Jouw oefenhok, bandruimte.....

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7691
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

Bericht door MR. LEE »

Rob66 schreef:Onze "shed" :mrgreen: ik zie nu ook op deze oude foto waar ik mijn fiets heb laten staan 8)
Afbeelding

ik vind 't keurig :wink:

Ik kan alleen op 't foto'tje niet zo goed zien waar de toilet-groep en 't keuken-blokje gesitueerd is .

( ik hoop wel dat de zangeres 't allemaal makkelijk kan vinden , en niet verdwaalt in de oost- of west-vleugel van dat paleis , op het moment dat ze eventjes een plasje moet doen )

:mrgreen:
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7691
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

Bericht door MR. LEE »

in een hoop van die zgn "oefenruimtes" sta je als sardientjes in een blikkie op mekaar geperst.

Gitaar-spelen is amper mogelijk , want je staat gewoon tegen elkaar te "zwaard-vechten" met die gitaar-halzen :mrgreen: , ----

--- en komt daarna meestal ook stokdoof met piepende oren weer naar buiten , om een beetje zuurstof te kunnen in-ademen.

--- van ellende blijf je dan wat langer an de bar hangen ,

--- en aan het einde van de maand tel je huur, drank en reis ( benzine ) kosten op ,

--- en dan krijg je ineens een psychische "wegtrekker" :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ken
Berichten: 1652
Lid geworden op: 07 jan 2009, 15:08

Bericht door Ken »

VanderVeen schreef:
Ken schreef:Beetje reclame voor de plaatselijke middenstand mag toch?
Zoals gezegd meestal - en bij voorkeur - bij HiGain.
Maar we wijken wel eens uit naar StarSound in Utrecht.
Zo weinig mogelijk denk ik?
Dat is in ieder geval 3 keer in de week mijn personal hell. Kapotte spullen, stinkende vuilnisbakken, slecht klinkende PA...
Ja,inderdaad zo weinig mogelijk... onze drummer heeft bij Starsound al eens een kapotte snare aangetroffen, en ik een Ampeg amp zonder knoppen...
Inmiddels hebben ze nieuwe gitaarversterkers (Marshall) en basversterkers (Markbass :jam: ).
Dat Markbass combootje klinkt wel heel goed. De PA is helaas inderdaad niet best.
De ruimte zelf vind ik ontzettend gehorig, in de naastliggende ruimte wordt kneiterharde metal gespeeld... en wij zijn een jazzy bandje...

The Bends (van die foto) kan ik wel aanraden qua ruimte. Vond wel de PA niet al te best, hele grote Peavy vloerspeakers met een ontzettend richtingsgevoelige hoorn en 2x 15" speakers :shock:
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8237
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Bericht door VanderVeen »

Die kapotte Ampeg combo's waren allemaal van de knoppen ontdaan. :facepalm:

Die Markbass combo's klinken prima, maar ik snap de keuze voor 15 inch echt niet in dat formaat oefenhokken... liever 2x10!
Gebruikersavatar
Peachabell
Berichten: 8194
Lid geworden op: 31 mar 2009, 11:38

Bericht door Peachabell »

Afbeelding

Afbeelding

Een van onze oude oefenruimtes, daar staat al ruim 15 jaar een hotel, maar het zijn de enigste plaatjes die ik van 1 van de 2 oefenruimtes op die plek heb.
Voordeel daar was dat we geen gebruikslimiet hadden en nog eens tot het ochtendgloren door konden spelen, als we daar trek in hadden.
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7691
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

Bericht door MR. LEE »

VanderVeen schreef:Die kapotte Ampeg combo's waren allemaal van de knoppen ontdaan. :facepalm:

Die Markbass combo's klinken prima, maar ik snap de keuze voor 15 inch echt niet in dat formaat oefenhokken... liever 2x10!

Er wordt enorm vaak gestolen uit die oefenhokken , en dat gaat van roven van knoppen tot speakers die zelfs over-gesleuteld worden , en waarbij het defecte exemplaar weer terug-gezet wordt.

Dat zijn tering-streken :|
Gebruikersavatar
Ken
Berichten: 1652
Lid geworden op: 07 jan 2009, 15:08

Bericht door Ken »

@Peachabell spooky foto's met dat licht zo van onderen!! :wink:
Gebruikersavatar
Rob66
Berichten: 438
Lid geworden op: 05 jul 2006, 22:17

Bericht door Rob66 »

Howdy Mr. Lee,

Voor onze zangeres hebben we het makkelijk gemaakt: gewoon naar buiten, naar ons in dezelfde stijl aanwezig sanitairblok :twisted: :D :
Afbeelding

Ze weet dus altijd de weg terug te vinden :mrgreen:

P.s. hoe weet jij nu dat wij een zangeres hebben?
MR. LEE schreef:
Rob66 schreef:Onze "shed" :mrgreen: ik zie nu ook op deze oude foto waar ik mijn fiets heb laten staan 8)
Afbeelding

ik vind 't keurig :wink:

Ik kan alleen op 't foto'tje niet zo goed zien waar de toilet-groep en 't keuken-blokje gesitueerd is .

( ik hoop wel dat de zangeres 't allemaal makkelijk kan vinden , en niet verdwaalt in de oost- of west-vleugel van dat paleis , op het moment dat ze eventjes een plasje moet doen )

:mrgreen:
Fender American DeLuxe V Jazz bas
Pearl Jazz bas
Contrabas
Harley Benton PJ-75 OW Vin­tage Series bass
Markbass CMD 121p combo
Markbass LM tube
2 x Ampeg SVT210av
Zoom MS-60b
Roland Micro Cube RX
Fender FXA2 in-ear monitor
Shure PSM300 wireless
Gebruikersavatar
MacDaion
10 voor taal
Berichten: 2061
Lid geworden op: 05 jan 2010, 16:38

Bericht door MacDaion »

Hier de mijne:

Afbeelding


O, wacht, 'bandruimte', niet 'badruimte'...
--
Maurice Vandebroek
Gebruikersavatar
bazz59
Berichten: 3724
Lid geworden op: 09 jul 2007, 23:26

Bericht door bazz59 »

:mrgreen: Handig , als de nood het hoogst is hoef je niet ver te lopen.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.
En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Jack

Bericht door Jack »

Ik repeteer op een dergelijke plek wel mijn zang, gelukkig voor de rest van de wereld komt het ook niet verder dan dat. :facepalm:
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7691
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

Bericht door MR. LEE »

[quote="Rob66"]Howdy Mr. Lee,

Voor onze zangeres hebben we het makkelijk gemaakt: gewoon naar buiten, naar ons in dezelfde stijl aanwezig sanitairblok :twisted: :D :
Afbeelding







Tjonge ! ,---- keurig verzorgd ! :jaaaaa:

tja,----die wijven hebben nou eenmaal een pietsie meer "PRIVACY" dan "wij" nodig hè ? :|

( effe een momentje van discrete afzondering ,----op hun gemak ,----en zonder gevoel van gène
----zammazegge )

:facepalm:


P.S: Ik mis nog wel een pedaal-emmertje --- en een rolletje zacht tissue WC-papier :|

-----voor de rest : ---- niks meer an doen :wink:
Gebruikersavatar
astar
Berichten: 321
Lid geworden op: 03 dec 2003, 10:41

Bericht door astar »

MR. LEE schreef:...P.S: Ik mis nog wel een pedaal-emmertje --- en een rolletje zacht tissue WC-papier :|
en jij hebt het over "die wijven" ? :D
lijkt me enig
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7691
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

Bericht door MR. LEE »

ik heb nou eenmaal oog voor de kleine details ---- :whistle:
Gebruikersavatar
astar
Berichten: 321
Lid geworden op: 03 dec 2003, 10:41

Bericht door astar »

:worship:
lijkt me enig
Plaats reactie