bas bestellen via internet

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Gebruikersavatar
Bassig
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 feb 2008, 13:32

Bericht door Bassig »

Ik zou mijn eerste bas (lees werkpaard) nooit blind via het internet bestellen. Ben destijds (10 jaar geleden) daarvoor naar Muzik Produktiv gereden om er ruim 20 door mijn vingers te laten gaan en met een mooie nieuwe (en afgeprijsde) Canadese Godin BGV naar huis gegeaan :lol: . Maar.....voor dat extra speeltje erbij? Dan is internet wel heel leuk. Heb (na lezen van stapels reviews) bijvoorbeeld wel eens een idiote Traben Tribal Sun uit de VS laten komen. De Ebay advertentie liet van die nwe bas ook bijna elke vierkante centimeter zien. Prima deal voor vervoersprijs gekregen. Heel erg leuk, alleen al de kick om de doos open te maken.....speelde prima, niet helemaal mijn geluid en later weer met winst verkocht. Dan kan vaak met die zwakke dollarkoers. Ook via marktplaats wel een paar bassen via de post laten komen. Nooit teleurgesteld. Het blijft een gokje en ik zal echt ooit wel eens de mist ingaan.....
Bass players do it deep...
Er bestaat niet zoiets als te veel basspullen
(Hagstrom Super Swede (the original), Fender Blue Flower Precision, Godin BGV, Godin Shifter, Framus Star Bass (1966))
Plaats reactie