flightcases

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Boldey
Berichten: 1118
Lid geworden op: 01 jun 2004, 03:23

flightcases

Bericht door Boldey »

Ik wil graag een flightcase om m'n Hartke 3500. Liefst zo'n kunststoffen met deksels aan beide kanten. Wie heeft dat nog meer en wat raden jullie aan? Wat kosten die dingen ongeveer?

Concert- en bandfotografie

::::Soundgear SR3005:::::
::::Richwood Precision + SD SPB-1::::
:::Richwood Jazz + SDQP:::
::Westone Spectrum series II fretless::
:::::Traynor YBA200:::::
:::HH Electronic 215BL:::
Gebruikersavatar
iglo
Berichten: 346
Lid geworden op: 17 nov 2003, 23:16

Bericht door iglo »

ik heb m'n HA3500 ook bekist (eigenlijk bekofferd???)
is ech aan te raden, want je ziet zelf wel wat een klap/stoot tegen de voorkant met al je mooie uitstekende knopje zou doen....

had eerst een 2HE koffer van Gator, maar omdat ik een racktuner en rackcompressor wilde heb ik nu een SKB 4HE

(de 2HE gebruik ik niet meer, dus als je evt interesse hebt, stuur me ff een PM)
Lakland JoBo5 + J-retro
MarkBass CMD121P + NY121
Gebruikersavatar
Boldey
Berichten: 1118
Lid geworden op: 01 jun 2004, 03:23

Bericht door Boldey »

Ik gebruik nu de originele doos nog als flightcase haha, maar die begint het nu echt te begeven na twee jaar!!

Concert- en bandfotografie

::::Soundgear SR3005:::::
::::Richwood Precision + SD SPB-1::::
:::Richwood Jazz + SDQP:::
::Westone Spectrum series II fretless::
:::::Traynor YBA200:::::
:::HH Electronic 215BL:::
Wheezl
Berichten: 922
Lid geworden op: 07 okt 2003, 13:13

Bericht door Wheezl »

Ik heb ook nog geen skb gehad die hety langer dan een paar jaar volhield. Het kunststof is okay, maar ofwel je sluitinkjes gaan kaduk, of het sluitprofiel gaat eraan.

Ben nu met zo'n Warwick rogbag top-tas aan de haal, eens kijken hoelang dat meegaat. Minder bescherming, maar wel een stuk draagbaarder.
Gebruikersavatar
Q.
moddergegeten
Berichten: 2547
Lid geworden op: 30 nov 2003, 18:17

Bericht door Q. »

Jep, mijn skb is ook verrot. De sluitingen zijn er aan één kant vanaf en het profiel sluit aan de andere kant niet goed aan, tel uit je winst. Voorlopig doet tape nog wonderen.
Gebruikersavatar
Bertil J.
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 mar 2004, 17:45

Flightcase, maar dan een échte !

Bericht door Bertil J. »

Niet geheel zonder eigenbelang :D : ik heb hier nog een flightcase staan waar een flink jaar mijn eigen Hartke 3500 in gezeten heeft. Dit is een houten flightcase met ventilatierooster aan één kant. Deze doe ik weg omdat ik inmiddels een grotere flightcase heb waar ook mijn racktuner bij in kan. Ik heb via marktplaats een bod van € 65,00 maar deze mijnheer heeft er geen problemen mee als ik hem eerder kan verkopen dan dat hij van vakantie terug is. Hij is in Zwolle af te halen voor bovengenoemd bedrag! 8)
To bass or not to bass, that's no question!
Plaats reactie