Ervaring Pro Music Tools

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Demonturtle
Berichten: 634
Lid geworden op: 05 jan 2008, 23:29

Ervaring Pro Music Tools

Bericht door Demonturtle »

Aangezien de bestelling van mijn Music Man PDN Stingray na 6 maanden wachten toch blijkbaar niet doorgaat, ben ik bijgevolg op zoek naar een aanbieder van deze bassen.

Met Thomann en Musicstore heb ik reeds voldoende ervaring, maar het aanbod is mij wat te beperkt. Ik kwam vervolgens terecht op de website van https://www.promusictools.com, maar aangezien het toch over een hele smak geld gaat, zou ik graag even willen polsen naar enige ervaringen met deze shop.
Gebruikersavatar
Matt_Heis
Berichten: 806
Lid geworden op: 16 mei 2007, 16:24

Bericht door Matt_Heis »

Wauw, die witte :love:

Afbeelding


OT: Ik ken de winkel niet, maar zou je niet overwegen een bas met zo'n prijskaartje in een winkel op te halen? Dan weet je zeker dat alles goed gaat (en makkelijk met garantie e.d.).
Conquer your mind, conquer the world.

Schatz 61'Jazz
Ibanez SR600


MarkBass Little Mark II
SWR Goliath II
DiMarco

Bericht door DiMarco »

Het zijn Duitsers. Sowieso beter dan welke NL shop dan ook.
dejohan
Berichten: 2789
Lid geworden op: 21 jan 2013, 17:03

Bericht door dejohan »

Ja, als ze je oplichten doen ze dat véél gründiger. :D
Laatst gewijzigd door dejohan op 11 feb 2015, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Demonturtle
Berichten: 634
Lid geworden op: 05 jan 2008, 23:29

Bericht door Demonturtle »

Geen goede ervaringen johan?
dejohan
Berichten: 2789
Lid geworden op: 21 jan 2013, 17:03

Bericht door dejohan »

Nee, geen ervaring mee, was een reactie op de post erboven.
Heb er maar een smiley bijgezet.
Gebruikersavatar
a-j
Berichten: 480
Lid geworden op: 22 jun 2013, 15:52

Bericht door a-j »

Ik heb zeer gemengde ervaring met ProMusicTools, en las hetzelfde op het Zwitserse basforum.
Ten eerste zijn ze erg duur, en dan verwacht ik ook goede service (wat ik m.i. niet kreeg).
Ten tweede hangt er in de winkel schijnbaar een eigenaardig sfeertje, en voelt men zich op genoemd forum daar niet welkom. Zelf kan ik dit sfeertje beamen na veel telefoongesprekken en e-mails.
Ten derde verpakten ze mijn Bongo heel slecht, waardoor die beschadigd aankwam (gebroken as van volumepot). Het duurde een ruim jaar en een aantal mails en telefoontjes voordat ik een nieuwe volumepot kreeg dat ik er zelf zou inzetten (mijn aanbod opdat ze porto zouden sparen). Toen ik kritiek had op dit ruime jaar, reageerden ze als erg op hun teentjes getrapt, en het scheen allemaal mijn fout te zijn dat zij een bas los in een slappe koffer leggen en in een te ruime Fender-doos opsturen.

Verder wel professioneel en serieus in de afhandeling, hoewel langzaam en zwaar op de hand.

Ter vergelijking kwam mijn Neptune Blue StingRay uit de USA heel snel aan, en schitterend verpakt.

PS Jammer dat je die niet wilt, Demonturtle. Je klonk toch heel anders. :facepalm:
Gebruikersavatar
Demonturtle
Berichten: 634
Lid geworden op: 05 jan 2008, 23:29

Bericht door Demonturtle »

Heeft je stingray dan te koop gestaan a-j? Die heb ik dan volledig gemist jammergenoeg.
Gebruikersavatar
a-j
Berichten: 480
Lid geworden op: 22 jun 2013, 15:52

Bericht door a-j »

Hij heeft niet ergens te koop gestaan, maar ik bedoelde onze PB's.
Je mag hem in principe hebben. Stuur bij eventuele interesse maar een PB.
mmstingray5
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 apr 2008, 20:21

Bericht door mmstingray5 »

Kan me vergissen, maar ik dacht dat llmusiccenter in Maaseik zo een witte musicman heeft hangen.
Plaats reactie