Le Marquis NY Jazz Bass

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Gebruikersavatar
dr. Bassvibes
Berichten: 11915
Lid geworden op: 06 sep 2008, 12:59

Bericht door dr. Bassvibes »

Misschien een goed idee om deze bas een keer direct met een Squier J te vergelijken, aangezien ze ongeveer in dezelfde prijsklasse zitten zou dat interessante infomatie op kunnen leveren. :)
Korrel
Berichten: 64
Lid geworden op: 11 sep 2008, 13:58

Bericht door Korrel »

Nou, gisteren voor het eerst in m'n leven op een Jazz gespeeld, maar ik was wel tevreden. Nu heb ik geen vergelijkingsmateriaal, dus ik weet niet in hoeverre dit als een echte jazz klinkt, ik heb alijd op een precision gespeeld. Tijdens het oefenen heeft onze gitaarist gelijk de bas wat beter afgesteld. De brug stond op z'n hoogste stand en de hals wat bijgesteld en gelijk klonk hij wat voller. Nu nog een zwarte slagplaat en zwarte knoppen en hij ziet er nog beter uit. Nee, voor Euro 79,90 ben ik best tevreden. Misschien dat ik hem in de toekomst nog wat probeer te verbeteren dmv nieuwe topkam, pots e.d. Ik heb dit nog nooit gedaan, dus moet ik daar eerts de moed voor verzamelen..

Het foutieve logo :
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
njk
Berichten: 150
Lid geworden op: 05 apr 2009, 17:39

Bericht door njk »

Le Marquis N.Y. is een handelsnaam van Gitaartoko.nl, elke aankoop valt dan ook onder de algemene voorwaarden van Gitaartoko.nl zoals beschreven op de website

De Gitaartoko heeft meerder goedkope bassen... helaas ben ik hier nog niemand tegen gekomen die daar ervaring mee heeft... https://www.gitaartoko.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
m'n starters setje: Ibanez GSR200L, Hartke 35A & Korg Pandora PX3B
nog zoekend naar een Cort B4LH OPN
Gebruikersavatar
Dennizz
DHZ-DNZ
Berichten: 8016
Lid geworden op: 19 okt 2007, 21:08

Bericht door Dennizz »

njk schreef:Le Marquis N.Y. is een handelsnaam van Gitaartoko.nl, elke aankoop valt dan ook onder de algemene voorwaarden van Gitaartoko.nl zoals beschreven op de website
Huh? Waarom plaats je dit over de voorwaarden? Het merk wordt ook veel op e-bay Doitsjland aangeboden Lijkt me stug dat allemaal van gitaartoko komt...
njk
Berichten: 150
Lid geworden op: 05 apr 2009, 17:39

Bericht door njk »

de tekst van de voorwaarden kwam ff van die site...
vroeg me gewoon af of iemand wel eens daar een bas had gekocht en wat de ervaringen daarmee waren
m'n starters setje: Ibanez GSR200L, Hartke 35A & Korg Pandora PX3B
nog zoekend naar een Cort B4LH OPN
Plaats reactie