Woodbrass

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erikx
Berichten: 478
Lid geworden op: 06 aug 2005, 16:26

Woodbrass

Bericht door Erikx »

Kent iemand deze webshop? Ze hebben nogal wat leuke aanbiedingen of is dit een gevalletje te mooi om waar te zijn? Ik kom op internet wisselende reviews tegen.

https://www.woodbrass.com/nl-nl/
Gebruikersavatar
Nieltse
Berichten: 540
Lid geworden op: 14 apr 2010, 10:39

Re: Woodbrass

Bericht door Nieltse »

ALs ik op google zoek (woodbrass legit?) is dit een van de eerste hits :)
https://www.reviews.co.uk/company-revie ... odbrass-uk
:facepalm:
Gebruikersavatar
Nieltse
Berichten: 540
Lid geworden op: 14 apr 2010, 10:39

Re: Woodbrass

Bericht door Nieltse »

ik zou et niet wagen :D
:facepalm:
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15124
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Re: Woodbrass

Bericht door padawatje »

Die reviews gaan over woodbrass.co.uk, wat blijkbaar inderdaad een rommelwinkel was die misbruik maakte van de naam van Woodbrass (is ondertussen offline). De èchte Woodbrass lijkt mij een Franse Bax/Musicstore. En die reviews lijken een stuk positiever : https://www.trustpilot.com/review/www.woodbrass.com
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: Woodbrass

Bericht door phoerd »

Ik heb zelf nu wat in bestelling staan, bij de franse btw. Zou 7-10 werkdagen duren. Voorlopig nog niks gehad, daarom een mail gestuurd. Het stonme is wel dat ze alleen een mailadres hebben voor info over een instrument. Fuck it, ik heb dit adres gewoon gebruikt om een bestel-update te vragen. Even afwachten of daar wat mee gebeurd. Het gevoel begint me wel te bekruipen dat de negatieve reviews toch meer waarheid zijn dan de positieve. Ik zal laten weten hoe dit afloopt.
Gebruikersavatar
Spaghettihout
pastaplank
Berichten: 2898
Lid geworden op: 15 jan 2018, 18:33

Re: Woodbrass

Bericht door Spaghettihout »

Het zijn Fransen he? Die chauvinistische varkens vinden jou als buitenlander totaal niet ertoe doen, dus als ze geen zin hebben; zoek het maar uit....
Gebruikersavatar
Erikx
Berichten: 478
Lid geworden op: 06 aug 2005, 16:26

Re: Woodbrass

Bericht door Erikx »

Ik heb er eind december het 1 en ander besteld en het is allemaal keurig binnengekomen, ik was dik tevreden.
Gebruikersavatar
Strabel
Berichten: 2381
Lid geworden op: 27 okt 2014, 16:33

Re: Woodbrass

Bericht door Strabel »

Woodbrass inderdaad Frans.
Heb het een en ander bij ze gekocht en altijd keurig voor elkaar .
Ik woon in Fr en ik kan iedereen vertellen dat het kwa bezorging niet zozeer aan de winkels ligt maar meer de post fr
afdeling omdat ook pakketten uit NL hier ook altijd laat binnen komen;Franse logistiek zullen we maar zeggen.
Feeling the groove is everything.
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: Woodbrass

Bericht door phoerd »

Kreeg in ieder geval bijna direct een antwoord. Bleek dat van de 3 hoezen die ik had besteld er slechts 2 op voorraad waren en dat de 3e bij de leverancier was nabesteld. Die zou pas begin augustus worden geleverd. Tevens meteen de optie om die 2 op te sturen en de 3e te anuleren. Ik heb geantwoord dat ik wel tot augustus wacht. Het heeft geen haast en ik wil ze graag alledrie hebben dus ik neem het voor lief. Dus voor nu is mijn gevoel wel weer positiever. Proactief was beter geweest, maar in het reactieve hebben ze nu in ieder geval heel correct gehandeld.
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: Woodbrass

Bericht door phoerd »

Strabel schreef: 28 jun 2019, 12:16 Franse logistiek zullen we maar zeggen.
Je weet ook maar nooit of je een staking over het hoofd hebt gezien :wink:
Gebruikersavatar
Strabel
Berichten: 2381
Lid geworden op: 27 okt 2014, 16:33

Re: Woodbrass

Bericht door Strabel »

Ik ga niemand vermoeien met dit hete weer ,hier plus 35, maar ik zou een aardig boek kunnen schrijven over Franse bureaucratie en staken ,dat zit in hun(sang) bloed. :wink:

Oh ja. KEEP COOL.
Feeling the groove is everything.
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: Woodbrass

Bericht door phoerd »

Na lang wachten is m’n bestelling eindelijk verzonden. Met chronopost/dpd .... gezien de reviews die ik daarover lees hou ik m’n hart vast. Ik heb in ieder geval wel voor bezorging bij een pickup-point gekozen waar ik regelmatig pakketjes laat afleveren, dat zou theoretisch gewoon goed moeten gaan. Ben benieuwd.
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: Woodbrass

Bericht door phoerd »

Vandaag m’n bestelling gekregen. Was prima verder.
Plaats reactie