Ervaring Pro Music Tools
- Demonturtle
- Berichten: 634
- Lid geworden op: 05 jan 2008, 23:29
Ervaring Pro Music Tools
Aangezien de bestelling van mijn Music Man PDN Stingray na 6 maanden wachten toch blijkbaar niet doorgaat, ben ik bijgevolg op zoek naar een aanbieder van deze bassen.
Met Thomann en Musicstore heb ik reeds voldoende ervaring, maar het aanbod is mij wat te beperkt. Ik kwam vervolgens terecht op de website van https://www.promusictools.com, maar aangezien het toch over een hele smak geld gaat, zou ik graag even willen polsen naar enige ervaringen met deze shop.
Met Thomann en Musicstore heb ik reeds voldoende ervaring, maar het aanbod is mij wat te beperkt. Ik kwam vervolgens terecht op de website van https://www.promusictools.com, maar aangezien het toch over een hele smak geld gaat, zou ik graag even willen polsen naar enige ervaringen met deze shop.
Wauw, die witte
OT: Ik ken de winkel niet, maar zou je niet overwegen een bas met zo'n prijskaartje in een winkel op te halen? Dan weet je zeker dat alles goed gaat (en makkelijk met garantie e.d.).
OT: Ik ken de winkel niet, maar zou je niet overwegen een bas met zo'n prijskaartje in een winkel op te halen? Dan weet je zeker dat alles goed gaat (en makkelijk met garantie e.d.).
Conquer your mind, conquer the world.
Schatz 61'Jazz
Ibanez SR600
MarkBass Little Mark II
SWR Goliath II
Schatz 61'Jazz
Ibanez SR600
MarkBass Little Mark II
SWR Goliath II
Ja, als ze je oplichten doen ze dat véél gründiger.
Laatst gewijzigd door dejohan op 11 feb 2015, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb zeer gemengde ervaring met ProMusicTools, en las hetzelfde op het Zwitserse basforum.
Ten eerste zijn ze erg duur, en dan verwacht ik ook goede service (wat ik m.i. niet kreeg).
Ten tweede hangt er in de winkel schijnbaar een eigenaardig sfeertje, en voelt men zich op genoemd forum daar niet welkom. Zelf kan ik dit sfeertje beamen na veel telefoongesprekken en e-mails.
Ten derde verpakten ze mijn Bongo heel slecht, waardoor die beschadigd aankwam (gebroken as van volumepot). Het duurde een ruim jaar en een aantal mails en telefoontjes voordat ik een nieuwe volumepot kreeg dat ik er zelf zou inzetten (mijn aanbod opdat ze porto zouden sparen). Toen ik kritiek had op dit ruime jaar, reageerden ze als erg op hun teentjes getrapt, en het scheen allemaal mijn fout te zijn dat zij een bas los in een slappe koffer leggen en in een te ruime Fender-doos opsturen.
Verder wel professioneel en serieus in de afhandeling, hoewel langzaam en zwaar op de hand.
Ter vergelijking kwam mijn Neptune Blue StingRay uit de USA heel snel aan, en schitterend verpakt.
PS Jammer dat je die niet wilt, Demonturtle. Je klonk toch heel anders.
Ten eerste zijn ze erg duur, en dan verwacht ik ook goede service (wat ik m.i. niet kreeg).
Ten tweede hangt er in de winkel schijnbaar een eigenaardig sfeertje, en voelt men zich op genoemd forum daar niet welkom. Zelf kan ik dit sfeertje beamen na veel telefoongesprekken en e-mails.
Ten derde verpakten ze mijn Bongo heel slecht, waardoor die beschadigd aankwam (gebroken as van volumepot). Het duurde een ruim jaar en een aantal mails en telefoontjes voordat ik een nieuwe volumepot kreeg dat ik er zelf zou inzetten (mijn aanbod opdat ze porto zouden sparen). Toen ik kritiek had op dit ruime jaar, reageerden ze als erg op hun teentjes getrapt, en het scheen allemaal mijn fout te zijn dat zij een bas los in een slappe koffer leggen en in een te ruime Fender-doos opsturen.
Verder wel professioneel en serieus in de afhandeling, hoewel langzaam en zwaar op de hand.
Ter vergelijking kwam mijn Neptune Blue StingRay uit de USA heel snel aan, en schitterend verpakt.
PS Jammer dat je die niet wilt, Demonturtle. Je klonk toch heel anders.
- Demonturtle
- Berichten: 634
- Lid geworden op: 05 jan 2008, 23:29
-
- Berichten: 136
- Lid geworden op: 10 apr 2008, 20:21