Basgasten - de podcast

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
CaptainSlow
CaptainTitanium
Berichten: 1932
Lid geworden op: 27 nov 2017, 22:55

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door CaptainSlow »

BassAgent schreef: 03 jul 2019, 10:07 Ik heb een hele grote vis gevangen; internationaal bekende bassist die in november in Nederland speelt! Wie het is maak ik later bekend, maar intussen komt vrijdag de nieuwe aflevering met Rob van der Loo in je podcastapp!
Erg vermakelijke podcast met Rob! Eindhoven de gekste: niet lullen maar speulen. Jurkenmetal, eftelingdebielen, een stelletje balletjes op het podium met een kate bush erbij :lol:

"En er is een groot verschil tussen het luisteren naar muziek, en het spelen van muziek."
Waarheid als een koe.

Thanks Hidde!
strooiveldvrij Titanium versterkt botstelsel

De Basgitaarforum afspeellijst 2020 op spotify. Klik hier om je vetste basnummers toe te voegen!
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20939
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door BassAgent »

Ah thanks man! Goed om te horen. Mocht je het leuk vinden, laat dan in iTunes even een reviewtje achter met wat tekst enzo erbij, kunnen andere mensen 'm ook weer makkelijker vinden.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
Brinkmeister
Berichten: 4275
Lid geworden op: 01 feb 2013, 22:16

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door Brinkmeister »

Even een n00b-vraag: hoe doe ik een review op Spotify?
Green Goblin schreef: 06 nov 2019, 18:02 Kopen. Morgen loop je onder een bus of zo.
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20939
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door BassAgent »

Volgens mij kan dat niet.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
Venderwel
Berichten: 251
Lid geworden op: 10 mar 2019, 09:55

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door Venderwel »

BassAgent schreef: 03 jul 2019, 10:07 Ik heb een hele grote vis gevangen; internationaal bekende bassist die in november in Nederland speelt! Wie het is maak ik later bekend, maar intussen komt vrijdag de nieuwe aflevering met Rob van der Loo in je podcastapp!
Kasper Boye Larsen?

Misschien ook leuk en verrassend:
Wimken van Diene, pseudoniem van Willem Terhorst (Normaal)
Gijs Jolink (Jovink)
Hans van der Lubbe (De Dijk)
Bart de Ruiter
Gebruikersavatar
Concorde
Berichten: 1148
Lid geworden op: 18 mar 2010, 21:08

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door Concorde »

Helemaal mee eens! Willem Terhorst was voor mij een soort aanleiding om te gaan bassen. Later was Henny Vrienten m'n basheld...
Gevolgd door Geddy Lee, Pete Trewavas en Steve Harris!

Maarruhhh, zeer vermakelijk Hidde! Wordt tijd dat ik weer 's met de auto naar het werk ga; fijn om te luisteren!
Musicman Stingray5 LE2008 Sequoia Gold, HB PB-50 project, Warwick Tubepath 10.1, Warwick 611 PRO, Taurus Neo 210, TC Electronic BQ250, Zoom B3
Gebruikersavatar
Concorde
Berichten: 1148
Lid geworden op: 18 mar 2010, 21:08

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door Concorde »

Vandaag dus met de auto naar de zaak en gelijk de podcast met Kobus Groen beluisterd!
Onwijs leuk gesprek, en wat een leuke gast is dat zeg!

Ook begonnen aan de podcast met Rob van der Loo.
Musicman Stingray5 LE2008 Sequoia Gold, HB PB-50 project, Warwick Tubepath 10.1, Warwick 611 PRO, Taurus Neo 210, TC Electronic BQ250, Zoom B3
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20939
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door BassAgent »

Thanks! Ja Kobus is echt een onwijs aardige vent.

Morgen naar Jeroen Paul Thesseling. Podcast wordt in het Engels, omdat Jeroens publiek voornamelijk in het buitenland zit. Kan ik vast even oefenen voor november :D
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
Brinkmeister
Berichten: 4275
Lid geworden op: 01 feb 2013, 22:16

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door Brinkmeister »

Ik ben inmiddels ook "bij", woon-werk op de fiets en dan 10 minuten per keer. Rob van der Loo is ook lachen!
Green Goblin schreef: 06 nov 2019, 18:02 Kopen. Morgen loop je onder een bus of zo.
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20939
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door BassAgent »

In je podcastapp staat weer een nieuwe aflevering klaar, met deze eindbaas:

We hebben het over zijn signature Bebop, z'n effecten, oefeningen, enzovoorts. Enjoy!
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 23026
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door Angelo »

Heb 'm in de PodCast app van Apple gevonden. Alleen zie ik dat ik alleen de individuele podcasts kan downloaden, maar niet 'abonneren'. Een bewuste keuze, Hidde?
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
arjan
Berichten: 1238
Lid geworden op: 13 apr 2004, 14:30

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door arjan »

Ik ben geabonneerd hoor
loves a big bASS

mijn insta
mijn facebook
Veel gear... lekker boeie
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20939
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door BassAgent »

Angelo schreef: 19 jul 2019, 11:51 Heb 'm in de PodCast app van Apple gevonden. Alleen zie ik dat ik alleen de individuele podcasts kan downloaden, maar niet 'abonneren'. Een bewuste keuze, Hidde?
Dat is niet de bedoeling, maar heb ik ook geen invloed op. Dusseh, moet aan jou liggen :mrgreen:
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
aap
Berichten: 3683
Lid geworden op: 06 mar 2007, 19:52

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door aap »

Podcast is echt leuk kan meestal niet wachten tot ik vrijdag weer kan luisteren onderweg naar huis. Aflevering 2/3 vond ik het leukst. Klein minpuntje is dat de gespreksonderwerpen vaak blijven hangen en dat het weinig over de bands gaat waar de heren in spelen. Maar ga zo door!
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 23026
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Re: Basgasten - de podcast

Bericht door Angelo »

BassAgent schreef: 19 jul 2019, 16:23
Angelo schreef: 19 jul 2019, 11:51 Heb 'm in de PodCast app van Apple gevonden. Alleen zie ik dat ik alleen de individuele podcasts kan downloaden, maar niet 'abonneren'. Een bewuste keuze, Hidde?
Dat is niet de bedoeling, maar heb ik ook geen invloed op. Dusseh, moet aan jou liggen :mrgreen:
Tuurlijk :-p
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Plaats reactie