Bass Parts Resource
Geplaatst: 18 mei 2018, 21:00
Maanden geleden bij BPR een heleboel hardware gekocht waaronder Hipshot HB3 tuners.
Bij aflevering waren twee tuners glimmend en twee mat.
Dit is me bij een eerdere levering ook al eens overkomen.
Toen heb ik contact opgenomen, en is dit keurig hersteld.
Nu weer contact gezocht, zeer moeizaam tot stand gekomen.
Uiteindelijk twee glimmende tuners terug gestuurd (24€ verzendkosten..) met de afspraak dat Scott twee matte retour zou sturen.
Op de verzendbevestiging kan ik zien dat ze afgeleverd zijn in de US, maar er komt geen reactie.
Enkele mails later nog steeds geen response. Inmiddels is het een maand geleden dat ik ze terug gestuurd heb.
De website van BPR verwijst enkel naar de eBay shop.
Reviews op internet wijzen uit dat zoiets al vaker is gebeurd (al vanaf 2007...).
Is het echt zo'n slechte tent en ben ik nu mijn tuners én mijn verzendkosten kwijt...?
Bij aflevering waren twee tuners glimmend en twee mat.
Dit is me bij een eerdere levering ook al eens overkomen.
Toen heb ik contact opgenomen, en is dit keurig hersteld.
Nu weer contact gezocht, zeer moeizaam tot stand gekomen.
Uiteindelijk twee glimmende tuners terug gestuurd (24€ verzendkosten..) met de afspraak dat Scott twee matte retour zou sturen.
Op de verzendbevestiging kan ik zien dat ze afgeleverd zijn in de US, maar er komt geen reactie.
Enkele mails later nog steeds geen response. Inmiddels is het een maand geleden dat ik ze terug gestuurd heb.
De website van BPR verwijst enkel naar de eBay shop.
Reviews op internet wijzen uit dat zoiets al vaker is gebeurd (al vanaf 2007...).
Is het echt zo'n slechte tent en ben ik nu mijn tuners én mijn verzendkosten kwijt...?