Muziekzaak

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
samuel
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 aug 2005, 13:02

Re: Muziekzaak

Bericht door samuel »

Gebruikersavatar
Mepelsteeltje
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 jun 2014, 01:22

Re: Muziekzaak

Bericht door Mepelsteeltje »

Is Musik Produktiv in Ibenbüren ook niet aan te rijden vanaf Zwolle? Da's iets verder dan Amsterdam, maar volgens mij wel geheel filevrij!

Een andere handige truc: bestel aan het begin van de maand met je creditcard alle spullen die je wilt uitproberen en stuur alles dat je niet wilt hebben weer terug voordat je bank de creditcard afschrijft. Dan heb je zomaar drie weken de tijd om te testen. Wel alle verpakkingen netjes bewaren, natuurlijk. Bij vrijwel alle grote internetjongens (Bax, Thomann, Musicstore, etc.) kun je binnen 30 dagen terugsturen zonder dat er vragen worden gesteld.

Als bijwerking gun je dan je medemuzikanten wat leuke B-stock-aanbiedingen... ;-)
Take time and money out off the equasion of life
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: Muziekzaak

Bericht door phoerd »

Mepelsteeltje schreef: 04 nov 2019, 00:31 Een andere handige truc: bestel aan het begin van de maand met je creditcard alle spullen die je wilt uitproberen en stuur alles dat je niet wilt hebben weer terug voordat je bank de creditcard afschrijft. Dan heb je zomaar drie weken de tijd om te testen. Wel alle verpakkingen netjes bewaren, natuurlijk. Bij vrijwel alle grote internetjongens (Bax, Thomann, Musicstore, etc.) kun je binnen 30 dagen terugsturen zonder dat er vragen worden gesteld.
Wat een slechte instelling !!!
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Muziekzaak

Bericht door BassAgent »

Ja man, super handig, allemaal brandstof verbruikt (twee keer) met per saldo precies nul resultaat.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
JohnBoy
Berichten: 3768
Lid geworden op: 26 mar 2018, 22:44

Re: Muziekzaak

Bericht door JohnBoy »

Ok maar ook winkelbezoek kan behoorlijk wat brandstof kosten, zeker nu er minder over blijven. En de kans dat je slaagt wordt ook steeds kleiner door het kleinere assortiment. Per saldo zal internetshoppen "schoner" zijn omdat het busje niet alleen voor jou rijdt...
C'est la retorique qui fait la musique
Gebruikersavatar
Mepelsteeltje
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 jun 2014, 01:22

Re: Muziekzaak

Bericht door Mepelsteeltje »

phoerd schreef: 04 nov 2019, 08:27
Mepelsteeltje schreef: 04 nov 2019, 00:31 Een andere handige truc: bestel aan het begin van de maand met je creditcard alle spullen die je wilt uitproberen en stuur alles dat je niet wilt hebben weer terug voordat je bank de creditcard afschrijft. Dan heb je zomaar drie weken de tijd om te testen. Wel alle verpakkingen netjes bewaren, natuurlijk. Bij vrijwel alle grote internetjongens (Bax, Thomann, Musicstore, etc.) kun je binnen 30 dagen terugsturen zonder dat er vragen worden gesteld.
Wat een slechte instelling !!!
Dit wordt zelfs door deze webshops als procedure genoemd, hoor. Ik vrees dat er weinig anders opzit als je écht de spullen goed wilt testen en vergelijken. Of je moet er een ritje Goes, Keulen of Treppendorf voor over hebben...

Mijn instelling is in dit geval weinig van invloed op de realiteit. We hebben er met z'n allen voor gezorgd dat er bijna nergens meer winkels zijn die voldoende voorraad hebben. De marges op muziekinstrumenten zijn in de afgelopen 20 jaar gedecimeerd. Daar kun je als kleine winkelier onmogelijk meer van leven. En dat allemaal omdat wij als consumenten niet (teveel) willen betalen voor service.
Take time and money out off the equasion of life
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: Muziekzaak

Bericht door phoerd »

https://www.fundainbusiness.nl/bedrijfs ... loswal-25/

Gaat ie stoppen of enkel verhuizen ?
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Muziekzaak

Bericht door BassAgent »

Hmmm interessant! Ik denk verhuizen.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Plaats reactie