In ear advies

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
samuel

Re: In ear advies

Bericht door samuel » 28 okt 2018, 13:11

Ik gebruik sinds kort de ashdown original DI,cinepaq c4 en een sennheiser G4 set, verders geen amps en speakers meer. met een totaal geluidje van de hele band en ik zelf ietsje harder.helemaal top.

Slashhead

Bericht door Slashhead » 30 okt 2018, 11:50

Ik gebruik de Fender FXA-7 als in ear (staat de laatste maanden in de uitverkoop, ivm nieuwe productlijn) in combinatie met een Sennheiser G4 set. Als pre-amp (DI) heb ik een Avalon U5. De mix doe ik zelf. Ik houd er niet van als ik overgeleverd ben aan de geluidsmannen. Hoezeer ik ze ook respecteer. Ik krijg een monitorlijn (gebalanceerde totaal mix, zonder bas) van hen. Dit gaat, samen met een lijnuitgang van de Avalon, mijn mixer in (Studiomaster Digilive 16RS) Ik houd niet van mixers op wifi, teveel gekloot naar mijn mening. Soms wel 20+ netwerken of de een drukt de ander weg..

klaasvaak

Bericht door klaasvaak » 18 nov 2018, 12:24

Mijn rechterdopje zakte steeds uit met optredens. Niet zo fijn, ik kon geen goede mix meer maken en mijn definitie in mijn basgeluid was totaal weg.
Gisteren met en nieuw rechterdopje gespeeld.... heerlijk, alles was weer helder afgesteld op de wensen van mn gehoor.
Bas, gitaar is niets voor jouw. Pak toch snel de 4 snaar!!!

Plaats reactie