Kan topic niet terug vinden

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gesloten
Gebruikersavatar
Sanbass87
Berichten: 226
Lid geworden op: 25 okt 2009, 15:51

Kan topic niet terug vinden

Bericht door Sanbass87 »

Collega's,

Gisteren had ik een mooi draadje gevonden over actieve en passieve bassen. Als ik het mij goed herriner zat er ook een poll aan vast. De redden dat ik dit topic even wil in zien is omdat een BGF'er een kleine opsomming had gemaakt van de verschillende types actieve bas. Zit blijkbaar weer verschil in elementen en electronica zelf. Ik vond dit een erg interresant draadje alleen ging me zoontje huilen en heft mijn vrouwke de PC afgesloten voordat ik het draadje op kon slaan.

Ik heb te vergeefs gezocht maar kan hem niet terug vinden. Iemand di eheeel toevallig in dit draadje heft gereplied of is de person die de verschillende regelingen van actieve bassen heft uitgelegd die mij die info kan sturen zou erg gewardeerd worden!

( sorry als er wat typos in staan maar de PC op me werk voert auto correct uit en die kan ik niet uitschakelen, is via de server :facepalm: )
Spector Performer 5
Blackstar FLY3 Bass
DiMarco schreef: maaruh... Precies! Als je ballen niet wapperen heb je niet genoeg plezier van het bassen. :jam:
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15092
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Bericht door padawatje »

Even terugzoeken in de geschiedenis van je browser ?
Gebruikersavatar
Sanbass87
Berichten: 226
Lid geworden op: 25 okt 2009, 15:51

Bericht door Sanbass87 »

Sjesus...dat ik dit niet zelf heb kunnen bedenken zeg mozes jan kriebbelkont! :wall: :wall: :wall:

Maar heb hem gevonden!

Gaws sluit dit topic aub heel snel en laat hem van de aardbodem verdwijnen :facepalm:
Spector Performer 5
Blackstar FLY3 Bass
DiMarco schreef: maaruh... Precies! Als je ballen niet wapperen heb je niet genoeg plezier van het bassen. :jam:
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8233
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Bericht door VanderVeen »

Nee! Linkje? :mrgreen:
Gesloten