Het Grote Podium Topic!

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
naut
stoeipoes
Berichten: 6104
Lid geworden op: 06 dec 2005, 19:57

Bericht door naut »

vreemd en zeker in zo'n informatief topic als dit erg zonde...
Niels en RUIS zouden er wat aan kunnen doen: het onmogelijk maken om berichten nog te wijzigen na bv 1 week nadat ze gepost zijn. Gewoon overal doorvoeren behalve in Persoonlijk :jaaaaa:

The Rambler lijkt mij ook geen kernpodium...
And never even ask the reason why
She said so
gasbitarist
amBASSador
Berichten: 10490
Lid geworden op: 07 aug 2007, 19:06

Bericht door gasbitarist »

psychonaut schreef:Niels en RUIS zouden er wat aan kunnen doen: het onmogelijk maken om berichten nog te wijzigen na bv 1 week nadat ze gepost zijn. Gewoon overal doorvoeren behalve in Persoonlijk
Technisch misschien niet zo moeilijk, maar juridisch kan dat tamelijk ingewikkeld worden....
"Mensen die het wel moeilijk hebben verwerken best het venijn in hun eentje." - wombatboter
Gebruikersavatar
naut
stoeipoes
Berichten: 6104
Lid geworden op: 06 dec 2005, 19:57

Bericht door naut »

op het moment dat iemand juridisch gaat moeilijk doen en begint te neuzelen over copyright enzo, kun je gelukkig met 1 druk op de knop alle berichten van een lid verwijderen :wink:
Bij de meeste media is het zo dat eens je het gepubliceerd hebt je er niets meer aan kunt veranderen, hooguit om een rectificatie kunt vragen. Same difference :wink:

Ik heb met dit bijltje gehakt
And never even ask the reason why
She said so
gasbitarist
amBASSador
Berichten: 10490
Lid geworden op: 07 aug 2007, 19:06

Bericht door gasbitarist »

psychonaut schreef:op het moment dat iemand juridisch gaat moeilijk doen en begint te neuzelen over copyright enzo, kun je gelukkig met 1 druk op de knop alle berichten van een lid verwijderen :wink:
Bij de meeste media is het zo dat eens je het gepubliceerd hebt je er niets meer aan kunt veranderen, hooguit om een rectificatie kunt vragen.
Niet zozeer gezeur over coprights (dat is allemaal wettelijk geregeld), maar als je nu de forumregels zou wijzigen (en door het beleid te veranderen doe je dat de facto), dan hebben de leden die niet geaccepteerd bij registratie. Enzovoortsenzovoorts.....
Zoals het nu is kost het het moderatorteam geen extra tijd terwijl er nauwelijks nadelen aan zitten, behalve dan die ene keer dat iemand besluit zijn eigen posts te verwijderen...tsja
psychonaut schreef:Ik heb met dit bijltje gehakt
En ik kap er mee.
"Mensen die het wel moeilijk hebben verwerken best het venijn in hun eentje." - wombatboter
Gebruikersavatar
Vincent
Berichten: 1464
Lid geworden op: 20 feb 2006, 16:17

Bericht door Vincent »

gasbitarist schreef:Niet zozeer gezeur over coprights (dat is allemaal wettelijk geregeld), maar als je nu de forumregels zou wijzigen (en door het beleid te veranderen doe je dat de facto), dan hebben de leden die niet geaccepteerd bij registratie. Enzovoortsenzovoorts.....
Psst... nemen we het niet te serieus? :mrgreen:
Telefoon uit de handen slaan en dan die gek gewoon in elkaar rammen. Dat is de beste oplossing. - Gnermo

I'leaevin this country.. - Jack

Ik haat de maatschappij, en gelukkig maak ik er geen deel van uit. - Iris Music
gasbitarist
amBASSador
Berichten: 10490
Lid geworden op: 07 aug 2007, 19:06

Bericht door gasbitarist »

Die neiging heb ik soms.....sorry.... :oops:
"Mensen die het wel moeilijk hebben verwerken best het venijn in hun eentje." - wombatboter
Gebruikersavatar
Vincent
Berichten: 1464
Lid geworden op: 20 feb 2006, 16:17

Bericht door Vincent »

Ah ja, je hebt helemaal gelijk hoor, maar ik denk niet echt dat dit soort dingen hier aan de orde zijn :)
Telefoon uit de handen slaan en dan die gek gewoon in elkaar rammen. Dat is de beste oplossing. - Gnermo

I'leaevin this country.. - Jack

Ik haat de maatschappij, en gelukkig maak ik er geen deel van uit. - Iris Music
Gebruikersavatar
naut
stoeipoes
Berichten: 6104
Lid geworden op: 06 dec 2005, 19:57

Bericht door naut »

Dan stuur je een mass-mail naar de leden met een mededeling dat de forumregels gewijzigd zijn :wink:

Soit, zo belangrijk is het niet. Weinig precaire onderwerpen hier of onderwerpen die compleet uit z'n verband gerukt en/of onleesbaar worden als iemand besluit al z'n tekst weg te halen.
And never even ask the reason why
She said so
gasbitarist
amBASSador
Berichten: 10490
Lid geworden op: 07 aug 2007, 19:06

Bericht door gasbitarist »

Jij wint.
"Mensen die het wel moeilijk hebben verwerken best het venijn in hun eentje." - wombatboter
Gebruikersavatar
Bigfoot414
Berichten: 370
Lid geworden op: 21 okt 2007, 14:52

Bericht door Bigfoot414 »

Sorry, typfoutje
- mijn band

- Spector Euro 4 LX
- Fender Precision MiM
- EBS Fafner
- Ampeg 410 HLF
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7343
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Bericht door berth »

psychonaut schreef: Niels en RUIS zouden er wat aan kunnen doen: het onmogelijk maken om berichten nog te wijzigen na bv 1 week nadat ze gepost zijn. Gewoon overal doorvoeren behalve in Persoonlijk :jaaaaa:
Ik ken dat op het Rickresource forum en vind het erg storend dat ik informatie die niet meer klopt, of plaatjes die ergens niet meer staan niet meer kan wijzigen.
Gebruikersavatar
naut
stoeipoes
Berichten: 6104
Lid geworden op: 06 dec 2005, 19:57

Bericht door naut »

Daar zit natuurlijk ook wat in :)
And never even ask the reason why
She said so
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26191
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Als reactie op de vraag waarom madmic zijn berichten gewist heeft: natuurlijk weet ik het niet zeker, en ik weet ook niet wanneer hij ze weggehaald heeft, maar ik heb laatst dit topic voor gesloten verklaard, omdat -zoals Kwoo ook al aangaf- er al 2 topics waren, die daar ook in voorzagen, waaronder dit podiumtopic. Misschien heeft hem dat ontstemd, maar ik heb geen PM of zo gekregen. Misschien heeft het er ook helemaal niks mee te maken.
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
Edje
Berichten: 251
Lid geworden op: 28 apr 2007, 14:20

Bericht door Edje »

Voor zij die graag op het podium willen geraken:
"Idool" Dean is op zoek naar een bassist, pianist, gitarist en drummer voor zijn liveband. Wie 18 jaar of ouder is en in Oost-Vlaanderen of Brabant woont, kan zich kandidaat stellen via brigitte.devos@stageplan.be.
De kandidaturen moeten voor 31 december binnen zijn. Daarna zal boekingskantoor Stageplan alle kandidaten uitnodigen voor een auditie. De winnaars zullen samen met Dean een aantal concerten spelen
GRTZ
Edje
"Lets play the blues"

Don't ask me...
I'm just the bassplayer
Gebruikersavatar
gothax
Berichten: 4088
Lid geworden op: 07 jun 2005, 13:51

Bericht door gothax »

wies dean? :|
Plaats reactie