Music Store krijgt kosteloze verzending naar NL!

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Bericht door Erelid »

Het is meer knokken tegen Bax denk ik...
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15092
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Bericht door padawatje »

Ben er afgelopen zaterdag even geweest, samen met mijn zoon. Het is inderdaad een erg grote winkel met een zeer ruim assortiment. Redelijk gemakkelijk bereikbaar vanaf de autosnelweg uit de richting van Aachen.
Alhoewel het zaterdag was, was er plaats genoeg op de parking. Ook binnen was het niet zo erg druk en waren er voldoende verkopers aanwezig om je verder te helpen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam genoeg, ik was alleen zo dom om ze in het Duits aan te spreken, zodat ze ook in het Duits gingen antwoorden en ik er amper iets van begreep :facepalm:
Ik heb niet veel tijd gespendeerd in de bas-afdeling, omdat ik momenteel redelijk uitgeGASt ben en we bovendien niet veel tijd hadden. Maar er zijn enorm veel verschillende bassen om uit te proberen. de goedkopere modellen kan je zo uit het rek nemen, bij de duurdere spullen (vanaf 2000€) hangt een bordje met de vraag om een verkoper te contacteren. Ik heb niks ingeplugd, maar er zijn een aantal geluidsdichte kamertjes waar je bassen en versterkers kan testen.
Ik heb uiteindelijk enkel een tuner gekocht en moest niet aanschuiven aan de kassa. Sommige dingen uit het magazijn moet je afhalen aan een speciale balie en daar zaten wel enkele mensen te wachten, maar ik heb geen idee van de wachttijden.
Voor de Nederlanders niet onbelangrijk: er is een bar met prima versgemalen koffie of frisdrank voor slechts één euro :) met zelfs een klein terrasje buiten.
Daarnaast is er ook een restaurant waar je kan lunchen voor 3,5€ of 5,5€. Omdat we dan toch in Duitsland waren, heb ik bratwurst met frietjes en een slaatje gegeten. Geen haute-cuisine, maar mijn maag was voldoende gevuld om de terugreis van ruim twee uur aan te kunnen.
Gebruikersavatar
Joreeeen
Berichten: 559
Lid geworden op: 21 jun 2011, 16:35

Bericht door Joreeeen »

Sandberg en Musicman bassen zijn wel vrij te testen dacht ik...
Wachttijden aan die afhaalbalie zijn nooit te voorspellen. Ik ging met 2 vrienden naar MS in februari, ze kochten allebei iets wat ze aan het magazijn moesten afhalen. Pedaltrain voor de ene en 2 cymbalen voor de andere, Pedaltrain was er na 5 minuten, cymbalen na 25 minuten. Hangt er echt vanaf.

Ook leuk om te weten, ik heb het niet zo voor het Deutsche eten, op een 400m is een McDonalds!
Sandberg / Dingwall / Quad Cortex
Gebruikersavatar
bazz59
Berichten: 3724
Lid geworden op: 09 jul 2007, 23:26

Bericht door bazz59 »

Joreeeen schreef:
Ook leuk om te weten, ik heb het niet zo voor het Deutsche eten, op een 400m is een McDonalds!
En Mc is dan beter ? :mrgreen:
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.
En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Bericht door Erelid »

Op vakantie gaan ook de aardappels mee denk ik... :facepalm:
Gebruikersavatar
grotesmurf
Berichten: 546
Lid geworden op: 16 mar 2015, 13:08

Bericht door grotesmurf »

Nou. liever Duitse snacks dan dat smerige clownvoer :P
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Gebruikersavatar
bazz59
Berichten: 3724
Lid geworden op: 09 jul 2007, 23:26

Bericht door bazz59 »

grotesmurf schreef:Nou. liever Duitse snacks dan dat smerige clownvoer :P
+1
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.
En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Bericht door Erelid »

:worship:
grotesmurf schreef:Nou. liever Duitse snacks dan dat smerige clownvoer :P
Plaats reactie