Ibanez RG570 gestolen in Leeuwarden

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jerome
Berichten: 479
Lid geworden op: 01 feb 2007, 15:25

Ibanez RG570 gestolen in Leeuwarden

Bericht door Jerome »

Helaas niet meer terug gevonden dus waarschijnlijk is mijn Ibanez RG570 gestolen.

Rode gitaar, met in tegenstelling tot de foto's enkel nog een dimarzio humbucker in de brug positie. Inclusief tas met bordeaurode voering.

Is gestolen op 1 november in Romein in Leeuwarden. Er zat een sticker van de band Entrapment achterop, maar die is ongetwijfeld verwijderd. Met vrij karaktistieke beschadigingen.

Beloning voor de vinder en reacties graag via PM.

Serie nr: F122235

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rikkers6
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mar 2005, 21:41

Bericht door Rikkers6 »

Ik hou het in de gaten. :shock:
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13372
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Bericht door LeftyJ »

Same here. Best een herkenbaar ding, als ie ergens opduikt zou dat wel duidelijk moeten zijn. Ik heb hem in het echt gezien, de vorige twee eigenaars waren Sef van dit forum en Johan, één van de gitaristen in mijn band :). Die foto's zijn in onze oefenruimte gemaakt.
Erwin1983
Berichten: 331
Lid geworden op: 30 nov 2013, 18:06

Bericht door Erwin1983 »

1 november was dat benefietconcert toch Jerome?
Misschien kun je organisator vragen alle bands een mail te sturen met de vraag of iemand per ongeluk jullie gitaar heeft mee genomen.
Het is ook eens gebeurt bij ons in de band. Vroeger in een kraakpand met 10 bands in een kleine kamer. Uiteindelijk is die gitaar wel terug gekomen op deze manier.
Plaats reactie