Shure UC Draadloos

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10832
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Shure UC Draadloos

Bericht door Joey »

Ik kan in het foute forum zitten, maar ik probeer het toch:


Afbeelding

Weet iemand of deze set nog werkt tegenwoordig, met het inbrengen van het 4G netwerk overal?
De handleiding staat hier, maar het is mij net iets te ingewikkeld.

Met Google kom ik niet gek ver.
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Bericht door phoerd »

Channel 72 is van 818-824 MHz, dus ga je daar problemen mee ondervinden met het 4G netwerk.
Gebruikersavatar
Stinky
Berichten: 6728
Lid geworden op: 15 sep 2005, 19:00

Bericht door Stinky »

https://www.agentschaptelecom.nl/onderw ... requenties

vanaf 790 Mhz is die niet meer te gebruiken dus van 782 tot 790 Mhz wel.
ongeveer dezelfde situatie als met mn Sennheiser.
als je de kanalen vrij kunt kiezen, heb je dus nog zat mogelijkheden om een vrij kanaal te vinden.

neem aan dat hij daar niet de hoofdprijs voor wil hebben want anders zou je mss moeten overwegen een digitaal systeem a la Line 6 of zo nieuwe aan te schaffen.

kanaal 72 is volgens mij gewoon wat toevallig op die promo foto staat.
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10832
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Bericht door Joey »

Ik heb de vraag ook al aan Shure gesteld, maar dat kan wel even duren.
Die set komt 'gratis' bij een versterker die ik wil aanschaffen (en daarvan wil ik stiekem alleen de speakers).
Verkoper zegt dat de Frequency range 774 MHz-862 MHz is.
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13407
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Bericht door LeftyJ »

Het bereik wat de verkoper opgeeft klinkt wel erg groot. Als ik naar de handleidingen kijk zie ik een veel nauwer bereik (de meeste documenten die ik tegenkom gaan uit van de Amerikaanse UA-band, 782-806 MHz). Ik zou dat nog eens goed navragen.
Gebruikersavatar
Buster
Berichten: 1509
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:22

Bericht door Buster »

Op die foto zie je de ontvanger neem ik aan?
En die kan volgens de handleiding inderdaad een heel brede reeks aan frequenties ontvangen, inclusief frequenties die gereserveerd zijn voor draadloos gebruik van bassen (en microfoons en g!t*ren).
De zender zou je iets van moeten weten.
Cort >>(ZOOM B3) Nemesis/TC electronic+FMC/Eden.. Novation Bass Station II .... AKG-K&M-Klotz-Neutrik
Plaats reactie