Bas ruilen en verzenden?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rikkers6
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mar 2005, 21:41

Bas ruilen en verzenden?

Bericht door Rikkers6 »

De vraag is dus of er een manier is om dit veilig en eerlijk te doen zonder dat een geen en de ander 2 bassen heeft?

Ik heb dit nog niet meegemaakt.
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

De enige veilige optie is fysiek afspreken. Mocht je echt perse willen/moeten verzenden, dan is het een kwestie van vertrouwen geven en hebben in de ander.

Mooiste oplossingen zijn dan foto's van het inpakken met krant van die dag voor de datum, track'n'trace-codes..dat soort dingen.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Rikkers6
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mar 2005, 21:41

Bericht door Rikkers6 »

Zijn bas komt uit Frankrijk. Is te ver voor een tête á tête. :!:
Gebruikersavatar
Rikkers6
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mar 2005, 21:41

Bericht door Rikkers6 »

Trouwens wel een goed idee met dat Track & Trace enzo.
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5222
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Bericht door SpcMnk »

Zoiets kan alleen op goed vertrouwen.. heb het wel ooit met een effect pedaal gedaan dat ik een pedaal bij iemand kocht die er ook een voor hetzelfde bedrag bij mij kocht. Nadat ik het geld op mijn rekening (paypal) had heb ik het pedaal opgestuurd en toen hij hem had ontvangen heb ik het geld weer terug aan hem overgemaakt en stuurde hij mij het pedaal op... redelijk omslachtig en niet altijd even handig als het om grotere bedragen gaat...
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Bericht door phoerd »

SpcMnk schreef:Zoiets kan alleen op goed vertrouwen.. heb het wel ooit met een effect pedaal gedaan dat ik een pedaal bij iemand kocht die er ook een voor hetzelfde bedrag bij mij kocht. Nadat ik het geld op mijn rekening (paypal) had heb ik het pedaal opgestuurd en toen hij hem had ontvangen heb ik het geld weer terug aan hem overgemaakt en stuurde hij mij het pedaal op... redelijk omslachtig en niet altijd even handig als het om grotere bedragen gaat...
Het direct elkaar het pedaal opsturen had precies hetzelfde risico betekend :wink:
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5222
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Bericht door SpcMnk »

Jup. Was ook niet mijn idee het zo te doen...
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
RonC
Berichten: 3263
Lid geworden op: 20 jan 2005, 12:55

Bericht door RonC »

Gewoon een ritje naar Frankrijk, eventueel halverwege afspreken. Qua kosten waarschijnlijk gelijk en veiliger kan niet. Heb ook ooit de boot naar Hul gepakt om een bas te ruilen, meteen een leuk weekendje van gemaakt!
Plaats reactie