(online) musiczines

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ernst
Berichten: 313
Lid geworden op: 28 jul 2007, 02:02

(online) musiczines

Bericht door Ernst »

hallo allen,

weten jullie sites waar je je demo / EP kunt laten recenseren? Ik ben niet zo heel handig met google vrees ik, kom er niet zoveel tegen.
"Every Beggar is Christ" - Stiltskin
Gebruikersavatar
MagicOnion
Berichten: 2905
Lid geworden op: 28 dec 2007, 22:54

(online) musiczines

Bericht door MagicOnion »

In Nederland weet ik het niet, maar in Vlaanderen/België zijn Enola, Indiestyle, Cutting Edge, DaMusic, Peek-A-Boo toch wel de bekendere blogs/muzieksites. Met mijn band hebben we ook nog een review gekregen op Dump Magazine.

Verwacht vooral niet veel en/of snel antwoorden terug op je mails. Als je een antwoord krijgt, dan is het vaak zo dat ze elke week wel tientallen van zulke mails binnenkrijgen en niet alles kunnen beluisteren. Maar probeer, als je geen antwoord hebt gehad, het na twee weken nog eens, om hen er aan te doen herinneren dat je hen al eens hebt gemaild over een review.

Soms is het ook "lang" wachten op een review. Met de debuut EP van mijn band wisten we al vaak snel dat er een review zit/zat aan te komen, maar het kan soms tot een maand duren vooraleer de review online verschijnt.

Ik ben wel benieuwd naar wat zoal de muzieksites met reviews in Nederland zijn, dan kan ik hen ook eens mailen over onze EP :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ernst
Berichten: 313
Lid geworden op: 28 jul 2007, 02:02

(online) musiczines

Bericht door Ernst »

bedankt voor je reactie. Ik ben deze ondertussen tegengekomen:

rockportaal.nl
8 weekly.nl
festivalinfo.nl
"Every Beggar is Christ" - Stiltskin
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 23026
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

(online) musiczines

Bericht door Angelo »

De sites van Maxazine (onderaan de pagina staat een lijst): https://www.maxazine.nl
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Plaats reactie