Esh

Plaats hier reviews van bassen, versterkers, snaren, effecten etc.
Plaats reactie
Quintijn
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2005, 23:40

Esh

Bericht door Quintijn »

Gisteren ben ik ff bij Feedback in Utrecht op een Esh Various met een Kent Armstrong MM element gaan spelen. Nou verwachte ik eigenlijk erg veel van het basje na het zien van de specs, maar hij had nul ballen. Alleen een beetje electronic sound. Weet iemand of dit echt de sound is van al die Esh bassen, of toevallig alleen deze. Ik vind ze overigens wel knap.
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Ik denk dat dit in 'Basgitaren' thuis hoort, verder heb ik nog nooit over een Esh gespeeld.....
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Hmm... dat valt me toch best tegen eigenlijk dan, ik had ook wel wat meer verwacht. Het doet althans wel behoorlijk acceptabel aan van de buitenkant. Nou ja... weten we dat ook weer!

Uiteraard moet je gewoon een 55.02 kopen ;)
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Quintijn
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2005, 23:40

Bericht door Quintijn »

Ja? Een Lakland.... Hmmm, weet je nog iemand die er een 2dehands verkoopt? :wink:
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4349
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

Quintijn: kijk NU op Marktplaats (is niet mijn bas overigens...).

Enne Esh...niet die rommel van Feedback kopen. Komt uit een restpartij van Esh vlak voordat ze failliet gingen. Allemaal rommel. En nu niet meer praten over Esh, want die ellende heeft me al veel te veel geld gekost.
Quintijn
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2005, 23:40

Bericht door Quintijn »

VET!
Is een mooi basje, thnx voor de tip!
Is wel veel geld.... Weet iemand of een US echt die extra euro's waard is?
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4349
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

Quintijn, ik heb een Amerikaanse Lakland gehad. Als je die voor 1699 kunt krijgen, zou ik hem NIET LATEN LIGGEN.

Ik heb de mijne verkocht omdat ik hem te duur vond voor de toko's waar ik toen speelde, maar ik heb nu al spijt. Wat een retegave bas was dat...
Ik had er een met Quilted Maple top.

Check uiteraard wel of ie in orde is en staar je niet blind op een koopje.
Quintijn
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2005, 23:40

Bericht door Quintijn »

Thnx voor de tip.
Ik denk dat ik eens ga spelen op het basje. Ik weet alleen nog niet of het financieel haalbaar is....
Plaats reactie