Het grote wat is dit nog waard topic!

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
a-j
Berichten: 480
Lid geworden op: 22 jun 2013, 15:52

Bericht door a-j »

Rieno schreef: Uit ervaring weet ik dat Bongo's niet best gaan ;)
Bedankt voor je reactie, Rieno!
Ja, jammer dat ik toen bij jouw Bongo net effe tevoren m'n geld had verkocht aan een bassenwinkel, anders had ik hem zo gekocht. Lekker kleurtje was dat!

Die duizend Euro ben ik ook bang voor, ja, en lijkt me helaas realistisch. Daar doe ik 'm niet voor weg zolang ik nog geen honger heb.
Maar bedankt!

bert
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Bericht door PMJ »

Je kan hem natuurlijk alsnog aanbieden tegen een vraagprijs naar jouw zin, en kijken wat er gebeurt. Voor hetzelfde geld tref je wel iemand die hem graag wil en daarvoor je vraagprijs wil betalen. :). Niet geschoten is altijd mis toch?
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2526
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Bericht door Bolobass »

Ik vermoed dat de 2H dargie best eens 500 meer waard kan zijn, maar ik ben vaak te optimistisch.
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Gebruikersavatar
a-j
Berichten: 480
Lid geworden op: 22 jun 2013, 15:52

Bericht door a-j »

Bedankt, jongens!
Ik houd die Dargie Delight voorlopig nog effe vast, en verkoop liever andere dingen hier in Noorwegen eerst.

BTW, het is trouwens een 4-HS in MM-taal, en dus met een humbucker bij de brug en een single coil bij de nek. Schijnbaar zijn die echt niet zo veel anders van klank dan de 4-HH.
Laatst gewijzigd door a-j op 13 dec 2013, 00:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2526
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Bericht door Bolobass »

Check!
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Gebruikersavatar
Hajvb
Van onderen!
Berichten: 5671
Lid geworden op: 20 jan 2008, 07:01

Bericht door Hajvb »

Mensen, voor een maatje van mij wil ik de waarde van een Ampeg B2 combo weten. Komt ergens uit de jaren 90 en is in goeie conditie. Is € 250,- wat, of is dat te veel?
Gebruikersavatar
Soulbender
Berichten: 6128
Lid geworden op: 16 jun 2011, 18:40

Bericht door Soulbender »

Afbeelding

Een maat van mij verkoopt zijn Scheiss-gitaar. Zijn er toentertijd 150 van gemaakt, maar voor de rest is het gewoon crap volgens mij.
Iemand een idee wat hier een fatsoenlijke prijs voor is?
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

Ebay. (Vwb de Bongo bas)

Dit omdat er een selecte groep is die dit soort bassen waardeert en het WEL als collector ziet. Dit ivm een aantal vooraanstaande spelers die deze bassen spelen.
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Gebruikersavatar
dr. Bassvibes
Berichten: 11912
Lid geworden op: 06 sep 2008, 12:59

Bericht door dr. Bassvibes »

Soulbender schreef:Een maat van mij verkoopt zijn Scheiss-gitaar. Zijn er toentertijd 150 van gemaakt, maar voor de rest is het gewoon crap volgens mij.
Geen zinvolle reactie, maar *gniffel* :lol:
Gebruikersavatar
saf
Berichten: 6341
Lid geworden op: 14 okt 2005, 15:23

Bericht door saf »

iemand een idee wat volgende onderdelen nog aan waarde hebben?


Hele stapel status pups j-bas actief en passief. P bas atief verder treble bass eq setjes en nog andere voorversterker setjes

Afbeelding
Laatst gewijzigd door saf op 18 dec 2013, 22:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10834
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Bericht door Joey »

Heb je er niet toevallig een D-tuner bijliggen voor een Warwick?
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Gebruikersavatar
Hajvb
Van onderen!
Berichten: 5671
Lid geworden op: 20 jan 2008, 07:01

Bericht door Hajvb »

Ligt eraan hoe vlot je het kwijt wil. Die G&L pickups kunnen je denk ik best nog wel wat opleveren, zeker via Ebay. Losse Pickups zijn lastig te vinden van ze. Ik ben blij dat ik gestopt ben met knutselen, anders was ik deze week iig meteen langs gekomen :mrgreen:
Maar goed, ik zou ze los verkopen en de volgende pas op het net gooien als de voorgaande verkocht is. Als je ze allemaal te gelijk erop zet druk je de prijs voor jezelf.
Gebruikersavatar
saf
Berichten: 6341
Lid geworden op: 14 okt 2005, 15:23

Bericht door saf »

Het is niet mijn spul maar van een vriend van me. Help hem mee te zoeken naar prijzen voor een en ander. En bij deze dingen had ik eigenlijk geen idee en hielp internet me ook niet echt.

Warwick heb ik inmiddels prijslijst van gevonden dus heb ik hier ook weg gehaald. Wat ik gezien heb joey zat er geen d tuner bij.
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
Gebruikersavatar
Hajvb
Van onderen!
Berichten: 5671
Lid geworden op: 20 jan 2008, 07:01

Bericht door Hajvb »

Die Status pickups zijn trouwens denk ik echt wel voor een liefhebber. Wederom denk ik dat je via Ebay het meeste kans hebt, zeker als je wereldwijd wilt verzenden.
Gebruikersavatar
Bertjefred
Berichten: 3065
Lid geworden op: 20 aug 2007, 22:18

Bericht door Bertjefred »

Oeh ik heb wel een beetje interesse in de G&L split p pick up.....

En G&L heeft een online shop op hun site met prijzen in dollars, wellicht helpt dat een beetje...
Plaats reactie