Yo BassFreak!!

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

......zo'n Forum-meeting lijkt me cool! En idd.....aguilar of SWR zal niet echt geïnteresseerd zijn.....naja dan maar de Custom-merkjes afzuilen! :lol:
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Gebruikersavatar
Bassfreak
Berichten: 1247
Lid geworden op: 09 okt 2003, 21:58

Bericht door Bassfreak »

Thijzema schreef:Doen we, wanneer is er weer een of andere basdag ergens. Misschien kunnen we een forummeeting doen (of niet). Maar ik denk dat je vooral bij wat minder bekende merkjes moet gaan kijken, kdenk dat je bij SWR en Aguilar toch wel met een CV moet aankomen, ofzo
denk ik ook :wink: . Maar ik heb ook hulp gehad, want een kennis die werkt bij the american guitarstore heeft tegen die mensen gezegd van die erik rademakers die moet je hebben en blabla... dusz...
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Bassfreak schreef:
Thijzema schreef:Doen we, wanneer is er weer een of andere basdag ergens. Misschien kunnen we een forummeeting doen (of niet). Maar ik denk dat je vooral bij wat minder bekende merkjes moet gaan kijken, kdenk dat je bij SWR en Aguilar toch wel met een CV moet aankomen, ofzo
denk ik ook :wink: . Maar ik heb ook hulp gehad, want een kennis die werkt bij the american guitarstore heeft tegen die mensen gezegd van die erik rademakers die moet je hebben en blabla... dusz...
ooooooooow....wij allemaal denken dat je vett goed bent :wink: :wink: .....maaruh! Gefeliciteerd!!!! :D
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Gebruikersavatar
Bassfreak
Berichten: 1247
Lid geworden op: 09 okt 2003, 21:58

ghehe

Bericht door Bassfreak »

hahaha bedankt:P maar aan 'dat dealtje zit wel vast dat je spul moet demonsteren. en als jij niet een publiek samen met een drummer kunt vermaken heb je tog een probeelm :wink: .
Gebruikersavatar
simon
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 nov 2003, 19:42

Bericht door simon »

eej erik die foto's van pepsi stage op je site, is dat zeg maar het pepsi stage center naast de a'dam arena?? echt vet rielekst. en ook nog met adrian marucszyck (of zoiets) op de foto in bassmagazine! en een endorsement met hartke!!! WTF!! :shock: :D
Gebruikersavatar
simon
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 nov 2003, 19:42

Bericht door simon »

erg rielekst ook dat we op de hoogte gehouden worden van je meest recente schoolprestaties btw 8) :wink:
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

... maar een 4,6 voor je SO Frans had toch beter gekund ;)
Gebruikersavatar
Bassfreak
Berichten: 1247
Lid geworden op: 09 okt 2003, 21:58

whaha

Bericht door Bassfreak »

whahahah jah je moet der tog wàt neerzetten? :wink: :D
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Hahahha wie heeft nou Frans nodig.... :lol:
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Wheezl
Berichten: 922
Lid geworden op: 07 okt 2003, 13:13

Bericht door Wheezl »

Dude, die endorsements kunnen mega verschillen hoor.. Ik heb ze ook een beetje bij Eden en Ritter, maar het betekent alleen een beetje korting, geen gratis shit ofzo.. En met korting moet je toch spullen kopen, dus kost het nog steeds geld..

Maarreh, gratis versterkertje, idd petje af BassFreak, dang...
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Naja het staat iig leuk......vooral als je ergens auditie doet... :lol:
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Plaats reactie