korting: 7% dit weekend bij Keymusic

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
CaptainSlow
CaptainTitanium
Berichten: 1910
Lid geworden op: 27 nov 2017, 22:55

korting: 7% dit weekend bij Keymusic

Bericht door CaptainSlow »

7% korting bij Keymusic. Knoop doorgehakt en setje Adam T7V monitoren besteld.

maar het wachten is natuurlijk op black friday, ben benieuwd of er gestunt gaat worden.
strooiveldvrij Titanium versterkt botstelsel

De Basgitaarforum afspeellijst 2020 op spotify. Klik hier om je vetste basnummers toe te voegen!
Gebruikersavatar
nangyala
Berichten: 1152
Lid geworden op: 15 mei 2006, 09:59

Re: korting: 7% dit weekend bij Keymusic

Bericht door nangyala »

Jazeker wel, maar niet voordat de prijs van te voren is verhoogd
Drums may get yer foot tapping, but the bass puts the grind in yer behind alt.guitar.bass quote
Gebruikersavatar
Strabel
Berichten: 2381
Lid geworden op: 27 okt 2014, 16:33

Re: korting: 7% dit weekend bij Keymusic

Bericht door Strabel »

Ik was toevallig afgelopen week in Rotterdam bij Keymusic,erg jammer dat ze zo'n beperkt aanbod van basgitaren hebben staan en een aantal ook niet goed afgesteld.(heb ook helemaal geen acoustische basgitaren gezien,die hebben ze wel gehad)
Ik begrijp het "dilemma"wel voor een muziek winkel,"ze" komen bij jouw spelen/uitproberen en kopen dan vaak goedkoper via het web.
Misschien toch goede service en afstelling aanbieden want ik ben toch nog steeds wel "ouderwets" en wil altijd een instrument eerst (in mijn
handen hebben gehad voordat ik koop,jammer.
Feeling the groove is everything.
Gebruikersavatar
CaptainSlow
CaptainTitanium
Berichten: 1910
Lid geworden op: 27 nov 2017, 22:55

Re: korting: 7% dit weekend bij Keymusic

Bericht door CaptainSlow »

Ik ben goed geholpen bij keymusic in Eindhoven. Dus koop ik dan ook daar de geteste/geluisterde spullen. Is niet echt een "bold statement" dit keer, veel prijzen zijn nagenoeg hetzelfde bij bax-thoman-musicstore-keymusic. 7% is dan dus echt een leuk verschil.

Over de business met 'm gehad, proberen met service (dus afgestelde gitaren) de klanten te houden.
Ik rij graag naar een winkel waar ik veel spul kan zien/luisteren. Bij kleine shops gaat dat niet, ik sjok liever in megastores rond, en ik zie daar nog wel toekomst in wat betreft retail.
Nadeel dit keer: mijn monitoren had hij niet op voorraad. Zei hij eerlijk van tevoren voordat ik ging luisteren. Maar het is niet handig, de #1 hardloper van monitoren niet op voorraad hebben.
Dit is normaal gesproken een showstopper, ook ik ben verwend en ongeduldig geworden met "voor 23:59 besteld, volgende dag.. etc.". Bij de website van keymusic staat bij veel items levertijd van 2-5 dagen, lijkt mij dat je dan weinig verkoopt tov. Bax.

Ach, ik rij volgende week er wel even heen. Kan ik nog eens even op een Sire en een Ibanez spelen.
strooiveldvrij Titanium versterkt botstelsel

De Basgitaarforum afspeellijst 2020 op spotify. Klik hier om je vetste basnummers toe te voegen!
Gebruikersavatar
JohnBoy
Berichten: 3768
Lid geworden op: 26 mar 2018, 22:44

Re: korting: 7% dit weekend bij Keymusic

Bericht door JohnBoy »

Even verplaatsen naar commerciële hoekje?
C'est la retorique qui fait la musique
Plaats reactie