De Grootste Band Van Nederland aka DGBVN

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Hagen
Berichten: 4600
Lid geworden op: 25 dec 2011, 18:40

De Grootste Band Van Nederland aka DGBVN

Bericht door Hagen »

Hallo all,

Vorige maand was er de uitvoering van KEEP ON ROCKIN IN THE FREE WORLD door een eenmalige verzameling van honderden muzikanten. Volgend jaar wil men in Haarlem naar meer dan 1000 deelnemers. Doe mee!
Meldt je aan via Fb: De grootste band van Nederland en check www.dgbvn.nl voor alle info.
MarcoK
Berichten: 334
Lid geworden op: 24 jul 2010, 09:10

De Grootste Band Van Nederland aka DGBVN

Bericht door MarcoK »

Ik heb ook meegedaan afgelopen 29 februari en het was best wel een erg leuk feestje! Ik ga zeker de aankomende keer weer meedoen
басиста
MarcoK
Berichten: 334
Lid geworden op: 24 jul 2010, 09:10

De Grootste Band Van Nederland aka DGBVN

Bericht door MarcoK »

Ook dit jaar doe ik weer mee ... weer met gitaar :-) ook eens leuk voor de verandering hahaha
басиста
Gebruikersavatar
Hagen
Berichten: 4600
Lid geworden op: 25 dec 2011, 18:40

De Grootste Band Van Nederland aka DGBVN

Bericht door Hagen »

Om echt een record aantal te kunnen halen is de groep ' instrumenten' uitgebreid met blazers en toetsen. Dus maak iedereen warm die zingt of iets speelt!
Gebruikersavatar
Hagen
Berichten: 4600
Lid geworden op: 25 dec 2011, 18:40

Re: De Grootste Band Van Nederland aka DGBVN

Bericht door Hagen »

https://youtu.be/W3ag7JVskGU
Bekijk de promo


Ik doe mee aan De Grootste Band Van Nederland en roep al mijn muzikale vrienden op om mee te doen!
Schrijf je in op www.dgbvn.nl
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23284
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Re: De Grootste Band Van Nederland aka DGBVN

Bericht door rich13 »

Ik had me ook opgegeven en toen moest ik gaan betalen terwijl ik nog geen idee had wat er moest gebeuren, of wat überhaupt de bedoeling was. Reden voor mij om af te haken.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
Hagen
Berichten: 4600
Lid geworden op: 25 dec 2011, 18:40

Re: De Grootste Band Van Nederland aka DGBVN

Bericht door Hagen »

Je betaalt 15,- Daar krijg je een shirt en een consumptiebon voor. (De werkelijke kosten liggen veel hoger, maar die nemen de sponsors over.) Het bedrag wordt aan de deelnemers gevraagd omdat anders veel jazeggers toch afhaken.
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23284
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Re: De Grootste Band Van Nederland aka DGBVN

Bericht door rich13 »

Dat begrijp ik, en ik ben bekend met dat principe, en zo heb ik dat ook jaren gedaan bij Carols aan de Maas. Alleen daar waren data, repertoire en verdere afspraken bekend, en dat mis ik hier. Een hoop onduidelijkheid over hoe, wanneer en wat er moest gebeuren, en dat stoort me. Een eigen bijdrage, prima, maar dan wil ik wel weten waar ik voor betaal.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Re: De Grootste Band Van Nederland aka DGBVN

Bericht door Erelid »

Kijk ff op de website...
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23284
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Re: De Grootste Band Van Nederland aka DGBVN

Bericht door rich13 »

Dat heb ik gedaan, en ook op de Facebook pagina. Het is ook al weer even geleden, februari zeg ik uit mijn hoofd, maar het ging toen erg raar allemaal.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
nangyala
Berichten: 1152
Lid geworden op: 15 mei 2006, 09:59

Re: De Grootste Band Van Nederland aka DGBVN

Bericht door nangyala »

Dat had ik dus ook, eerst enthousiast, maar door de geheimzinnigheid de interesse verloren. En dan de 'dreigementen' als je niet betaald, wordt je uit de groep gegooid.
Drums may get yer foot tapping, but the bass puts the grind in yer behind alt.guitar.bass quote
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Re: De Grootste Band Van Nederland aka DGBVN

Bericht door Erelid »

Op de website zie ik de plaats, datum, de setlist, de kosten, met welke instrumenten je mee kunt doen en hoe de aanmeldingsprocedure werkt. Wat missen we dan?
Gebruikersavatar
nangyala
Berichten: 1152
Lid geworden op: 15 mei 2006, 09:59

Re: De Grootste Band Van Nederland aka DGBVN

Bericht door nangyala »

Dat is nu misschien wel bekend, maar over een periode van een paar maanden was er geen info te vinden, zelfs de nummers werden druppelsgewijs prijsgegeven
Drums may get yer foot tapping, but the bass puts the grind in yer behind alt.guitar.bass quote
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23284
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Re: De Grootste Band Van Nederland aka DGBVN

Bericht door rich13 »

Exact, wij haakten al een stuk eerder in. Het begon leuk, maar de toon werd heel vervelend.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
Hagen
Berichten: 4600
Lid geworden op: 25 dec 2011, 18:40

Re: De Grootste Band Van Nederland aka DGBVN

Bericht door Hagen »

IK herken dat niet. De organisatie wilde alleen weten of je het vrijblijvend een leuk idee vond of dat je echt mee komt doen. Daar vind ik niets vreemd aan. Likers genoeg op fb.
Plaats reactie