Ervaringen Muziker(.be/.nl)

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Plaats reactie
Sam
Berichten: 174
Lid geworden op: 23 nov 2007, 00:58

Ervaringen Muziker(.be/.nl)

Bericht door Sam »

Ik ben onlangs terecht gekomen op https://www.muziker.nl/ in mijn zoektocht naar rotosound trubass snaren in 6-snarig setje.
Heeft iemand hier al eens op besteld? Alles lijkt behoorlijk competitief geprijsd en ze hebben wel een uitgebreid aanbod.

Ik heb nog nooit van de site gehoord voor ik er toevallig ben op gekomen, daarmee hoor ik toch graag eerst even of iemand van jullie er ervaring mee heeft.
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19762
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Re: Ervaringen Muziker(.be/.nl)

Bericht door Rieno »

Is een Sloveens bedrijf, probeer maar eens met de *.sk-domeinnaam. Lijkt qua reviews op het internet prima in orde.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
piaf13
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2018, 00:19

Re: Ervaringen Muziker(.be/.nl)

Bericht door piaf13 »

ik bestelde op deze site een fender uke, beste prijs en in voorraad! vond het wel spannend, na bestelling via de chat begrepen dat de zending er na 1 week zijn zou
de chat loopt soepel, snelle reacties. Je krijgt ook een dhl tracking code. Na 10 dagen zonder fender toch maar weer de chatbox op, het was net naar nl verzonden
ze sturen van bratislava eerst naar duitsland, dan gaat het van Regensburg naar Keulen en dan pas naar NL, uiteraard nadat het in nl binnen was had ik het pakket de volgende dag
keurig verpakt, keurig afgeleverd, ik zou er zo weer wat bestellen
Plaats reactie