Band Zoeken?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Plaats reactie
Mitchell
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jan 2016, 13:25

Band Zoeken?

Bericht door Mitchell »

Hoi Bassisten van Nederland,

Met mijn passie voor muziek en internet ben ik een website gestart om muzikanten in Nederland te helpen een band te vinden. Zelf heb ik namelijk meerdere malen ondervonden dat de muzikantenbanken in Nederland niet altijd even goed helpen bij het vinden van een band. De website die ik heb gemaakt heet https://www.localmusic.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Het doel is om via een map te kunnen zien welke andere muzikanten en/of bands opzoek zijn naar een bassist. Door de map kan je dit op heel lokaal niveau zien. De icoontjes geven aan om wat voor soort muzikant het gaat die zich aanbiedt of gezocht wordt. Een oproep is gratis te plaatsen.

Mijn vraag aan jullie is om Local Music eens te bekijken. Zouden jullie hier gratis een oproep op gaan plaatsen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Mitchell
Localmusic.nl
Gebruikersavatar
Galvanized
Berichten: 914
Lid geworden op: 14 okt 2012, 14:35

Bericht door Galvanized »

Een band zoeken? Bands zoeken ons toch? :P

Just kidding. Overzichtelijke site. Echter werkt zoiets alleen met een groot netwerk van muzikanten. Je site zal gevonden moeten worden en bekendheid moeten krijgen, wil het voor de gebruiker de gewenste resultaten opleveren. Veel succes ermee!
MUSIC MAN STINGRAY 5
Mitchell
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jan 2016, 13:25

Bericht door Mitchell »

Hahaha :D

Dank voor je reactie en je feedback over de site. Ben het helemaal met je eens dat er een flinke community nodig is om het te laten werken. Hier wordt op dit moment aan gewerkt.
Plaats reactie