Nog een draadloos topic!

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Skippy1007
Berichten: 156
Lid geworden op: 13 mar 2015, 14:27

Re: Nog een draadloos topic!

Bericht door Skippy1007 »

Ik zie deze topic weer verschijnen. Ik heb vorige maand de Line 6 G10 gekocht, opgeladen en er mee op het podium gegaan. Het ging boven verwachting, lekker makkelijk systeem en geen signaal verlies of storing. De gitarist heeft dezelfde en we konden naast elkaar staan zonder dat er signalen gingen storen o.i.d.
Er zitten geen batterijen in, je laadt hem op, op zijn basis station, wat ook gelijk zijn ontvanger is. Tussen de sets door zette ik de zender even in zijn station en was in een mum weer vol ( het is niet nodig, maar ja, ik wilde ook geen risico nemen.)
Als je draadloos wilt, kun je dit gewoon kopen. De prijs valt mee (174 euro bij Bax)
Check e.e.a. ook via Youtube....simpeler kan niet...
Gebruikersavatar
bazz59
Berichten: 3724
Lid geworden op: 09 jul 2007, 23:26

Re: Nog een draadloos topic!

Bericht door bazz59 »

Ik merk als ik mijn Shack bass over een draadloos systeem stuur ik een overstuurd geluid krijg , ingeplugd al op Senheiser , fame ,
en als ik de precision of de Ibanez inplug geven deze een normaal geluid . wanneer ik met kabel speel is er geen probleem . Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn of waar het kan aan liggen ? als ik de volumes minder zowel op systeem als op de Shack blijft deze een vervormd geluid geven .
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.
En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Re: Nog een draadloos topic!

Bericht door Erelid »

(Bijna) Leeg batterijtje ergens? In de gitaar bijvoorbeeld?
Plaats reactie