt voor de links.
Bij de gier had ik dus al gekeken, maar die verkopen geen fatstacks.
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 23026
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

Als je ze even belt kunnen ze ze misschien wel leveren - er kan meer dan je denkt als je met mensen durft te praten. :)
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
lager-dan-laag
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 okt 2012, 15:39

Bericht door lager-dan-laag »

Mensen! :shock:

Haha, ik ga dat even proberen. Bedankt allen!
Peter

Bericht door Peter »

De Gier heeft ook onlangs een verse lading Nordstrands binnengekregen, de schappen lagen nog aardig vol paar weken geleden. :wink:
Gebruikersavatar
basic5
Berichten: 242
Lid geworden op: 18 jun 2008, 07:52

Bericht door basic5 »

De Gier vind ik erg duur, kijk even naar het verschil bij Bestbassgear.com
(reken nog wel met transport en import, maar nog steeds ruim goedkoper voor mijn DC5)
Ook zou ik gebruikt kijken, op Basschat in de UK en Talkbass worden ze regelmatig aangeboden.
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7204
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Bericht door HNZ »

Ik heb ooit Nordstrand pu's en andere stuff bij Bestbassgear besteld, maar met de hele mikmak er bovenop kwam ik duurder uit dan bij DeGier.
Vooral de transportkosten die BBG rekent zijn aan de prijs. Goed oppassen en doorrekenen dus voordat je je laat verleiden door de kale dollarprijzen.
Bassdirect.co.uk kan wèl iets goedkoper zijn dan DeGier, maar die heeft ook niet altijd alles in huis. En waarom niet de lokale luthier steunen?
Van die enkele euro word je ook niet armer. (zei de kleine zelfstandige... :roll: )
Gebruikersavatar
basic5
Berichten: 242
Lid geworden op: 18 jun 2008, 07:52

Bericht door basic5 »

Ik geef je maar een beetje gelijk; BBG rekent geen transportkosten in de VS en ik heb een aanbieding afgewacht. In de VS heeft iemand het voor me opgestuurd naar NL. Totaal was ik inclusief die transportkosten en import ongeveer € 30 goedkoper dan mijnheer De Gier (die bij geen prijs wint als bijzonder sympathiek) BBG in de VS heeft geregeld aanbiedingen, dus zinnig om in de gaten te houden.
Overigens is bij Talkbass net een nieuwe set DC5 verkocht voor $175 en er worden geregeld sets aangeboden, dus ook iets om in de gaten te houden.

succes!
Plaats reactie