Nog een draadloos topic!

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
vetdieplaagwarm
Berichten: 63
Lid geworden op: 24 jan 2016, 13:57

Bericht door vetdieplaagwarm »

LeftyJ schreef:
vetdieplaagwarm schreef:Als je veel flitst zijn ze ideaal. Eneloop is goed in het afgeven van veel spanning ineens.
We hebben het over een wireless he? Geen camera.
Lees nog even..

Jij dacht waarschijnlijk hoe pak ik één woord eruit en kan ik het hele bericht daarmee verkeerd begrijpen ;). Eneloop batterijen duiken niet onder een bepaalde spanning tot de hele batterij leeg is en gaan lang mee
Gebruikersavatar
SR5005E
Berichten: 245
Lid geworden op: 05 feb 2013, 22:30

Bericht door SR5005E »

Ben zelf zeer tevreden van de Energizer oplaadbare van 2500mAh. Doe er 3 repetities mee van 3 uur per lading.
Moet wel zeggen dat ik een zeer goede lader heb, computergestuurd, waarmee ik deze batterijen optimaal houd.
Wegens medische redenen gestopt met bassen
Gebruikersavatar
Lacertus
Berichten: 1198
Lid geworden op: 28 jul 2010, 13:20

Bericht door Lacertus »

Ik gebruik zelf ook alleen nog maar Eneloops. Erg fijne batterijtjes!
> Basses & Amps & FX: zie Profiel |
> TE KOOP |
> ikke topic |
Gebruikersavatar
vetdieplaagwarm
Berichten: 63
Lid geworden op: 24 jan 2016, 13:57

Bericht door vetdieplaagwarm »

Lacertus schreef:Ik gebruik zelf ook alleen nog maar Eneloops. Erg fijne batterijtjes!
Ja fijn he?! Das bepaald geen onzin dat die lang meegaan :)
Gebruikersavatar
Gerko
Berichten: 127
Lid geworden op: 27 sep 2015, 13:15

Re: Nog een draadloos topic!

Bericht door Gerko »

Iemand ervaring met de Line 6 Relay G10? Ik heb draadloze systemen altijd vermeden omdat ik ze niet vertrouw maar dit apparaat lijkt me ideaal. Enigste nadeel dat ik kan vinden is dat het bereik maar 15 meter is en dat de stroom voeding een mini usb is
Gebruikersavatar
Galvanized
Berichten: 907
Lid geworden op: 14 okt 2012, 14:35

Re: Nog een draadloos topic!

Bericht door Galvanized »

Check ook eens smooth hound. Heeft zich ondertussen al bewezen en is maar 3 tientjes duurder. Bass matters heeft ze op voorraad voor 200 euro.
MUSIC MAN STINGRAY 5
Gebruikersavatar
Gerko
Berichten: 127
Lid geworden op: 27 sep 2015, 13:15

Re: Nog een draadloos topic!

Bericht door Gerko »

Bedankt voor je reactie, maar ondertussen heb ik de Line 6 al besteld :lol: De G10 is nog redelijk nieuw maar als je het op internet opzoekt zijn er bergen tevreden gebruikers
Gebruikersavatar
Muller
Berichten: 334
Lid geworden op: 09 okt 2006, 22:34

Re: Nog een draadloos topic!

Bericht door Muller »

Ik heb de G30 en die werkt tot nu toe altijd perfect. Het enige vervelende is het batterijcompartiment: moeilijk open te krijgen. Maar qua werking is het altijd goed! Topspul die draadloze setjes. De G50 heeft een beter compartiment. Ik weet niet hoe het met de G10 gesteld staat.

Fender American Professional Precision Bass
MusicMan Stingray Special V
MarkBass LMT800 / Vanderkley 112MNT
MXR Bass Compressor M87 - MXR M81 Bass PreAmp - MXR Bass fuzz - MXR Octaver - MXR Bass Envelope Filter - Boss OC-5
Gebruikersavatar
Gerko
Berichten: 127
Lid geworden op: 27 sep 2015, 13:15

Re: Nog een draadloos topic!

Bericht door Gerko »

De G10 heeft geen batterijcompartiment. Op onderstaande afbeelding staat de zender van de G10. Deze bevat een oplaadbare accu

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sjtevel 1984
Berichten: 2823
Lid geworden op: 18 okt 2012, 01:06

Re: Nog een draadloos topic!

Bericht door Sjtevel 1984 »

En hoe zit het met het bereik? Klopt die een beetje met het opgegeven bereik?
Unlord schreef:Gelukkig heeft ook kutmuziek een publiek.
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Re: Nog een draadloos topic!

Bericht door Erelid »

Geen oplaadbare zender aub... Als ie leeg is moet je 'm eerst een paar uur in het basisstations steken.. Kun je alsnog je kabel pakken..
gewoon op batterijen en daar dan 2 setjes van hebben en een lader. Tenminste; zo doe ik het. Als ze (bijna) leeg zijn gaan ze meteen op de lader en pak ik de 2e set batterijen.

Ik heb de Smooth Hound. werkt ca 10 uur op een setje oplaadbare batterijen (15 uur op gewone) dus met 2 setjes redt je dat prima.
Gebruikersavatar
Gerko
Berichten: 127
Lid geworden op: 27 sep 2015, 13:15

Re: Nog een draadloos topic!

Bericht door Gerko »

Ik heb hem nog niet veel kunnen testen maar dit weekend heb ik 2 optredens dus dan zal ik meer laten weten. Ik vindt het juist een pluspunt dat deze een accu heeft in plaats van batterijen
Gebruikersavatar
Chino
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 nov 2008, 13:19

Re: Nog een draadloos topic!

Bericht door Chino »

Ik heb de g10. Werkt super. De DI in de ontvanger is ook prima.
15 meter is best een eind, ik kon er ver genoeg mee weglopen. Nog iets verder en ik kon thuis vanaf de bank spelen... :)
De accu gaat lang mee, opladen gaat ook erg snel. Niks geen uren wachten totdat je door kan gaan.
Zeer content mee. Zonder snoer voelt vrijer en in de praktijk is het ook echt wel handig, je loopt zo overal heen zonder gedoe.
Gibson LP Junior Tribute DC bass - Epiphone Rivoli ‘97 - Contrabas - Orange AD200B - Ampeg Heritage 810E

Bands:
Them Dirty Dimes
Jonathan Rhodes
Gebruikersavatar
Gerko
Berichten: 127
Lid geworden op: 27 sep 2015, 13:15

Re: Nog een draadloos topic!

Bericht door Gerko »

Ik ben het met je eens Chino. Gister ging het hartstikke lekker zonder snoer om mijn benen gewikkeld. Met volle accu kan je 8 uur spelen. De G10 gaat automatisch in slaapstand als die 4 minuten geen signaal heeft binnengekregen, als die dan wel weer signaal krijgt gaat die vanzelf aan. Zo bespaart die stroom en kan je er veel langer mee doen.

En hij kan zonder obstakels wel een stuk verder dan 15 meter, maar op zulke grote podiums staan wij toch niet :P
Gebruikersavatar
Jimb
Berichten: 1018
Lid geworden op: 25 mei 2005, 15:26

Re: Nog een draadloos topic!

Bericht door Jimb »

Ik heb ondertussen de G10 ook bij een paar repetities en optredens gebruikt, maar wat heerlijk is dat om zonder snoer over het podium te kunnen en niet steeds op die draad te gaan staan :D

Wel rorgen dat je de zender niet in het station laat zitten als er geen stroom op staat, want dan trekt je de zender leeg..
Black Pearl - tribute to Pearl Jam
Plaats reactie