Lelijk gedoe?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23318
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Bericht door rich13 »

:jam: deze vingers moeten het zijn. We zijn hier tenslotte allemaal voor hetzelfde!
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
BassKees
Rots in de branding
Berichten: 7925
Lid geworden op: 01 mar 2006, 13:57

Bericht door BassKees »

Heil Satan en we gaan allemaal naar de hel? (Was volgens Ronnie James Dio de betekenis van dat gebaar)
Gebruikersavatar
Henry
Berichten: 4229
Lid geworden op: 12 jul 2005, 15:04

Bericht door Henry »

Hans58 schreef:Zei de Grote Wim Kan vele decennia geleden ook al niet iets dergelijks? "Als ieder mens één ander mens gelukkig maakt is iedereen gelukkig"?
:wink:
Moet het wel een even aantal mensen zijn.
| Sire MM V3 | MB Little Mark II | MB STD 102 HF - 4 |

"You´re As Good As The People You Play With"
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26347
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Vooruit, je mag ook 2 mensen gelukkig maken. :wink:
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
Robbie
Java Guru
Berichten: 2213
Lid geworden op: 15 okt 2004, 11:50

Bericht door Robbie »

Henry schreef:
Hans58 schreef:Zei de Grote Wim Kan vele decennia geleden ook al niet iets dergelijks? "Als ieder mens één ander mens gelukkig maakt is iedereen gelukkig"?
:wink:
Moet het wel een even aantal mensen zijn.
Nee hoor, het mens dat een ander gelukkig maakt hoeft toch al niet gelukkig te zijn om een ander gelukkig te maken? Dus Jan maakt Piet gelukkig, Piet maakt Klaas gelukkig en Klaas maakt Jan weer gelukkig. Tjee dat klinkt verkeerd. :lol:

<nerd mode off>
The proof of the coffee is in the drinking
Don't judge the coffee by its cup
Gebruikersavatar
EDV
Berichten: 131
Lid geworden op: 25 jan 2013, 14:05

Bericht door EDV »

BassKees schreef:Heil Satan en we gaan allemaal naar de hel? (Was volgens Ronnie James Dio de betekenis van dat gebaar)
en die kan 't weten want hij is dood?

ik vind 't wel een handig gebaar om gelijk te weten met wat voor muziek je te maken hebt, wel agressief, niet kwaadaardig....nee, hoeveel bloeddoordrenkte duivelsoproepen er ook gedaan worden, van rock kom je volgens mij niet in de hel :)
Met vriendelijke groet,

Albert

"assumption is the mother of all fuck-ups"
Gebruikersavatar
bardo
Berichten: 354
Lid geworden op: 12 jan 2011, 13:21

Bericht door bardo »

BassKees schreef:Heil Satan en we gaan allemaal naar de hel? (Was volgens Ronnie James Dio de betekenis van dat gebaar)
Echt niet, Ronnie had het gebaar van z'n italiaanse oma, die het gebruikte als afweer tegen het boze oog. Dio was zeker geen satanist, anders had hij wel een andere artiestennaam gekozen...
Roadkill --Heavy Metal--
Bass: Fender, Gibson, Rickenbacker, MusicMan, Squier, Westone, Epiphone, etc...
Amps: EBS Fafner, Randall Cabs
Gebruikersavatar
Hannesstinkt
Berichten: 7076
Lid geworden op: 09 jul 2009, 21:49

Bericht door Hannesstinkt »

Gaan we nou weer over religie mekkeren ??Ik dacht dat dit topic ging over wat ik s ochtends in de badkamer spiegel zie, nu ben ik het echt kwijt hoor :nono:
Haico schreef:The jury is still out on that one. Beiden rossig, druk en sexy as hell. :facepalm:

Persoonlijk gepraat
Gebruikersavatar
EDV
Berichten: 131
Lid geworden op: 25 jan 2013, 14:05

Bericht door EDV »

het ging over lelijk DOEN, niet over lelijk ZIJN....
Met vriendelijke groet,

Albert

"assumption is the mother of all fuck-ups"
DiMarco

Bericht door DiMarco »

Het ligt aan die spiegel. Ik weet het zeker.
:jam: :cheer: :kwijl: :whistle: :jaaaaa: :jam: :jam: :jam: :jam: :jam: (adhd maar dan met smileys)
Gebruikersavatar
Linda5
Berichten: 3004
Lid geworden op: 17 mei 2008, 20:47

Bericht door Linda5 »

Hahahaha het is echt heel erg! Die stomme avatar heb ik al vier jaar geloof ik en dan valt het je zelf niet meer op..... :oops:
Als ik er nu op let ziet het er wel afschuwelijk uit eigenlijk. En absoluut niet zo bedoeld....
Ik ga het nu veranderen! Als het lukt tenminste.... Ik heb hier alleen een iPad en gedoe met foto's gaat dan meestal niet goed. Maar in ieder geval leuk om al jullie reacties te lezen! Thanks!
https://www.lynnslineup.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.facebook.com/lynnslineup" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Linda5
Berichten: 3004
Lid geworden op: 17 mei 2008, 20:47

Bericht door Linda5 »

Oef.....het is gelukt! Mijn lieve Dobermann ziet er als avatar gezelliger uit. :D

Maar goed, het valt hier allemaal reuze mee qua agressiviteit. Ik merk aan mezelf ook dat ik nogal eens graag uitroeptekens mag gebruiken en als je dat dan leest komt het altijd pittiger over dan je eigenlijk bedoelt. Met sms'en kan je daar nog wel eens de mist mee in gaan. Ik pak voortaan de telefoon.
In ieder geval ga ik op sommige andere fora maar wegblijven.
Er is in het dagelijks leven genoeg agressie en op internet ga ik dat maar ontwijken. Ik heb het de laatste tijd in de supermarkt een paar keer meegemaakt dat mensen werkelijk om niets tegen elkaar gaan schreeuwen. Echt heel ordinair.... En bij mij op school ook joh.... Je wilt niet weten hoe ouders af en toe even verhaal komen halen en dan vast luid schreeuwend binnen komen. Echt te gek voor woorden. Nu woon ik ook wel in Purmerend, dat scheelt.... Daarom staat mijn huis ook te koop. Wat een volk....
Maar goed, vergeleken met wat Geert inderdaad allemaal aan zijn loket heeft zal het allemaal nog redelijk meevallen.
https://www.lynnslineup.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.facebook.com/lynnslineup" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6250
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Bericht door AmericanIdiot »

Ik was (is inmiddels al jaren geleden) eens aan het werk op een voetbalveld. Toen werd er een wedstrijd gespeeld door de kleintjes en natuurlijk stonden de ouders ze aan te moedigen. Aanmoedigen??? ik heb zelden zo'n geschreeuw en zelfs gescheld gehoord. De ouders gingen nog net niet met elkaar op de vuist... tja, als je als kind al zo'n voorbeeld krijgt :nono:
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Gebruikersavatar
Linda5
Berichten: 3004
Lid geworden op: 17 mei 2008, 20:47

Bericht door Linda5 »

Ja, dat klopt! Ik heb in Purmerend ooit eens ouders hun kinderen horen aanmoedigen.... Man man wat een idioten! Ouders roepen rustig dingen als "schop hem tegen zijn kankerkop" en dat soort uitdrukkingen. Opsluiten dat soort lui. Pfffff.... Wat een wereld....
https://www.lynnslineup.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.facebook.com/lynnslineup" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Bazz
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 mei 2004, 11:43

Bericht door Bazz »

Linda5 schreef:Ja, dat klopt! Ik heb in Purmerend ooit eens ouders hun kinderen horen aanmoedigen.... Man man wat een idioten! Ouders roepen rustig dingen als "schop hem tegen zijn kankerkop" en dat soort uitdrukkingen. Opsluiten dat soort lui. Pfffff.... Wat een wereld....
Reden nummer 1 om een straf anti aanmoedigingsbeleid te voeren als mijn kids op voetbal willen....... Wil je niet liever muziek maken? Papa gaat wel mee naar de muziekwinkel :D

Maar goed, om op de oorspronkelijke reactie terug te komen;

Als voornamelijk meelezend forumlid, merk ik wel dat er soms kort door de bocht gereageerd wordt op mensen die een vraag stellen. Zou soms best wat vriendelijker kunnen.

Aan de andere kant gaat 99% wel oke op het forum, dus laat ik me ook niet leiden door de paar negatieve topics.
P-bass + Jazz + Stingray = Blije Bazz!
Plaats reactie