Pluggerz Music 2-in-1 of DM met 50 euro korting

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Freddy Lee
Berichten: 5937
Lid geworden op: 06 dec 2010, 16:20

Pluggerz Music 2-in-1 of DM met 50 euro korting

Bericht door Freddy Lee »

Een tip voor de forummers. Ik hoef jullie niet uit te leggen dat een goede gehoorbescherming belangrijk is voor muzikanten. Tot en met 31 oktober 2016 krijg je bij Van Boxtel Hoorwinkels 50 euro korting op Pluggerz Custom-Fit Music 2-in-1 of Pluggerz Custom-Fit Music DM otoplastieken. Van 169,95 euro voor 119,95 euro. Van Boxtel heeft winkels in het hele land: https://www.vanboxtelhoorwinkels.nl.

N.B.: Vergeet de voucher niet mee te nemen. Deze vind je op de website.
Basjes: Godin Shifter Classic - Squier Classic Vibe 60s Precision Bass OWT
steekie schreef:Je blijft me verbazen Fred,maar het wordt er idd. wel steeds beter op...
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19762
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Pluggerz Music 2-in-1 of DM met 50 euro korting

Bericht door Rieno »

Heb je extra korting gekregen voor al deze berichten? ;)
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Freddy Lee
Berichten: 5937
Lid geworden op: 06 dec 2010, 16:20

Pluggerz Music 2-in-1 of DM met 50 euro korting

Bericht door Freddy Lee »

Was het maar waar. :lol: Ik heb er verder geen belang bij. Het lijkt me goed om de forummers attent te maken op deze aanbieding. 50 euro korting is niet niks.

Ik heb er in het topic Gehoorbescherming inderdaad ook al aandacht aan geschonken maar ik denk dat het gros van de forummers hier overheen leest. Dat zou zonde zijn.
Basjes: Godin Shifter Classic - Squier Classic Vibe 60s Precision Bass OWT
steekie schreef:Je blijft me verbazen Fred,maar het wordt er idd. wel steeds beter op...
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2525
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Pluggerz Music 2-in-1 of DM met 50 euro korting

Bericht door Bolobass »

Bedankt voor de tip, zojuist nog net een afspraak gemaakt en de coupon geprint :D
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Gebruikersavatar
Freddy Lee
Berichten: 5937
Lid geworden op: 06 dec 2010, 16:20

Pluggerz Music 2-in-1 of DM met 50 euro korting

Bericht door Freddy Lee »

:thumbsup:
Basjes: Godin Shifter Classic - Squier Classic Vibe 60s Precision Bass OWT
steekie schreef:Je blijft me verbazen Fred,maar het wordt er idd. wel steeds beter op...
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2525
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Pluggerz Music 2-in-1 of DM met 50 euro korting

Bericht door Bolobass »

Even om terug te koppelen

De pluggerz DM bevallen nog een stuk beter dan mijn 4 jaar oude elacin doppen, ze laten meer van het hoog-midden en hoog over, of dempen sub laag beter? In ieder geval fijner om mee te luisteren en te spelen!
Laatst gewijzigd door Bolobass op 15 sep 2017, 01:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
FlorV
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 feb 2011, 23:01

Pluggerz Music 2-in-1 of DM met 50 euro korting

Bericht door FlorV »

Ze bevallen zeker goed! Ik had het 20db filter maar daarna omgeruild voor een 25db versie. Deze dempt de hoge tonen toch net iets beter zodat ik geen last meer heb van onze drummer waar ik zo goed als naast sta tijdens repetities. Ook tijdens optreden zijn alle frequenties goed te horen, het enige wat ik een beetje mis, is het karakter van de sound.
Gebruikersavatar
Freddy Lee
Berichten: 5937
Lid geworden op: 06 dec 2010, 16:20

Pluggerz Music 2-in-1 of DM met 50 euro korting

Bericht door Freddy Lee »

Ik heb gekozen voor het 15DB filter. Het mid en laag van het bandgeluid blijft hiermee prima overeind. Ik had een 25 DB filter in mijn oude otoplastieken (niet van Pluggerz overigens) maar dat werd een brei.
Basjes: Godin Shifter Classic - Squier Classic Vibe 60s Precision Bass OWT
steekie schreef:Je blijft me verbazen Fred,maar het wordt er idd. wel steeds beter op...
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2525
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Pluggerz Music 2-in-1 of DM met 50 euro korting

Bericht door Bolobass »

Hier ook 15dB
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Gebruikersavatar
tieleman
Berichten: 3373
Lid geworden op: 14 jan 2012, 12:19

Re: Pluggerz Music 2-in-1 of DM met 50 euro korting

Bericht door tieleman »

Deze actie loopt trouwens weer. Mijn doppen waren inmiddels 4.5 jaar oud, dus wel eens tijd voor nieuwe. €120, prima prijs. (t/m 30 juni)

https://www.vanboxtelhoorwinkels.nl/voordeel
Gebruikersavatar
viersnaar
Berichten: 2056
Lid geworden op: 08 mar 2008, 12:36

Re: Pluggerz Music 2-in-1 of DM met 50 euro korting

Bericht door viersnaar »

Bolobass schreef: 11 dec 2016, 09:08 Even om terug te koppelen

De pluggerz DM bevallen nog een stuk beter dan mijn 4 haar oude elacin doppen, ze laten meer van het hoog-midden en hoog over, of dempen sub laag beter? In ieder geval fijner om mee te luisteren en te spelen!
Na een dik jaar nog steeds deze mening?
Ik merk dat mijn oude Elacins nu wel aan vervanging toe zijn [de filters beginnen af en toe te trillen in het oortje, erg irritant].
Ben aan het twijfelen tussen de Elacins en Pluggez. De pluggerz zijn op dit moment een stuk goedkoper dan Elacin. [125 euro voor PLuggerz tegen 160 voor Elacin]
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2525
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Re: Pluggerz Music 2-in-1 of DM met 50 euro korting

Bericht door Bolobass »

Ik heb inmiddels ook de Flare Audio Isolate titaniums. Die blokkeren veel meer geluidsdruk maar persen wel de levendigheid uit het signaal. Ik kan er niet mee zingen, dan hoor ik helemaal niets anders meer. Uitstekende gehoorbeschermers, dat wel, maar niet hifi.
Voor genieten van live muziek inlusief mijn eigen optredens grijp ik nog steeds met plezier naar de pluggerz.
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Gebruikersavatar
viersnaar
Berichten: 2056
Lid geworden op: 08 mar 2008, 12:36

Re: Pluggerz Music 2-in-1 of DM met 50 euro korting

Bericht door viersnaar »

Top.
Merci voor je reactie.
Ik ga de afspraak maken met Beter Horen.
Gebruikersavatar
tieleman
Berichten: 3373
Lid geworden op: 14 jan 2012, 12:19

Re: Pluggerz Music 2-in-1 of DM met 50 euro korting

Bericht door tieleman »

Oh ja, wat me wel een klein beetje tegenstaat is dat de Pluggerz een stuk "platter" in je oor zitten, ze steken minder uit dan m'n oude Elacins. Gevolg: meer gepruts met het uit je oor halen, want je kan ze niet echt makkelijk vastpakken.
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26190
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Re: Pluggerz Music 2-in-1 of DM met 50 euro korting

Bericht door Hans58 »

Hm, ik heb ook sinds juli vorig jaar Pluggerz en ondervind daar helemaal geen moeite mee. Zal van persoon tot persoon verschillen natuurlijk. Bij mij krijg ik de linker oordop wat lastiger er in dan de rechter. Uithalen is geen probleem. Bovendien vind ik dat "plattere" juist wel fijn op de motor (zit comfortabeler onder mijn helm)
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Plaats reactie